Кубок Украины
Кубок Украины

Кубок Украины - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Кубок Україны. "Карпати" - "Металіст" 1:0. Валіза без ручки


"Металіст" вибуває з розіграшу Кубка України

Кубок Україны. "Карпати" - "Металіст" 1:0. Валіза без ручки


Львів. Стадіон "Україна". 27 000 глядачів

Головний арбітр: Сергій Даньковський (Київ)

Асистенти: Ярослав Трехліб (Дніпропетровськ), Леонід Ярмолинський (Київ)

"Карпати" - "Металіст" 1:0

Голи: Мілошевич 59
"Карпати": Тлумак, Мілошевич, Зеньов, Худоб'як, Голодюк, Гомез, Балажіц, Ткачук, Федецький, Лукас (Кополовець 85), Кузнецов
"Металіст": Горяінов, Романчук (Штетіна 61), Березовчук, Шелаев, Валяев, Торрес, Крістальдо (Буднік 65), Обрадовіч, Бланко, Бордіян (Єременко 79), Ткачов
Попередження: Балажіц 37, Гомез 50, Тлумак 90+2 - Валяєв 32, Березовчук 46, Валяєв 55
Вилучення: Валяєв 55

Якщо статистики не помиляються, то «Металіст» не програвав 24 останні матчі. Харківська команда зараз перебуває у чудесній формі і вела боротьбу на два фронти. Саме на два – третій, як видно, зайвий. Мирон Маркевич так і заявив – нема чого, мовляв, до Львова основу везти, у команди на носі ще ціла купа куди відповідальніших матчів. Ось, наприклад, вже в суботу «Металіст» гратиме проти «Ворскли». Очевидно, що Маркевич з Кубком вгадав, а Павлов – ні. Адже тренер полтавчан вирішив погнатися за трьома зайцями, а тренеру харків’ян цілком вистачає і двох.

До Львова приїхало 17 гравців-резервістів (за кількома винятками) на чолі з Ігорем Рахаєвим. Його стартовий склад виглядав так: ворота захищав Горяїнов; Бордіян та Романчук на флангах оборони, Обрадовіч з Березовчуком у центрі. Досить насиченою в «Металіста» виглядала середина поля: Шелаєв, Валяєв, Торрес, Ткачов та Бланко. Роль єдиного номінального нападника виконував Крістальдо. Судячи з більшості імен – склад «Металіста» не виглядав резервним. Але все ж уявити теперішню харківську команду без Папи Гуйє в центрі оборони, Едмара в середині поля, Тайсона на фланзі, Девіча на вістрі та Маркевича у технічній зоні просто нереально…

Керівництво «зелено-білих» вирішило, як і торік, зробити вхід на кубковий матч безкоштовним. Квитки розлетілися за три години. Все б нічого, але не обійшлося без любителів продавати повітря. Львівські бариги, - по-іншому їх просто і не назвеш – додумалися до того, щоб продавати безкоштовні квитки. Це свинство вищої категорії, але кого ним зараз здивуєш? І люди, які не встигли прийти в каси, щоб отримати перепустки таки були змушені купувати в цих негідників квитки за 10 та 20 гривень…

Павло Кучеров, який дебютував в якості наставника «Карпат» на домашній арені, зробив певні зміни порівняно з матчем проти «Кривбаса». Лінія оброни, правда, не змінилася. Борха Гомез знову розташувався ліворуч, а Ігор Ощипко на лаві запасних. У центрі поля цього разу вийшли Ткачук, Худоб’як та Голодюк, а трійка атаки виглядала дуже привабливо: швидкі Зеньов та Лукас на флангах, Кузнецов у центрі.

«Карпати» почали активніше. Перший гольовий момент «зелено-білі» створили вже на 11-ій хвилині, коли після точної передачі Мілошевіча, харків’яни не розібралися з штучним офсайдом і випустили з поля зору Лукаса. Іспанець вийшов на Горяїнова і мав спокійно вирішувати долю епізоду. Десь промайнула думка, що такі моменти повинен реалізовувати не те що іспанець, але й будь-який футболіст з будь-якої країни. Однак Лукас схибив. І не лише в цьому епізоді. Якщо говорити відверто, то підсумковий рахунок 1:0 не відповідає подіям на полі. «Металіст» уникнув розгрому не завдяки своїй обороні, а через катастрофічну реалізацію гольових моментів форвардів «Карпат». Якщо у першому таймі, який видався доволі убогим на гострі епізоди, перевага господарів залишалася хіба територіальною, то вже по перерві карпатівці перегравали своїх суперників на усіх фронтах.

Правда, відбувалося усе це вже після того, як поле покинув Валяєв. Бо у перші хвилини другого тайму суперники відповідали моментом на момент і гра видавалася доволі рівною. І так само буквально на рівному місці «Металіст» залишився в меншості. Голодюк намагався втекти від Валяєва, останній притримав карпатівця і побачив перед собою другу жовту картку. І кого тут звинувачувати, як не себе самого? Цікаво, що вже у другому матчі поспіль «Карпати» залишають суперника в меншості саме таким способом. Навіть прізвища порушників практично ідентичні. У Кривому Розі Кузнецова за футболку притримав Валєєв.

Практично відразу «Карпати» забили. Худоб’як підхопив м’яча у центрі і просто таки ідеально віддав різану передачу на Зеньова, який вискочив з-за спин оборонців. Удар в естонця не вдався і Горяїнов зумів відбити м’яча на кутовий. Гольова комбінація господарів вийшла досить таки хитромудрою і непересічною. Після подачі кутового у виконанні Лукаса, Кузнецов вже звично виграв повітря. Але так вийшло, що м’яч полетів не в ворота, а на Худоб’яка, який перебував за межами карної зони. Капітан «Карпат» зіграв просто феєрично – не то грудьми, не то животом прокинув собі м’яча на хід, пролетів повз Ткачова, який жодним чином навіть не намагався зупинити прорив, метнувся убік, чим ввів в оману Романчука і прострілив-навісив паралельно до лінії воріт. Горяїнов кінчиками пальців зумів трохи змінити напрям польоту м’яча, а підстрахувати кіпера мав Бордіян. Однак захисник замість того, щоб розрядити ситуацію, просто скинув круглого під удар Мілошевічу. Сербський захисник не схибив і забив вже свій другий гол в двох останніх матчах.

Схоже, цей гол остаточно зламав «Металіст». Харківська команда практично не атакувала та й оборонялася не дуже уважно. За це захист гостей мав карати Лукас. Зеньов увімкнув свою реактивну швидкість і віддав передачу на Кузнецова. Той спокійно прийняв м’яча, відтіснив корпусом захисника і воротаря. Сергій міг забити сам, бо до воріт залишалося всього нічого. Але він побачив як набігає Лукас і не пошкодував м’яча для іспанця, який дуже хотів забити у цьому матчі. перед Лукасом були порожні ворота, але нападник примудрився влучити у Горяїнова…

Невдовзі Худоб’як знову знаходить Зеньова і викочує йому м’яча під удар. Результат той самий – естонець хибить. Розкидатися моментами, вже правда, не такими вірними, продовжував Лукас – його удари зі штрафних були занадто слабкими, а передачі на партнерів занадто неточними. Іспанець і сам розумів, що це був не його день, тому схиливши голову побіг на лаву запасних – замість нього вийшов Кополовець. На останніх хвилинах «Карпати» зменшили оберти і атакували вже без швидкості. Хоча це не заважало їм постійно тримати оборону «Металіста» у тонусі. Тоді як гості спромоглися лише перед самим фінальним свистком охнути трибуни. Після подачі зі штрафного молодий Буднік з досить вигідної позиції запустив м’яча в район карпатівсьої фан-зони.

Перемогу «Карпат» над резервом «Металіста» варто визнати справедливою та заслуженою. Однак дивують певні моменти у грі львів’ян. За весь перший тайм у їхньому виконанні не було флангових проходів з подальшими навісами у центр, на голову Кузнецова. Після повернення форварда така тактика видавалася цілком логічною. Принаймні, логічнішою, аніж намагання продертися по центру. Натомість по перерві «Карпати» виглядали значно свіжіше, коли партнери почали кидати у прориви Зеньова. Та й Федецький активізувався на правому фланзі. Ну і важко не помітити досить пристойну (точніше, непристойну) кількість технічного браку…

Щодо «Металіста», то його резервісти відверто не вразили. Атака гостей взагалі випадала з гри та й оборона не надто старалася привезти додому позитивний результат. Та воно й не дивно, адже Кубок України для «Металіста» це як валіза без ручки: і нести важко, і кинути шкода. Хоча, може не так вже і шкода?...

Ігор Рахаєв, тренер «Металіста»

- Матч видався цікавим для глядачів: він був бойовим та видовищним. По грі – ви й самі все бачили. Хочу подякувати хлопцям – грати було важко, але вони проявили самовіддачу. Вітаю «Карпати» з перемогою.

- Ви дзвонили до Мирона Маркевича, може в перерві матчу?

- Ні. Мирон Богданович повністю довіряє тренерському штабу.

- Яке завдання ставив перед вами Мирон Маркевич?

- Перемога – це наша задача в усіх турнірах і в кожній грі.

Павло Кучеров, в.о. головного тренера «Карпат»

- Для нас був дуже і дуже важливий матч через дві причини. По-перше, ми грали в Кубку проти серйозного суперника. «Металіст» - міцна команда. Ця перемога подарувала нам надію та шанси пробитися наступного року в Лігу Європи. По-друге, після нічиєї проти «Кривбаса» нам було важливо перемогти для впевненості в собі. На моє велике щастя ми виконали перше завдання для команди і клубу, також друге завдання відсотків на 80. Мені приємно констатувати, що в нашої команди було велике бажання перемогти. Я радий, що нам це вдалося

- З ким би ви хотіли грати в чвертьфіналі?

- Будемо на всіх налаштовуватися. Якщо команда грає з повною самовіддачею, то піднімається її рівень. Відповідно, тоді команда може з будь-ким грати. Нам треба вийти в фінал, як мінімум. А може доведеться і фінал вигравати. Загадувати суперників не правильно. В Кубку може бути все. Сьогодні ми грали проти «Металіста» і налаштовувалися на цю гру з повною віддачею. Якби суперник був не таким іменитим, то він міг би зробити нашій команді ведмежу послугу. Тому треба налаштовуватися на усіх.

- Що ви відчували, коли вперше виводили команду у Львові ще й на заповненому стадіоні?

- Я дуже радий, що сьогодні так багато було уболівальників. Я говорив гравцям, що вони мають мріяти про те, аби грати на знаменитих стадіонах, при повних трибунах. Цього можна досягти демонструючи результат. Дуже приємно мені, що наші фани так емоційно нас підтримувати. Ми віддячили їм перемогою і пройшли «Металіст». Надіюся, що на наступній грі буде ще більше людей. І наші гравці проведуть матч з ще більшим бажанням, ніж сьогодні. Я хочу всім подякувати – і уболівальникам і гравцям.

- Проти «Кривбаса» Кузнецов зіграв один тайм, зараз два. Як він почувається?

- Справді, в Кривому Розі він грав другий тайм, бо не так довго тренується з командою. Ми не могли тоді ризикувати, випускати його зі старту. Коли Сергій вийшов то допоміг команді, допоміг змінити малюнок гри. І сьогодні він вийшов в основі. Зараз він готовий на 100 відсотків, щоб грати всі 90 хвилин і показувати той футбол, на який ми від нього очікуємо. Я бачив, що йому було важко в другому таймі. Але я залишив його на полі, бо він володіє такими якостями, що може допомогти команді, навіть коли втомлений. І він помагав. Я задоволений, що Сергій вніс свою лепту в перемогу. Провів на полі 90 хвилин може не в супертемпі, але як на цей період, то він – молодець. Я не замінив його. Чим більше він гратиме в офіційних матчах, тим швидше набиратиме краще форму.

- Що ви говорите Мілошевічу у перерві? Він у другій грі поспіль забиває у другому таймі…

- Ми працюємо над стандартами. І у плані оборони, і у плані атаки. У нас такі гравці, що багато хто з них може і має загрожувати воротам суперника під час стандартів. Тепер до числа цих гравців долучився Кузнецов. У нас половина гравців мають зріст за 186 сантиметрів. Значить в кожній грі вони мають можливості забивати голи після стандартів. Такі гравці як Мілошевіч, Балажіц, Кузнецов, Федецький, Ткачук мають забивати зі стандартів. Також, коли ми обороняємося, вони мають зберігати свої ворота. А відповідаючи на ваше запитання, то Мілошевіч просто опинявся в потрібному місці, в потрібний час. Так і цього разу сталося. Він знову опинився поблизу воріт і вдало зіграв на добиванні. Я так розумію, що він вибився у кращі бомбардири команди. Але головне, що ми здобули перемогу. Будемо сподіватися, що наші нападники також почнуть забивати. Сьогодні у них було багато моментів, але це футбол… Тож будемо працювати. І будемо вірити, що в наступній грі інші футболісти заб’ють, і що ми також зможемо виграти.

- «Металіст» грав резервним складом. Чи вплинуло це на результат матчу?

- Моя перевага в тому, що я не знаю, яка в «Металіста» основа. Я налаштовував команду на «Металіст» і на Кубок. Думаю, що в нашого суперника всі гравці хороші. Але сьогодні ми більше заслужили на перемогу.

- Борха у другій грі діє на лівому фланзі оборони…

- Він може грати як лівого центрального захисника, так і чисто флангового оборонця. Сьогодні ми знову вирішили поставити його в основу. Як на мене, ці два матчі він провів непогано. Але ще є над чим працювати. У нас є ще Ігор Ощипко. Тому не можна казати, що хтось перший, а хтось другий. У нас є конкуренція і ми можемо вибирати. Це важливо, що команда має два рівноцінних гравця на одну позицію. Ощипка не варто списувати. Може він буде грати у наступному матчі.

- Яким є рівень функціональної готовності на даний момент?

- Сьогоднішня гра показала, що деякі гравці наприкінці поєдинку трохи втомилися. Але в цілому вони нормально попрацювали в швидкості, в русі, боролися, не здавалися. У них були сили на 90 хвилин. Так, дехто втомився, але на це є причини. Від Кузнецова не можна вимагати того, чого можна вимагати від гравців, які 3-4 місяці перебувають в ігровому тонусі. В нього інша ситуація. Але Сергій вигравав повітря, скидав, віддавав передачі, створював гольові моменти, боровся за рахунок корпусу. Одним словом, він тримав суперника в напрузі.

- Як правило, тренери роблять три заміни. Ви зробили лише одну…

- Я думав, що нам треба тримати суперника в напрузі за рахунок швидких гравців, які можуть втекти в вільну зону. Лукас пропускав останню гру, десь відчувалося, що йому важко, тому я випустив Кополовця. Я думаю, що це було правильне рішення. Я ще хотів випустити на останні хвилини молодого Озарківа замість Худоб’яка, але саме в той момент, коли ми будемо володіти ініціативою. А так вийшло, що ми оборонялися. Тому, на жаль, не вдалося. Не вистачило йому 94 хвилини.

- Сьогодні «Карпати» обіграли одну з трьох кращих команд України. Чи це означає, що команда йде на підйом?

- Справді, «Металіст» - дуже сильна команда, яка претендує на золото. Тому для наших гравців було важливо перемогти. Та й коли проходиш далі в Кубку, то стаєш сильнішим морально. Це допомагає в налаштуванні, допомагає в прогресі. З’являється віра, що команда буде грати ще краще, а не гірше. Окрім того набагато краще грати на переповненому стадіоні. Це позитивний стимул для команди. Коли граєш на стадіоні, де тебе підтримує 3-5 тисяч – то зовсім інше. А овації, співи, подяки – оце стимул. Сподіваюся, що на матч проти «Дніпра» прийде ще більше уболівальників і ми зможемо знову перемогти.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
z111965 (Kharkiv) (Харків)
to: cbepx 27.05.11 21:55 to: 4wd блуzhающего типа 20:22 Ви обидва можете помилятися у своїх зауваженнях щодо правильності написання заголовку у випадку, коли автор та літредактор навчалися писемності за правилами 16-17 століть, коли в руській абетці (української мови) було 43 букви. Написання слова \"Україна\" за традиціями (бо правил не існувало) тодішнього словєнского языка (російської мови) було іншим :-)))
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 247
z111965 (Kharkiv) (Харків)
to: cbepx 27.05.11 21:55 to: 4wd блуzhающего типа 20:22 Ви обидва можете помилятися у своїх зауваженнях щодо правильності написання заголовку у випадку, коли автор та літредактор навчалися писемності за правилами 16-17 століть, коли в руській абетці (української мови) було 43 букви. Написання слова \"Україна\" за традиціями (бо правил не існувало) тодішнього словєнского языка (російської мови) було іншим :-)))
Ответить
0
0
4wd блуzhдающего типа (Sumy)
\"Кубок Україны\" - это жесть, конечно
Ответить
0
0
kvarcianerri (Луцьк)
Fans (Хмельницький) 28.10.2011 09:47 Респект. Там точно ніхто нікому нічого зливати не буде!
Ответить
0
0
bombard (Харьков)
sidorkovpak (Харьков) 28.10.11 11:06 Не замечай его, у него одна фишка: невосприятие Маркевича и всех легионеров; да, похоже, и Харьков он ненавидит, поскольку харьковчанин он липовый.
Ответить
0
0
Green4223 (Светлодарск)
deegrand (Poltava) 28.10.11 00:13 А причем здесь троллинг, если клуб хочет стать топовым,нельзя отказываться выиграть трофей, тем более если его ни разу не выйграл,пока команда катит нужно этим пользоваться,так можно и ЛЕ слить ради чемпа,а в итоге остаться у разбитого корыта,так не плохо было бы выйти в финал и победить Шахтер,это был бы не плохой фундамент для будущих побед,не правда ли?????
Ответить
0
0
sidorkovpak (Харьков)
А что Слёзный уже ум честь и совесть нашего города, от имени Михал Марковича и Геннадия Адольфовича дает звания почетных горожан и говорит кто портит славное имя Первой Столицы а кто нет?
Ответить
0
0
ramm1k (Черновцы)
Карпаты в воскресенье будут играть на новом стадионе?
Ответить
0
0
Fans (Хмельницький)
Коли на кону 1 місце в чемпі та в ЛЄ то кому потрібен той кубок. Так думають і в Динамо і в Металісті. Виграє Шахта в Зеніту - теж заб*ють. В фіналі буде Волинь з Карпатами.
Ответить
0
0
negoro (kharkov)
soccer-lviv (львов) 27.10.11 08:45 Кубок обладателей кубков оттого и свернули, потому что турнир был нерейтинговый. А вот именно в нём и было интересно тем командам, которые волею случая могли пробиться в Европу. А сейчас на успешное продвижение по сетке в еврокубках имеют шанс обладатели кубка из призовой тройки. А рейтинговые очки считать приходится, потому что, если бы участие в ЛЧ или ЛЕ было бы простым интересом, то от Украины участвовали бы первых два места и обладатель или финалист кубка, о чём я уже писал. Ну и кто бы от этого выиграл? Вы же сами бы и страдали, что ой-ой-ой, почему так мало команд участвует в еврокубках, да и вылет на первой стадии хорошего настроения не прибавил бы никому. Всё это уже проходили в 90-х и возвращаться к этому не стоит.
Ответить
0
0
Серьёзный (Харьков)
Ты мне лучше на глобусе Светлодарск покажи.... Surik (Харьков) ++++ 27.10.11 22:36 ________ Недостойные речи, Сюрік ... вах-вах. Лексика детсадовской песочницы из серии \"а ты хто такой?\". Позоришь наш город, служивый! Человек имеет право высказаться (тем более по делу!!!) независимо от того, где он проживает. Иначе тебе придётся выстроить населённые пункты по ранжиру и четко прописать чяво и откудова можно вещать, а чего низзя и штоб в строгом соответствии с занимаемым в твоём списке местом. Хотя, впрочем, что ещё можно было от тебя ожидать - твой уровень сразу видать.
Ответить
0
0
deegrand (Poltava)
Харьковчане молодцы показывая отличную игру в этом сезоне и не побороться за трофей, это роскошно,видно часто балуют своих болельшиков трофеями,зашел на сайт Металла, не нашел сводной таблицы трофеев,может кто подскажет где там искать??????????????? Green4223 (Светлодарск) 27.10.11 17:07 -------------------------- за Е балы эти тролли...
Ответить
0
0
НЕРАВНОДУШНЫЙ К ФУТБОЛУ (Ковшаровка)
Тут некоторые пишут, что Бланко медленный - не заметил, раздавал, обыгрывал, довольно быстро, плохо отбирал - да, а в остальном - понравился. Но еще больше поравился индеец, он некоторое время прямо феерил на поле, да и потом неплохо играл. Саша Горяинов выручил пару раз, но к середине матча уже - руки дрожали. Хуже всех Бордиян, с первых минут начал лажать, аж пока гол не привез из ничего. У помошника Маркевича таже болезнь нерешительности, к срочным заменам. А Валяева еще рано списывать, наберет форму и на тайм полтора его хватит. С победой Карпаты я уже поздравлял, но в кубке буду болеть за Волынь, уж очень тренер нравится.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
зашел на сайт Металла, не нашел сводной таблицы трофеев,может кто подскажет где там искать??????????????? Green4223 (Светлодарск) 27.10.11 17:07 - Ты мне лучше на глобусе Светлодарск покажи....
Ответить
0
0
vwv (Харьков)
Цап-царап (Харьков) 27.10.2011 16:14 Вообще не согласен!!! После таких травм приходят в себя долго. Он был не худшим на поле, просто ему не хватало резкости и игровой практики, но после таких травм долго востанавливаються. Валяев и Бордиян постарели. Торес не играет в основе только из-за лимита.
Ответить
0
0
alexsashka (Rogan)
Ну что ж Карпаты с победой!!!, А Металисту нужно Валяева уже отдавать куда нибудь в Оболонь к Слюсарю чтоб не скучно было, а Шарпара с Волыни забирать, в хорошей форме, нам он пригодиться)) Costa Rui (Харьков) ________________________________________________ Так скорей всего и будет. Сереже Большой респект за все что он сделал для Металла, но уходить надо во время! Можно в Оболонь, пацанов учить надо, можно как и Рыкун. Я думаю пригодится!
Ответить
0
0
bombard (Харьков)
mi amigo (Харьков) 27.10.11 21:40 Я о том и говорю, что Вильягру полноценно никто сейчас не сможет заменить; и Бордиян, при всём уважении, ему не ровня.
Ответить
0
0
cbepx (Львів)
Кубок Україны. \"Карпати\" - \"Металіст\" 1:0. Валіза без ручк Ну як можна навіть тут зробити помилку? Літредактор де??
Ответить
0
0
mi amigo (Харьков)
bombard (Харьков) 27.10.11 21:17 \"Правый фланг в таком случае потеряет креатив и Маркевич срочно будет искать замену тому же Бордияну.\" Категорически не согласен. В прошлом году Бордиян получил тяжелую травму, но ни в зимнее, ни в летнее окно правый защитник куплен не был. Да и ты правда считаешь что можно найти замену Вилли? Он сейчас лучший в Украине на своей позиции. При живом Срне.
Ответить
0
0
se54 (4erkasy)
КОКА КОЛА ПИВО И УСТРИЦЫ)))
Ответить
0
0
bombard (Харьков)
Costa Rui (Харьков) 27.10.11 19:29 mi amigo (Харьков) 27.10.11 19:52 Уровень Вильягры и уровень Бордияна... Виталику прийдётся надеяться разве что на травму Вильи. Правый фланг в таком случае потеряет креатив и Маркевич срочно будет искать замену тому же Бордияну. По Шелаеву и Валяеву согласен, но снова тащить сюда Шарпара не стал бы, вряд ли он дважды сможет войти в одну реку.
Ответить
0
0
kvarcianerri (Луцьк)
Харьков Ялта (Ялта) 27.10.2011 20:44 А ты не понял что случилось? Баскетбол вчера во Львове был: сборная западной конференции против сборной крымской конференции, а еще куча пацанов с Харькова приехала, так на город посмотреть, кофе попить, а так все нормально...
Ответить
0
0
Харьков Ялта (Ялта)
а что вчера случилось? приехали на аутсайдера никаким составом,играли как обычно в меньшинстве,Мирон даже не приехал,гордитесь гордые люди из города лэвив,позорники
Ответить
0
0
nick (Харьков)
Surik (Харьков) Да Бордияну пора искать себе другую команду. Может это будут Карпаты?
Ответить
0
0
san4es (харьков)
Харьковчане молодцы показывая отличную игру в этом сезоне и не побороться за трофей, это роскошно,видно часто балуют своих болельшиков трофеями,зашел на сайт Металла, не нашел сводной таблицы трофеев,может кто подскажет где там искать??????????????? Green4223 (Светлодарск) 27.10.11 17:07 Победа в 1\\8 КУ не является трофеем!!!! Поэтому нет никакой таблицы. Металлист только раз выиграл кубок СССР и 5 бронз ЧУ! Не ищи можеш верить на слово.
Ответить
0
0
mi amigo (Харьков)
bombard (Харьков) 27.10.2011 19:21 Costa Rui (Харьков) 27.10.2011 19:29 зря вы Виталика списываете, в прошлом году он не был основным, а сколько матчей провел до травмы?(28)При живом Вильягре.
Ответить
0
0
Costa Rui (Харьков)
bombard (Харьков) 27.10.11 19:21 Да ну может он не сильно и сдал в кондициях (он не старый), просто Вильягра сильнее как футболист выше уровнем, а Бордиян пусть дышит ему в спину и создаёт конкуренцию., Как по мне проблема сейчас у нас (где нет конкуренции) это полузащита, зона опорника Валяев, Шелаев слабы, надо бы Шарпара попробовать, в Луцке солидно смотрится..
Ответить
0
0
bombard (Харьков)
Costa Rui (Харьков) 27.10.11 19:08 Понимаю, про Виталика больно говорить, но видно что он уже не вылезет из числа вечно запасных. А доиграть можно и в команде чуть пониже классом - там можно ещё много пользы принести. Такова жизнь футболиста...
Ответить
0
0
Costa Rui (Харьков)
bombard (Харьков) 27.10.11 18:53 Я с тобой не согласен Бордиян в начале матча неплохо выглядел, правый фланг работал, получше левого где Романчук, Во втором тайме Виталик подсел это не удивительно)
Ответить
0
0
Costa Rui (Харьков)
Ну что ж Карпаты с победой!!!, А Металисту нужно Валяева уже отдавать куда нибудь в Оболонь к Слюсарю чтоб не скучно было, а Шарпара с Волыни забирать, в хорошей форме, нам он пригодиться))
Ответить
0
0
bombard (Харьков)
Металлист впервые играл в таком составе и не факт, что успел провести хоть пару тренировок. О каком качестве игры можно говорить? Поэтому выиграть у КЛ, игравших в боевом составе и с большой мотивацией, было почти не реально. Серая игра всё-таки кое-что определила для Металла: Серёже Валяеву и Виталику Бордияну пора думать об окончании карьеры, а из Себастьяна Бланко явно будут люди.
Ответить
0
0
ivst (kharkov)
Карпаты вчера выиграли заслуженно - это факт. И не имеет значения, кто играл за Металлист и кто играл за Карпаты. Маркевич не то чтобы \"забивает на кубок\", учитывая, что команда имеет почти что два состава, но бережёт игроков основы, учитывая, что позади и впереди важнейшие матчи чемпионата и ЛЕ. Расчет был на то, я думаю, что и этот состав мог выиграть у Карпат, если бы все сложилось нормально, а начиная с полуфинала отношение к кубку уже совсем другое. Все сильнейшие команды чемпионата относятся к кубку, как ко второстепенному турниру (не только в Украине, но и везде), меняя отношение только в полуфинале-финале, все-таки, трофей. Металлист до удаления Валяева играл очень уверенно, и никаких шансов у Карпат не было, как не было их и у Металлиста, а вот что случилось после этого удаления - мне непонятно, просто всё сразу рассыпалось, будто на Валяеве игра держалась. Валяев явно уже не тянет, это было отчетливо видно с начала чемпионата, не тянет, главным образом, в том, что не успевает физически. Но, похоже, соображалка у него тоже сдала - как можно хватать игрока за футболку в центре поля уже имея желтую карточку? Вот к красным карточкам Папы и Кристальдо в последних матчах я отношусь более терпимо, всё-таки, спровоцированные эмоции - это одно, а тупость - это совсем другое. Ну и, конечно, Бордиян полностью утратил квалификацию. Все остальные готовы выступать в обойме основного состава, но быть частью этой обоймы пока не готовы.
Ответить
0
0
harvester (Львів)
о! http://zaxid.net/home/showSingleNews.do?na_stadion...
Ответить
0
0
harvester (Львів)
-serg- (Харьков) 27.10.11 17:15 є інформація, що на відкриття стадіону спеціально привезуть 20 тис. народу з Донбасу. Напевно, щоб уникнути \"Спасибо жителям...\"
Ответить
0
0
-serg- (Харьков)
фикса (Львов) заодно обсвистеть его выступление и вместе с толпой проарать \"Спасибо жителям Донбасса....\" :) Львовян с победой. Будем надеятса что она положительно отразитса на психологическом настрое команды в играх чемпионата.
Ответить
0
0
Green4223 (Светлодарск)
Харьковчане молодцы показывая отличную игру в этом сезоне и не побороться за трофей, это роскошно,видно часто балуют своих болельшиков трофеями,зашел на сайт Металла, не нашел сводной таблицы трофеев,может кто подскажет где там искать???????????????
Ответить
0
0
фикса (Львов)
vovaruler (Львів) 27.10.2011 16:17 Я ти можеш відмовити собі у задоволенні, вживу побачити гаранта, можливо перший і останній раз:)))
Ответить
0
0
vovaruler (Львів)
продам квиток на відкриття стадіону !!! сектор В20 ряд 21 місце 44!!!за ціну договоримся!! 0639762181 0979293143
Ответить
0
0
очень серьёзный (Харьков)
Семь страниц?Удивлён.И что можно тут обсуждать?Особенно харьковчанам.Вы что,не знаете кто у нас уже не тянет,а кому пора на покой?
Ответить
0
0
Цап-царап (Харьков)
о Бланко... nikolaj33333 (kharkov) 27.10.2011 16:10 Похоже толку не будет... Привык мучачо к лавке...
Ответить
0
0
nikolaj33333 (kharkov)
...А может теперь уже и не нужен.... Surik (Харьков) 27.10.11 15:15 Да уж, кое-кому пора на пенсию! А то Торрес на их фоне а-ля Месси выглядел. Жаль что никак не удаётся увидеть наше \"золотце\" во всей красе. Я о Бланко...
Ответить
0
0
OM (Lviv)
емоції вляглися можна написати по грі: Лукас запартачив все, що мав Зеньов - запартачив майже все, але в кінці його швидкість допомагала Худоб’як - де його минулорічна форма? зе весь матч віддав два паси. В бажанні боротися йому не відмовиш (за рахунок цього і вийшов гол), але дуууже багато браку як в передачах, так і прийомі. Голодюк - значно слабше за свій минулорічний рівень + понти дуже великі Кузнєцов - як на значну відсутність ігрової практики - добре. він виграв майже всю верхову боротьбу при вибиваннях Тлумака та захисників. ще би підбирали наші після нього - було би все значно краще. Про решту - нема що говорити дуже Суддя - приймав дуже багато неправильних рішень. рівень кваліфікації дуже низький. вболівальники - любителі халяви. при чому далеко не найбідніші. сподіваюся безкоштовного входу більше не буде.
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Steven Gerard (Lviv) 27.10.11 14:36 - \"А казачок-то... засланный...\" На протяжении всего матча Бордиян валил свой фланг...не отдал ни одного точного паса...ни одного точного удара.... Что только ни делал на поле - гола в ворота Металлиста Карпаты забить не могли... И тогда у него лопнуло терпение... Самое смешное, что до Рахаева ещё двадцать минут доходило, что его надо менять...))))
Ответить
0
0
брезент-чернигов (чернигов)
вчора на матчі ДИНАМО - шахтар
Ответить
0
0
ВАСКАРБА (Львов)
Я думаю, что Петро Петрович после второго матча с участием Кузнецова понял его значение для команды!!! Надо убрать в ж.. свой велький гонор и подписать с лидером нормальный контракт! И Кузе надо понять, что только с такими быстрыми хавами, какие имеет сейчас, он сможет по-настоящему заиграть. Дыминский и Кузнецов!!! Верните нам прошлогодние Карпаты!!!
Ответить
0
0
брезент-чернигов (чернигов)
З ПРАЗДНИКОМ ЛЬВІВ ! і ще дякую вашим фанам за підтримку вчора , молодці ! Владимир Высоцкий – Корабли - слухаємо будь ласка
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Заканчивайте эти разговоры про \"дублёров\" и \"второй состав\"... Металлист проиграл... Кого он выпустил - это его дело... Но проиграл Металлист в честной борьбе... То, что наши \"скамеечники\" должны были выигрывать, но проиграли - это наша беда... И она никак не умаляет победы Карпат... Выиграли они у сильной команды.... И я благодарен Карпатам, что они проэкзаменовали, тех кто нужен Металлисту....А может теперь уже и не нужен....
Ответить
0
0
НеДинамо (Киев)
\"- «Металіст» грав резервним складом. Чи вплинуло це на результат матчу? - Моя перевага в тому, що я не знаю, яка в «Металіста» основа.\" Вот это подготовился парниша к матчу!!! Вот это тренер!!! Т.е. перед матчем уже не обязательно изучать соперника? Зачем? Нам ведь все равно кого рвать в кусочки)))
Ответить
0
0
harvester (Львів)
Фани карпат мають накрити серйозну поляну Бордіяну! Чудак в он-сайді лишив, м\"ячик в грі зберіг щей пасулю видав!))))))) Steven Gerard (Lviv) 27.10.11 14:36 Тому що він ПРОФЕСІОНАЛ, який кожен епізод дограє до кінця)
Ответить
0
0
z111965 (Kharkiv) (Харків)
to: Ява Львів 14:11 Я теж подякую Карпатам за нормальну гру; поздоровив з перемогою раніше. Важкий період пройде, все налагодиться, може, з іншим керівництвом. Карпати не покинуть ПЛ України: ані за грою, ані за показниками. І з грошима налагодиться: наведу розповідь Горяїнова, коли той в 90-ті на обід вибігав зі стадіону за двома біляшами та кубиком Gallina Blanka чи Knorr, щоб приготувати бульйон за допомогою кип\"ятильника. Наші такі важкі часи позаду :-)) А у Вас все вже набагато краще! Тому - скоріших успіхів! ))
Ответить
0
0
Steven Gerard (Lviv)
Фани карпат мають накрити серйозну поляну Бордіяну! Чудак в он-сайді лишив, м\"ячик в грі зберіг щей пасулю видав!)))))))
Ответить
0
0
Цап-царап (Харьков)
Сытый (Харьков) 27.10.2011 13:51 Мне почему то хочется что бы МЗ...
Ответить
0
0
Korwin (Харьков)
Halychanyn (Львів) 27.10.11 13:04 Уважаемый не неси бред!!! Вчера с вами играл резерв Металлиста!! Посмотри кто играл с Шахтером,и кто вчера с вами!! Вы выиграли заслуженно. Получили халяву! Радуйтесь ей!
Ответить
0
0
Ява Львів (Львів)
До речі, Карпати унікальна команда, яка може взяти КУ і в той же час вилетіти в пердив (не дай Боже).
Ответить
0
0
Ява Львів (Львів)
Маркевич для свого рідного клубу Карпати зробив добру справу в важкий час, може, з цього почнеться новий успішний етап - так подякуйте йому! :-)) z111965 (Kharkiv) (Харків) 27.10.11 14:02 ============================ ДЯКУЮ!!!
Ответить
0
0
Даманский (Харьков)
Карпаты. Вы вчера выиграли у Металлиста. Без сомнения, имеете право гордиться этим.
Ответить
0
0
eugenio (Kharkov)
Ребята, одним составом нигде не играют - ни в Бундеслиге, ни в АПЛ, ни в Серии А, ни в Примере. Соответственно, исходя из приоритетности соревнований руководство каждого клуба решает, на какие соревнования ставить - 1-й, 1,5-й, 2-й, 3-й состав. Посмотрите на составы итальянских и английских клубов в Лиге Европы. Посмотрите на списки финалистов кубка Германии или Франции последних лет - и Вам все станет ясно.
Ответить
0
0
kvarcianerri (Луцьк)
Сытый (Харьков) 27.10.2011 13:51 в Донецке, Киеве и Луцке по этому поводу очень большие сомнения
Ответить
0
0
z111965 (Kharkiv) (Харків)
to: Halychanyn 12:41 Посміхніться, розслабтесь, ще раз перечитайте пост Ситого від 11:55 про гравців, які були вчора відсутні, і Вам стане зрозуміло, що сталося: 1. У черговий раз Металістом обрані за пріоритети Кубок Європи та Чемпіонат України, точніше, Чемпіонат і Кубок; бо ми не Барселона, не Реал, не МЮ. А найближчий резерв Ви бачили вчора - це нерівноцінна заміна відсутнім. 2. \"...проти Шахтаря другу половину матчу ледь ноги волочили...\" - це просто нечесно, якщо Ви не кажете з іншими намірами! Гравці Металіста не волокли ноги, вони догравали кожний єпізод до кінця, виграли більшість єдиноборств; саме це стало основою перемоги Металіста - безмежна самовіддача при високій майстерності та виконанні всіх вказівок Маркевича на матч! До речі, перед матчем Шахтар попередній матч проводив вдома, мав на підготовку +1 добу без урахування двох перельотів Металіста: зі Швеції (Данії) до Харкова та від Харкова до Донецька. Зауважу, ніхто не ниє. Маркевичем не перший рік посталене завдання: 48 годин на відновлення - і до бою! До виконання завдання гравці функціонально готові. 3. Маркевич для свого рідного клубу Карпати зробив добру справу в важкий час, може, з цього почнеться новий успішний етап - так подякуйте йому! :-))
Ответить
0
0
Сытый (Харьков)
Если все нормально пойдет,Карпаты могут выиграть кубок,чего им от души желаю.
Ответить
0
0
Сытый (Харьков)
Кто как играет видно по турнирной таблице. Так, сто тебе лучше жевать, а не говорить ))) mixs (Киев) 27.10.11 13:36 +++++ !Сто процентов )))
Ответить
0
0
c2001cMX (Харьков)
В последнее время было не мало везения на стороне Металлиста, по этому игру с Карпатами отдали на откуп ее величеству Фортуне:)
Ответить
0
0
Сытый (Харьков)
\"даже при союзе мы умудрились выиграть кубок СССР\" Сытый (Харьков) Что значит \"умудрились\"? Мы и финалистами были. Alex! (Харьков) 27.10.11 12:25 В то время выиграть кубок СССР ,все равно что достать звезду с неба.Обыграть Торпедо в Москве дорогого стоит.Повезло нам-состав тогда был очень хороший Буряк,Аджоев,Якубовский,Сусло,Панчишин...Были и финалистами-проиграли Шахтеру в 1983 году.
Ответить
0
0
real fan (Kharkov City)
да , 3 фронта метал бы не потянул. факт Xyntallar (Одесса) ________________________ блин... выйграй с карпатами, и это было бы всего на 3 матча больше.. в лучшем случае...ну в принципе маркевич постоянно на кубок забивает
Ответить
0
0
mixs (Киев)
Halychanyn (Львів) _________________ Кто как играет видно по турнирной таблице. Так, сто тебе лучше жевать, а не говорить )))
Ответить
0
0
Andrey-27 (Донецк)
Halychanyn (Львів) 27.10.11 12:50 Великолепный пост)
Ответить
0
0
c2001cMX (Харьков)
Halychanyn (Львів) Не зрозумiло! Посмотри основной состав в отчетах за последние 2 месяца: Пшеничных, Торсильери, Соса, Девичь, Эдмар, Тайсон,Папа, Вильягра, Хавьер, Дишленковичь, Торес, Горяинов, Кристальдо, ну и конечно иногда играл Валяев. Будник вообще за всю историю ЧУ сыграл в основе 1 раз с ЧО. Псочитай сколько человек из этого списка играли вчера? И сколько вообще было задействовано в матче даже в качестве запаса? Вчера играл не лучьший наш состав и это очевидно всем.
Ответить
0
0
Halychanyn (Львів)
В Карпат теж не було: 1. Богатінова 2. Петрівського 3. Гірського 4. Ощіпка 5. Годвіна 6. Еріка 7. Крістобаля 8. Пачеко 9. Батісти 10. Варанкова 11. Авелара Чим тобі не гравці основи???
Ответить
0
0
Halychanyn (Львів)
c2001cMX (Харьков) 27.10.11 12:48 --------- знаєш що таке РЕЗЕРВ??? Це гравці ДУБЛЯ або гравці основи які не грають за основу! Обрадовіч до травми був основним і не грав виключно через травму, Валяєв виходив в основі з ЧО, Романчук - в основі з ІМ, Будник в основі з ЧО.. Я беру тільки останні 3 матчі в УПЛ!!!! решту гравців - виходили в тих матчах на заміну! В нас теж можна рахувати по-вашому: 1. Тлумак - резервіст Богатінова - РЕЗЕРВІСТ 2. Кузнєцов - 1й матч в основі - РЕЗЕРВІСТ 3. Лукас - в останніх матчах почива з лавки - РЕЗЕРВІСТ 4. Борха грав зліва, де основний гравець Ощіпко - РЕЗЕРВІСТ 5. Балажиц - РЕЗЕРВІСТ 6. Зеньов - в основі еж не частий гість - РЕЗЕРВІСТ 7. Ткачук - основний опорник - Годвін - РЕЗЕРВІСТ 8. Федецький - орендований гравець, а у нас є свій Петрівський, тому і його по ТВОЇЙ логіці віднесемо в РЕЗЕРВІСТИ.... ...... Якщо гравець виходить чи в основному складі, чи виходить на заміну більш-менш регулярно (хоч 1 матч з трьох) - ЦЕ ГРАВЦІ ОСНОВИ, і їх використовує коуч під певні схеми. Зрозуміло?
Ответить
0
0
Halychanyn (Львів)
І ще. Прохання до \"зальотних гостей\" на матчах Карпат: НЕ СУНЬТЕСЯ В ФАНСЕКТОРИ!!! Після вчорашнього бидла яке поналазило в фансектор потрібно каральний загін - в фансекторах НЕ СИДЯТЬ!!! Сходи на 2-4 матчі до кузьми, вивчи заряди і тоді - ласкаво просимо в фансектор!!! В фанзоні не потрібно тох рагулів які на рік ходять на 3-4 матчі Карпат але своїм кєнтам потім квакають що вони \"реальні\" фанати. Таким я хочу сказати - ви не фанати - ви купка свіжонаваленого гі..а! Наступний раз буде \"по рилу\"...
Ответить
0
0
c2001cMX (Харьков)
Halychanyn (Львів) Резерв в игре с Карпатами: Ткачев, Еременко, Будник, Бланко, Штетина - это как раз резерв на сегодня. посмотри составы молодежки в последних играх. Шелаев, Березовчук, Валяев - это те кто играли только с замены в последнее время. Ты еще Воробья зачисли в основной ИГРАЮЩИЙ состав! А заслуги Карпат некто непонижает. Выграли достойно и уверено. Но не у основного ИГРАЮЩЕГО состава. Из основных были Горяинов, Кристальдо, Торес.
Ответить
0
0
Halychanyn (Львів)
Цікаво виходить: як програли Карпатам - був резерв, а як получили за щоку від Баєра - так там основа у німців була))) Погоджусь на те що Романчук, Березовчук, Шелаев + містер 7,5 млн євро - Бланко не завжди грають в основі, але резервістами їх язик не повертається назвати. Просто подивіться склади МХ в останніх 4-х матчах! З реальних резевістів був лише Ткачов. І ВСЕ. Хоча, якщо вже говорити відверто, то я б хотів щоб до Львова приїхав той склад, який відбігав в четвер а Швеції(хоча там в основі були горяїнов і Торрес і в неділю в Донецьку.. Я б подивився яку гру вони б видали граючи вдруге через 2 дні на третій... Згадайте матч проти кротів - другу половину матчу ледве ноги волочили... Так що ті хто грав у Львові СТАНОМ НА СЕРЕДУ БУЛИ НАЙКРАЩЕ ФУНКЦІОНАЛЬНО ГОТОВІ ГРАВЦІ МХ. Навчіться програвати достойно.
Ответить
0
0
serber (Львів)
..нехотілось читати попередні сторінки.. але я нарахував 8 гравців основи, якшо не поточного то минулого чемпу точно..такшо про який резерв, дубль можна говорити
Ответить
0
0
kvarcianerri (Луцьк)
Підскажіть коли жеребкування 1/4
Ответить
0
0
c2001cMX (Харьков)
Кубок кубком , но как можно играть на 3 направления ? Наш резерв пока не может даже травмированых полностью компенсировать не то что взять на себя такую цель как КУ. Это высказывание не имеет отношение к kvarcianerri (Луцьк) просто так неудачно разместил.
Ответить
0
0
Alex! (Харьков)
\"даже при союзе мы умудрились выиграть кубок СССР\" Сытый (Харьков) Что значит \"умудрились\"? Мы и финалистами были.
Ответить
0
0
c2001cMX (Харьков)
Кубок кубком , но как можно играть на 3 направления ? Наш резерв пока не может даже травмированых полностью компенсировать не то что взять на себя такую цель как КУ. kvarcianerri (Луцьк) Вам скажу так, поставьте Волынь на место Металлиста каждые 4 дня игра в течении нескольких недель. Выдержал бы ваш основной состав этот темп не теряя качества игры и результативности?
Ответить
0
0
Andrey-27 (Донецк)
Хреновая тенденция - забивать на Кубок страны. Глядя на Металл, остальные клубы тоже будут ставить откровенный дубль на игры. Хотя Маркевича понять можно, а вот дублеров Харькова не пойму.
Ответить
0
0
Сытый (Харьков)
- «Металіст» грав резервним складом. Чи вплинуло це на результат матчу? - Моя перевага в тому, що я не знаю, яка в «Металіста» основа. Читай сотав приведен выше-это основа и не надо дурака включать.
Ответить
0
0
ToVoRo (Львов)
Ну що ж Карпати виграли і це найголовніше в теперішній ситуації.Тим хто буде розказувати,що гол забили в більшості хочу сказати,що він був забитий зі стандарту,а таким способом можна забити і в меншості.Інша справа,як би пішла гра...Карпати на сьогодні показали максимум чого можна чекати на даний момент.Була самовіддача,боротьба,але мало думки і майстерності.Те як команда проводила в кінці контратаки взагалі ніякої критики не витримує.Таке враження,що навіть якби четверо вийшли на одного Горяїнова то не забили б.Зеньов просто немає слів,надіюсь зимою його попросять з команди,люди вже не реагують на його моменти і так зрозуміло,що не заб\'є.Захисник Мілошевич забив в сезоні більше мячів чим цей горе - форвард.Худік також слабо навіть не дивлячись на гольову передачу.Тепер при певному фарті в жеребкуванні можна і до фіналу дойти. P.S.Підтримка у деяких секторах на стадіоні нагадувала \"школьный сектор\" на Донбас - Арені,писк,гул і тд.Кількість залитої бикоти на стадіоні перевищувало всі допустимі норми.Але головний негатив - це звичайно усвідомлення того,що наші люди ПРОДАЮТЬ квитки які є БЕЗПЛАТНИМИ.Це навіть в голові не вкладається...
Ответить
0
0
Цап-царап (Харьков)
фикса (Львов) 27.10.2011 12:10 На матче был и другой тренер, также... А на КУ Маркевич не забил, помог вам, землякам. Договорняк, подавайте в ФФУ... :)
Ответить
0
0
Сытый (Харьков)
фикса (Львов) 27.10.11 12:10 Так никто не оправдывается.Приведен был список игроков,отсутствовавших на вчерашнем мероприятии ))) Карпаты одержали победу заслуженно и вполне убедительно.Желаю только самого лучшего вашей команде и скорее выбраться из кризиса!
Ответить
0
0
kvarcianerri (Луцьк)
А взагалі неправильно це - кубок нам не потрібний, нам Європу давай. Так чого не знялися з розіграшу кубку з самого початку. Он до Луцька ще одні \"невмотивовані\" приїхали - ми в ЛЄ і так попадаємо. Будете так грати, то точно попадете і одні і другі.
Ответить
0
0
Сытый (Харьков)
Все же кубок выиграть Металлисту хоть раз,но обязательно надо ! даже при союзе мы умудрились выиграть кубок СССР,а здесь ? Пора задуматься над этим серьезно,все таки это трофей памятный на все времена и добавляет статус клубу. Желаю нашей команде скорее выиграть его !!!
Ответить
0
0
фикса (Львов)
Сытый (Харьков) 27.10.2011 11:58 Ага, и тренирует их Макевич-2))) Реально, ребята(некоторые), хватит оправдываться, забил Мирон на КУ, это его право, пишу без иронии и сарказма. Дерзайте и побеждайте, как в ЛЕ, так и в ЧУ.Удачи.
Ответить
0
0
c2001cMX (Харьков)
Сытый (Харьков) 100%+ И добавлю к другим высказываниям что если бы был вышеперечисленный состав не факт что матч не закончился бы со счетом 0-5. Но не ясно было бы как мы после этого сыграем с Ворсклой и Мальмо. А при нынишнем раскладе 2 приоритетные задачи ЧУ и ЛЕ за глаза!!! И не стоит пытаться обнять необъятное сразу. Не последний год играем!
Ответить
0
0
Сытый (Харьков)
Так что правильнее эту команду,которая играла на кубок Украины называть Металлист-2 и не путать с первой командой.
Ответить
0
0
Сытый (Харьков)
В этом составе Металлиста не было : 1.Дишленковича 2.Сосы 3.Папы 4.Вильягры 5.Эдмара 6.Торсильери 7.Тайсона 8.Хавьера 9.Девич 10.Фининьо 11.Пшеничных
Ответить
0
0
Андрюха-71 (Львів)
Все ніби то нічого, тільки от реалізація (((....стільки 100% моментів в нападників , а забив знову ЗАХИСНИК.....
Ответить
0
0
Unity_6 (Славутич)
Карпаты с победой. МХ сознательно проверил ближайший резерв. Результат для МХ роли не играл, имхо...
Ответить
0
0
фикса (Львов)
Майки (киев) 27.10.11 11:34 Я такой же с Днепра, как и ты с Харькова )) -------------------------------------------- когда КЛ проигрывают то судья заряженый !!! Слышь ты не с Днепропетровска )))))))))))))))))) -------------------------------------------------- Где ты уздрел, что я гоню на судей когда Карпаты проигрывают. Настаиваю обоснуй.
Ответить
0
0
Xyntallar (Одесса)
да , 3 фронта метал бы не потянул. факт
Ответить
0
0
Майки (киев)
фикса (Львов) 27.10.11 09:00 Веселый парень )))) когда выигрывает то команда молодец , когда КЛ проигрывают то судья заряженый !!! Слышь ты не с Днепропетровска ))))))))))))))))))
Ответить
0
0
solt (Харьков)
Девича с Днём рождения!Марко,здоровья и удачи во всём!
Ответить
0
0
opillja (Франківськ)
А де Ерік де Олівейра, що то його купили, а на поле не випускають?
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Расстроен не из-за поражения... Поражения были, есть и будут... Это футбол... Да и матч был - проверкой сил запасников... И вот то, что целый ряд футболистов \"скамейки\" резко отстали от основы, сильно огорчил.... Ведь это не дубль... С тех взятки гладки... Это те, которые должны выйти, когда нужно, и не испортить игру... Одни ещё не вышли на уровень, другие...так потеряли свои кондиции, что не исключено, в Металлисте уже их \"не найдут\"... А ведь мы на них надеемся... Верим, что в команде длинная скамейка.... А то не скамейка, а инвалидное кресло.... Умышленно не стал \"переходить на личности\". У каждого свои проблемы и, не зная их, не хочется обижать... Но... П.С. Карпат с победой... Всё честно... Победа заслуженная.
Ответить
0
0
ukatan (Змиёв (Харьк. обл.))
видно, на вiдмiну вiд карпат де е мiсцевi хлопаки якi знаютъ що означае слово КАРПАТИ. ----------------- Одинадцять очків у чотирнадцяти матчах!!! О ОЦЕ знає що означає слово Карпати!?
Ответить
0
0
AxelkKomp (Полтава)
МХ вирішили поберегти сили на ВП. Правильно, нам дохлі суперники не потрібні ) До зустрічі в суботу сусіди.
Ответить
0
0
sidorkovpak (Харьков)
Карпаты с победой! Резерв у нас можно распускать, Торес молодец, Кристи просто играть не хотел , Бланко еще надо работать но потенциал мега... все остальное уг. Ткачева надо отпускать и Штетину мучить нечего, пенсионерам уважуха но дальше так играть нельзя, наверно надо Шарпора вертать и покупать еще пару человек. В принципе не понятно чего Еременко и Будник сразу не играли, если кубок до опы так хоть бы практика им была... а так впечатления гнетущие лавки нема...
Ответить
0
0
фикса (Львов)
Leva2 (Харьков) 27.10.2011 09:23 А что, поменялось за последние пол года? Немного стали сыграней ваши аргентинцы, и наоборот, чуть разбалансированей львовяне, ну так до ихней встрече в Харькове, может все поменяться с точностью до наоборот.
Ответить
0
0
RV (Львів)
Кузі респект. Вигравав практично все повітря. Гра дивилася веселіше ніж зазвичай тільки за рахунок того, що рінаше за такі безадресні верхові передачі не було кому поборотися. За рахунок того і доходили до чужого штрафного. А загалом, комбінаційної гри на даний момент \"не наблюдається\". Лукас в черговий раз довів що він баласт для команди. Скільки 100% моментів за гру йому потрібно створити щоб він забив хоча б один гол??? Тормоз повний. Його пас на Кузнєцова в кінці гри (коли виходили двоє на одного захисника) - просто шедевр. Незважаючи на все - всіх з перемогою
Ответить
0
0
kruz2008 (Харьков)
Марче (Львів) +100500
Ответить
0
0
Странный(Харьков) (Харьков)
с возвращением Кузнецова,Карпаты начинают опять нащупывать свою игру,думаю эта победа додаст впененостi у наступних iграх. меня удивил результат МЗ и Ворсклы,нужно ли было выставлять основной состав Павлову?
Ответить
0
0
Leva2 (Харьков)
фикса (Львов) Ты отважный интернет боец, только у тебя всегда судья виноват. Весной это были абсолютно разные команды, но последние пол года показали кто есть кто. В том числе игра ЧУ во Львове.
Ответить
0
0
evro2012 (Харьков)
По настроению Металла было видно , что просто так сдавать игру они не собирались ! Просто Карпатам эта победа нужна была ну просто кровь из носу ! Карпаты с победой ! Грязь которую здесь кто то на кого то льёт , даже читать не хочу ! Давайте просто об игре говорить !
Ответить
0
0
Leva2 (Харьков)
sonyk (Poltava) Если отталкиваться от сегодняшней реальности. то из тех команд, которые играют в еврокубках, только Шахтер дальше прошел. Видимо европейский кубок желаннее отечественного, кроме всего за участие в нем еще и деньги платят. Вот отсюда и валяние дурака Ворсклой в течении всех двух таймов. А кто чего стоит мы увидим аж послезавтра в Харькове.
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Нечего доказывать друг-другу по товарищескому матчу - одни вышли повалять дурака и тряхнуть стариной, а вторые из кожи-вон лезли, чтобы что-то доказать себе и окружающим (а может и за премиальные). Главное в этом матче это количество болельщиков. Вот причина пустых трибун на стадионе \"Украина\" - платный вход! Хотя, возможно, в будний день легче на стадион прийти.
Ответить
0
0
Марче (Львів)
Поки що позитивні зрушення спостерігаються у львівян лише в бажанні та самовіддачі. Гра в пас і комбінаційний футбол - то лиш майбутнє для команди. З знаком плюс можна відзначити Худіка,Мілошевіча і місцями Голодюка. З знаком мінус - крайні захисники Федецький та Борха і Лукас. Можна подякувати Металісту за те, що вони не надто вже і прагнули перемоги. Не наш то випадок - випустити резерв і сподіватись на самовіддачу. Якщо тепер не програєм Дніпру, то буде шанс вилізти з небезпечної зони ще до весни. Ну і тренерам та гравцям це додасть впевненості, яка була безповоротно втрачена вже досить давно.
Ответить
0
0
фикса (Львов)
Криминал (Харьков) 27.10.11 08:36 Ух ты, ну прям таки покажете, только что? В этом году Карпаты уже побывали у вас, и Харьков (не без помощи судейки)еле свел матч вничью, так шо не выпендривайся, запей водой и будь скромнее. Ну а с тем, что КУ вам до \"лампочки\", то это лично ваше внутренние дело, а Карпатам нет, потому и дали Металу под зад.
Ответить
0
0
sonyk (Poltava)
Хлопачок,нам тот кубок до \"гетров\" А вот вы приедите к нам во втором круге.И основой вам покажем. Хлопак у шароварах. Криминал (Харьков) 27.10.11 08:36 _____________ странно, команда не имеет никаких трофеев кроме как бронзовые медальки, а болельщикам и не надо... неужели вы привыкли быть вечно третьими и больше ниче не надо...
Ответить
0
0
soccer-lviv (львов)
При таком раскладе невольно задаёшь себе вопрос: а нужен ли розыгрыш кубка Украины вообще, если часть клубов его сознательно сливает, причём не потому что не хотят владеть кубком, а потому что экономят силы в такой напряжённой спринтерской гонке. В результате будем иметь очередное недоразумение в ЛЕ (финалист или обладатель), выступающее в качестве балласта. Думаю, что розыгрыш кубка Украины изжил себя в том виде какой он есть на сегодняшний день, но вряд ли отцы ФФУ или ПЛ решатся на разумные шаги, потому что из-за своих комплексов не могут пойти на переносы матча хотя бы на сутки даже в интересах сборной. А посему маємо, що маємо. Да, чуть не забыл, Карпаты, с победой! Хорошо размяли наш резерв. Мы хотя бы увидели кто на что способен, а то игры дубля по ТВ не показывают. negoro (kharkov) 26.10.11 23:04 Карпаты -с победой,Металлу-удачи в ЧУкре,а насчет кубка вообще,то слегка задрали вы,те кто каждый день рейтинг считает.Кубок -это как раз то место где любая команда имеет шанс засветится в Европе,и делает она не для рейтинга а для своего имиджа и для своих болельщиков.а рейтинг -это уже следствие,но никак не причина.И во всей Европе очень много раз неизвестные или слабые команды брали кубок и это здорово.У каждой команды должен быть шанс,а иначе давайте вообще не будем играть в футбол,подститаем,кто сколько вложил в команду,распишем и молодца,и будем рейтинг считать,и кричать -а мы выше,а мы выше...
Ответить
0
0
Криминал (Харьков)
Futbolin (Львов) Хлопачок,нам тот кубок до \"гетров\" А вот вы приедите к нам во втором круге.И основой вам покажем. Хлопак у шароварах.
Ответить
0
0
mu71 (Харьков)
Пусть Волынь возмёт кубок! Мне нравится эта команда гренадёров! Все , как один - на подбор..и с ними дядька Черномор..))) А если серъёзно, просто молодцы..ну и Карпатам удачи. Валяев - стареем Сергей батькович..не успеваем или уже не хотим успевать, держать игроков!!!!!!!И так из матча к матчу!
Ответить
0
0
solt (Харьков)
nick (Харьков) 27.10.11 07:35 Если мы хотим чтобы у нас был уровень (не в обиду болелам и игрокам)Полтавы,Симферополя, то игроки уровня Селина,Антонова,Курилова,Диденко и др. тогда для нас...избавляться надо от балласта вовремя.Вы сейчас сравните Олейника и Сосу(при всём моём уважении к Денису).Какие задачи перед командой такие и игроки... У Барсы и МЮ одни, у ДК, ШД и МХ другие, у Ворсклы, Арса, Таврии и ДД третьи.
Ответить
0
0
SerggХарьковский (Харьков)
Договорняк. ))))
Ответить
0
0
metallistua (Харьков)
харьков як завжди скиглить. програли через те що резерв :)))) ахахаха Futbolin (Львiв) 27.10.11 05:38 __________________________________________________ Да нет, Карпаты сейчас на голову сильней Металлиста! Вот она новая третья сила(только с конца) в чемпионате Украины!
Ответить
0
0
nick (Харьков)
Futbolin (Львiв) Тут я с тобой согласен. Мне неприятно, что из команды выгнали Селина, Шарпара, Олейника, Курилова. Маркевич не хочет украинцев и изгоняет их из команды. Это обидно.
Ответить
0
0
negoro (kharkov)
Futbolin (Львiв) 27.10.11 05:38 У тебя как у лЯгушки-путешественницы получается: \"Я Лечу, я лечу!\" Только в результате куда она прилетела?
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Футболин. Давай ещё!:-)
Ответить
0
0
ThePride (Львів)
Вибачте за помилки в пості, просто вже пізно і я після пивка)))
Ответить
0
0
ThePride (Львів)
Поичтавги коментарії мені вже навіть всерівно за результат) Дуже мені сподобалась адекватність з обоз сторін) Хоч нас в інтернеті і стараються описати як воргів, але ж справжні ультраса знають, що ми завжди дружили і будем :-) Схід і захід разом !!! P.S. Харків\"яни успіхів вам найбільших в лізі Європи!!!
Ответить
0
0
Серьёзный (Харьков)
\"Мы хотя бы увидели кто на что способен, а то игры дубля по ТВ не показывают.\" negorо (kharkov) ++++ 26.10.11 23:04 _________ И кого ж это ты из дубля разглядел то? Как тебе это удалось? Из дубля со старта вышел аж адын, савсэм адын, Ткачёв. И уже под самый конец выкатили: Штетина (61), (Будник 65) и Еременко (79). Ну и как же ты удосужился понять \"кто на что способен\"?
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
Что, соседи, то же, самоустранились? Предлагаю ничью!:-)
Ответить
0
0
Alex! (Харьков)
Грустный матч какой-то. Металлист-антиутопия (вообразишь, что это основа - и сразу становится как-то страшно, писали бы уже \"Металлист-2\" или что-то в этом роде). На самом деле играли не так, чтобы уж совсем мерзко. Индивидуально - неплохо как для резервистов-лазаретчиков, но сыгранность стремиться к 0. Килотонны брака в передачах - яркий пример. Вообще этот матч должен быть \"хозяйке на заметку\", по поводу сыгрывания хронических баночников с игроками основы и друг другом, игрового опыта у молодёжи и т.п. Вот например Штетина - пипец просто. Это сборник? Свой самый первый матч он провёл много лучше. ИМХО, его надо продавать, иначе парень совсем у нас скиснет, и наигрывать воспитанника клуба. Отсутствие игровой практики сильнее всего повлияло на исход матча, ИМХО.
Ответить
0
0
pirate (Одесса)
МОI ВIТАННЯ, КАРПАТАМ! Проявили характер, дорогого коштує!!! ... Металлу - не унывать!!! Даёшь серебро (как минимум) в Чемпе! И успеха в ЛИГЕ Европы!!!!!
Ответить
0
0
Korwin (Харьков)
Сытый (Харьков) 27.10.11 00:46 +С Мироном Богдановичем ,к сожалению никогда. Он уже давно сказал,ему главное Лига Европы,и Чемпионат.
Ответить
0
0
vbif (Харьков)
Кубок Европы нужен, он важнее, а КУ больше нужен тем кто там не играет. По игре хоть 1 пропустили хорошо.
Ответить
0
0
Сытый (Харьков)
Бордиян показал \"высокий класс\".Это мне напомнило футбол на уроке физкультуры,когда еще учился в школе.Даже мяч не в состоянии выбить из штрафной,нет даже попасть не может по нему,что-то там наковырял в свои ворота...Уровень его понятен ))). Ну и Валяев не то что за сборную уже не может,а и за Металлист,тем более так подвел команду-одим словом дуракаваляев.Бланко-никакого впечатления не производит пока.Вообще ,сыграли безобразно,некого даже выделить.Серая,унылая игра.Карпаты смотрелись веселее. Когда Металлист будет за кубок бороться по-настоящему ? Хоть бы один раз выиграли,потом можно и забить на этот турнир.Пусть Шахтер кубки коллекционирует,а нам и одного хватит.Но когда же это будет не известно (((.
Ответить
0
0
rostar (Leopolis)
Карпаты играли как в последний раз и добились свое благодаря случаю. VladimirUA (Харьков) 26.10.11 23:36 --------------- це металіст завдяки випадку не пропустив в свої ворота ще мінімум 3 банки )))) ти хоч гру дивився щоб таке заявляти? метал вийшов на розлсабоні і за цілу гру завдав лише 2 небезпечних удари по воротах. я не кажу, що карпати феєрили, але якщо поважаєш себе, то хоч якась обєктивність в постах мала б все-таки бути.
Ответить
0
0
rut98 (Kharkov)
А что Шелаев кому-то понравился? он в одной из последних контратак банально не смог перевести мяч на правый фланг - передача то была всего на 15-20 метров!
Ответить
0
0
Сытый (Харьков)
Львов с заслуженной победой. Бордиян-олух,так же как и Валяев.
Ответить
0
0
domic (Харьков)
Молодежь никакая, выделялись только старожилы-ветераны и то не все... Impala (Харьков) 27.10.11 00:22 Это кто конкретно тут был \"молодежь\" ? :) Горяинов, Романчук (Штетина 61), Березовчук, Шелаев, Валяев, Торрес, Кристальдо (Будник 65), Обрадович, Бланко, Бордиян (Еременко 79), Ткачев
Ответить
0
0
Impala (Харьков)
Молодежь никакая, выделялись только старожилы-ветераны и то не все...аргентинцы молодцы,бланко прибавляет...думаю через пару месяцев будет в оптимальной форме...а так,резерв у нас очень короткий...
Ответить
0
0
i-Cybie (Харьков)
А как по мне Бланко неплохо смотрелся. Видно, что парень мастеровит и с желанием играть. Физ форму подтянет и, думаю, к концу ноября появится в основе.
Ответить
0
0
domic (Харьков)
saha_ra (Близнюки) 26.10.11 23:44 Не знаю. Карпаты тоже не впечатлили. Ну то их дело. А самоотдача. Мне кажется иногда киванием на самоотдачу футболистов руководство или тренеры свои ляпы прикрывают. Когда у команды поставлена игра, в коллективе здоровая атмосфера - есть и самоотдача. А когда футболист на поле старается, а от его стараний проку никакого, потому что партнеры не понимают, не туда бегут, не страхуют, то и самоотдача пропадает. В этой игре против слабоорганизованного соперника у Карпат что-то получалось. По ДК/ШД согласен. С другим соперником увидели бы и другие составы этих команд.
Ответить
0
0
antiban (Дніпропетровськ)
Харьковчане, вам хоть не стыдно за проигранный матч, Ваша команда старалась (в меньшинстве), а о своих (в большинстве)промолчу. Удачи в еврокубках, хотя жаль, что вы проиграли, кубок можно вручать кротам и не тратить силыостальным командам:) Карпаты с победой и скорейшего \"выздоравливания\".
Ответить
0
0
RuanDeHamos (Донецк)
Молодец Маркевич! Истинный джентльмен! Респект и уважуха!
Ответить
0
0
Майки (киев)
Ну лже болел Металлиста сразу видно !!! О матче со стороны Металла что то сказать трудно . Первое видна не сыгранность , второе Валяев явно подвел команду , третье Бланко набирает постепенно это приятно ( кто писал не пропьешь маст-во после годичной паузы , а ты ваще сам понял о чем пишешь saha_ra (Близнюки) 26.10.11 23:05. это очень сложно )Торрес порадовал нуууу и Горяинов с Обрадовичем !!! Ну в середину на зимних сборах надо подтягивать Шарпара с Еременко .
Ответить
0
0
saha_ra (Близнюки)
Почему же? Именно так и играют. domic (Харьков) 26.10.11 23:13 Играли бы хотя бы с такой самоотдачей не бы ли бы на 14 месте. (Понятно, что Металлист раздражитель и у Карпат практически последний шанс зацепиться за еврокубки). -------------- Похоже, что турнир на Кубок в Украине стал на подобие бывшего турнира Интертото - для команд которые по итогам чемпионатов не попадают в еврокубки, шанс туда попасть. Если бы не принципальность матча ДК-ШД (например, жребый бы их свел с другими командами), то может быть ни ДК ни ШД в следующий этап и не попали бы.
Ответить
0
0
singleboy (Львов)
*каждом
Ответить
0
0
singleboy (Львов)
Скажу сразу, болел за Метал. Родом с Харькова. Карпаты сегодня понравились, боролись, перехватывали на каждому метре поля. Дубль Металла разочаровал, думал, покажут желание. Желание может было, но не было сыгранности, такое ощущение, что друг друга первый раз видели)))). Карпаты теперь начнут подниматься (думаю), внизу они временно. Хорошая игра бело-зеленых, должны были забивать больше, подвело мастерство. Львовян с победой
Ответить
0
0
kvarcianerri (Луцьк)
Карпати з перемогою. ФІнал Кубку: Волинь - Карпати, а чому ні?
Ответить
0
0
VladimirUA (Харьков)
Вот и весь металлист. все силы на один матч. м-да...слабаки shahta-proletarskaya (Новотошковка) Ну это очень громкое заявление и провокационное. Сколько игр в подряд не стоит напоминать и с кем они тоже? Карпаты играли как в последний раз и добились свое благодаря случаю. Карпаты с победой. Кстати, Бланко не понравился, медленный он пока, физику пусть подтягивает и взаимопонимание с партнерами нужно искать. Удивляет отсутствие Папы, с Ворсклой он не будет играть все равно, а так может хоть порядок в защите был бы.
Ответить
0
0
Bogdan123 (Львів)
Лукас сьогодні не сподобався. Може нервується бу Кузя вернувся? Але нам потрібен форвард явно сильніший ніж Лукас чи Кузнєцов.
Ответить
0
0
mi amigo (Харьков)
Выводы из игры: 1. Плохая форма Валяева Перед матчем обсуждали, что Сережа сдал. Думалось, выйди, докажи свою профпригодность, но сыграл отвратительно. Просто ужасно, и не хочется даже анализировать его ошибки. В его возрасте очень сложно будет вернуть былую форму... Будем надеяться на лучшее, но готовится к худшему. А это проблема - дело в лимите. Валяев - четвертый лимитчик. И заменить его некем! В этом есть и положительная сторона - Марко в основе, но от этого не легче. Нужно покупать Голодюка, возвращать Шарпара и давать паспорт Папе. 2. Бланко играет весело, но слишком сложно, нужно играть проще и надежней. Потом сыграешься и начнешь феерить. 3. Торрес хорош, прогрессирует с каждой игрой. 4. Шелаев каши не портит, но и креатива 0. 5. Бордиян в плохих кондициях - может лучше.
Ответить
0
0
vbif (Харьков)
Сегодня Карпаты должны были побеждать со счетом минимум 3 - 0. Большую часть таких дублеров, похоже, и в дубле держать не нужно. Заслуженная победа.
Ответить
0
0
vernyi (Lviv)
З перемогою! Але мені чомусь здалося що на Кузю не пасували(напр. Федецький) хоча можливість була! Можливо якийсь конфлікт між гравцями!
Ответить
0
0
Surik (Харьков)
Глянул на игру \"резерва\" и понял, почему они в резерве...)
Ответить
0
0
negoro (kharkov)
shahta-proletarskaya (Новотошковка) 26.10.11 23:11 P.S. Кстати у нас он есть - Кубок СССР, а у вас какой?
Ответить
0
0
VladykMVSA (Рава-Руська)
Дуже приємно чути від Харківчан слова підтримки в скрутний час для Карпат. Бажаю Вам від щирого серця перемог за ЗОЛОТО і в Європі.
Ответить
0
0
negoro (kharkov)
shahta-proletarskaya (Новотошковка) 26.10.11 23:11 Какой ценой? Для того, чтобы его выиграть, надо иметь 2 полноценных состава, а у нас, как оказалось, только один. В истории советского футбола были примеры, когда обладатель кубка с треском вылетал из вышки и при этом не всегда туда возвращался. Да и сколько очков в еврокубках набирают простые финалисты, когда попадают туда по вакансии? Сейчас розыгрыш кубка - это всего лишь утешительный приз для неудачников.
Ответить
0
0
с.т.а.л.к.е.р (Львів)
Металіст - супер, хоч і другим складом. Карпати - з перемогою. Молодці. Так тримати і в суботу та з таким самим рахунком прихлопнути наступного суперника. Всіх з перемогою.
Ответить
0
0
VitoFirst (Львов)
С победой, конечно. Хотя победа над резервным составом Металлиста без тренера это не великий подвиг. динамо, Металлист и Днепр сегодня вылетили, у Карпат появились шансы зацепиться за еврокубки через Кубок. Надо за этот шанс ухватиться, а то в чемпионате дела совсем плохи.
Ответить
0
0
Krass (Кривой Рог)
\"Поклонники\" Днепра есть на этой ветке? :) Я вот тут комменты почитал... Интересно, а почему харьковчане в один голос не кричат \"Маркевича в отставку!\", как вы - Рамоса? Стоит призадуматься))))
Ответить
0
0
Пармалат (Львiв)
Металіст явно злив кубок для чемпiонату...
Ответить
0
0
domic (Харьков)
Непонятно почему так же не играют в чемпионате... saha_ra (Близнюки) 26.10.11 23:05 Почему же? Именно так и играют.
Ответить
0
0
shahta-proletarskaya (Новотошковка)
negoro (kharkov), чтоб говорить о ненужности нужно его ХОТЬ РАЗ выиграть!!!
Ответить
0
0
Petrovich.UA (Kyiv)
Львів з перемогою!!! Для Вас це не лише шанс зачепитися за ЛЕ а і компенсація за провалений старт сезону... Прикро за Харків, але і Київ як мінімум 1,5 роки без КУ, - жереб, мать його так... Сподіваюся на фінал КЛ-ШД... ВИ його гідні... Металісту удачі в ЛЕ і ЧУ!!! СЛАВА УКРАЇНІ!!!
Ответить
0
0
saha_ra (Близнюки)
Карпаты с победой. Непонятно почему так же не играют в чемпионате. У Металлиста какой то сплошной сумбур был в игре. Бланко, с учетом выданных ему при покупке авансах, абсолютно не впечатлил (и не нужно списывать на травму почти годичной давности, как говорится, опыт/мастерство не пропьёшь).
Ответить
0
0
negoro (kharkov)
При таком раскладе невольно задаёшь себе вопрос: а нужен ли розыгрыш кубка Украины вообще, если часть клубов его сознательно сливает, причём не потому что не хотят владеть кубком, а потому что экономят силы в такой напряжённой спринтерской гонке. В результате будем иметь очередное недоразумение в ЛЕ (финалист или обладатель), выступающее в качестве балласта. Думаю, что розыгрыш кубка Украины изжил себя в том виде какой он есть на сегодняшний день, но вряд ли отцы ФФУ или ПЛ решатся на разумные шаги, потому что из-за своих комплексов не могут пойти на переносы матча хотя бы на сутки даже в интересах сборной. А посему маємо, що маємо. Да, чуть не забыл, Карпаты, с победой! Хорошо размяли наш резерв. Мы хотя бы увидели кто на что способен, а то игры дубля по ТВ не показывают.
Ответить
0
0
z111965 (Kharkiv) (Харків)
to: shahta-proletarskaya 22:54 Ви хоч би посмішку поставили :-)) Або ознайомились зі складом Металіста.
Ответить
0
0
Flazhok (L\\\\\\\'viv)
Ну и нахера Карпатам этот выход? Что бы потом ДК попу лизать? При всем уважении к КЛ, - ВЫ в кубке- мальчики для битья!!!!! Dracosha (Харьков) Karpaty zaborguwaly pered lwiwskym wbolowalnykom, tomu sjogodni peremogly (tomu sjogodni wxid na stadion buw bezkoshtownyj ), taj i futboljoram psyxologi4no potribna bula peremoga.
Ответить
0
0
Fisa (Харьков)
Карпаты с победой! а нас с вылетом...жаль(((кубок хотелось...не хватало Радченко.не во воремя в СБУ уехал...
Ответить
0
0
domic (Харьков)
Спасибо, \"команда\" за полтора часа бездарно убитых у телевизора CyMpaK1 (Харьков) Сразу видно \"болельщика\" :)
Ответить
0
0
shahta-proletarskaya (Новотошковка)
Вот и весь металлист. все силы на один матч. м-да...слабаки
Ответить
0
0
z111965 (Kharkiv) (Харків)
to: nick 22:46 Та я ж курсах )) Але оренда може бути довгою-довгою... :-))
Ответить
0
0
ruol (Харьков)
За то все теперь понятно: Бордиян, Штетина, Ткачев, Обрадович - этих веселых парней нужно отпускать, на их место нужно брать украинскую молодежь!!! Валяев, Шелаев - это на пол часика сойдут!!! А так хорошая игра, проверить что у нас сидит на лавочке
Ответить
0
0
Криминал (Харьков)
Карпаты с победой. Ну может хоть эта победа вам сажу потрусит? Давайте просыпайтесь уже! А кубок нужен вам!
Ответить
0
0
Криминал (Харьков)
Карпаты с победой. Ну может хоть эта победа вам сажу потрусит? Давайте просыпайтесь уже! А кубок нужен вам!
Ответить
0
0
nick (Харьков)
z111965 (Kharkiv) (Харків) Нужна замена Валяеву и Шелаеву, а Шарпар - лучший на их место. У него контракт с Металлистом. В Волыни он в аренде.
Ответить
0
0
CyMpaK1 (Харьков)
Серьёзный (Харьков) 26.10.11 22:26 Бланко - это что-то из анекдота про \"медленно медленно пожуем травки, медленно медленно спустимся... и так далее......
Ответить
0
0
domic (Харьков)
и даже Радченко? Серьёзный (Харьков) 26.10.11 22:26 Ай-ай-ай. Ну как же так... Интернет отключали, что ль? :) Радченко за U-17 играл и гол забил: http://ffu.org.ua/ukr/teams/teams_u16/8837/
Ответить
0
0
CyMpaK1 (Харьков)
и это \"длинная скамейка\"? Стадо переростков во главе с недоумком Валяевым! П Е Н С И Я! приоритеты у них разные - голубые и красные! Спасибо, \"команда\" за полтора часа бездарно убитых у телевизора, лучше бы ДК - ШД посмотрел... и вообще, Маркевич, что с дисциплиной? за такие необязательные карточки, убивающие команду в целом, оставляй без месячной зарплаты клоуна - тогда образумятся... Судья не понравился - КЛ должны были тоже без игрока оставаться... Карпаты - с победой над 3е лиговским газмясом - пока к сожалению это ваш уровень... а Металлисту - промолчу....
Ответить
0
0
III (Lviv) (Львів)
Vladimir_kvg (Kirovograd) 26.10.11 22:00 Ти навіть не уявляєш наскільки ти правий. Що мене щиро здивувало, то це те - скільки постів від вболівальників \"найкращого клубу у всесвіті\", проте усі, за виключенням кількох драконів, миролюбиві та адекватні. Хоч і незвично але приємно. П.С. Успіхів металу не бажаю ;)))
Ответить
0
0
novator (Kharkiv)
Львовяне, поздравляю с победой и неплохой игрой Карпат. Была сильная самоотдача, рпи такой игре в чемпионате, были бы вы явно повыше.
Ответить
0
0
z111965 (Kharkiv) (Харків)
to: nick 22:24 Гадаю, Шарпар не повернеться, бо його двомільйонна вартість має компенсувати різницю в рості цін на Папу та Девіча після їх придбання у Волині за 300 та 175 тис. відповідно (всі ціни наведені в євро) :-))
Ответить
0
0
dzamyga (Харьков)
Львовские молодцы...давно не видел Сашу в таком напряжении...матч понравился...давайте выползайте в финал...а там и шахту мож дернете)))
Ответить
0
0
Forza Ukraine (Lviv)
Dracosha (Харьков) Всім начхати на тебе і твою думку! Йди спати, добраніч!
Ответить
0
0
dzamyga (Харьков)
товарищ Серьезный....скоко лет скоко зим ... где пропадали как ваша простата???
Ответить
0
0
Dracosha (Харьков)
Ну и нахера Карпатам этот выход? Что бы потом ДК попу лизать? При всем уважении к КЛ, - ВЫ в кубке- мальчики для битья!!!!!
Ответить
0
0
Metallistoff (Харьков)
Карпаты с заслуженной победой! Бордиян, увы , свое уже отыграл, впрочем как и Шелаев. Хотя хороший футболист был в свое время. А молодежь, еще не сыгралась и не дотягивает немного. Нет золотой середины на банке для замены основы. Игроков много, а КПД мало... Еще работать и работать Красникову
Ответить
0
0
Bogdan123 (Львів)
Хочу бачити Металіст в Суперкубку!!!! З Карпатами чи без.
Ответить
0
0
Vladimir_kvg (Kirovograd)
Харьковчанин (Первая Столица) 26.10.11 22:12 Та ты прав в общем насчет задач своего клуба и т.п. Но я лично отреагировал на пост вашего болельщика, который заявил, что кубок вам не нужен. Маркевич заявил, что они в ЛЕ наигрались, вот здесь собственно выпендреж и элементарная нескромность. Ты посмотри какая заруба была сегодня между Шахтой и Динамо за этот \"никому не нужный\" кубок. Они его выигрывали по 7 и 9 раз соответственно. Его выигрыш это прежде всего титул, который делает имидж клубу.
Ответить
0
0
domic (Харьков)
Поздравляю, болельщиков Карпат! Как я в анонсе и предполагал, у Карпат шансов чуть поболее. К сожалению, оказался прав. При не таком неудачном стечении обстоятельств, могли б и мы лучше сыграть. Во втором тайме, когда Карпаты подсели, начали их поддавливать и тут на те вам (( Ну да сталось, как сталось, чего уж. Еще раз, с победой, господа львовяне!
Ответить
0
0
nick (Харьков)
Зачем Бордиян трогал мяч, который летел мимо ворот?
Ответить
0
0
Серьёзный (Харьков)
Сегодня был прекрасный шанс для проверки боем ближайшего резерва \"Металлиста\". Резерва уже на весну и на сезон 2012. Ну и пошто нужно было \"проверять\" оставшуюся половину от былой футбольной прыти Валяева или 1/3 - Шелаева. Проверять ЗАЧЕМ ? Нешто с этими игроками Мірку ещё міркує щось выиграть в сезоне 2012? То же можно сказать и об Обрадовиче, и о Бордияне, и (с некоторым сомнением) о Романчуке. Незачем сяводни было зазря гонять Кристальдо? Почему бы не запустить со старта Будника, Ерёменко, Чонку и даже Радченко? Ну а уж дальше ... как карта ляжет? . Но есть, однако, от сяводни и позитивчик. Видно, что Бланко умнее и ЗНАЧИТЕЛЬНО быстрее (в смысле принятия решений) Шавьера. Надеюсь, что Бланко вскорости заменит его полностью. И игра обострится и стандарты перестанем тупо дарить противнику.
Ответить
0
0
Vladimir_kvg (Kirovograd)
Та ты прав в общем насчет задач своего клуба и т.п. Но я лично отреагировал на пост вашего болельщика, который заявил, что кубок вам не нужен. Маркевич заявил, что они в ЛЕ наигрались, вот здесь собственно выпендреж и элементарная нескромность. Ты посмотри какая заруба была сегодня между Шахтой и Динамо за этот \"никому не нужный\" кубок. Они его выигрывали по 7 и 9 раз соответственно. Его выигрыш это прежде всего титул, который делает имидж клубу.
Ответить
0
0
harvester (Львів)
ага, в Суперхуюбку
Ответить
0
0
nick (Харьков)
Шарпара пора возвращать. Гол красавец он забил Днепру и переломил матч. Он намного сильней Валяева и Шелаева сейчас.
Ответить
0
0
Mikes (Харьков)
kvarcianerri (Луцьк) 26.10.11 22:04 Лучше дальше! А ещё лучше - в финале!
Ответить
0
0
z111965 (Kharkiv) (Харків)
Карпати з перемогою! Може, ця гра та повний стадіон вас підштовхнуть до змін на краще. Але, чесно кажучи, Карпати поки слабенькі, а українському футболу потрібно 5-6 класних команд в Європі, чого зараз геть нема (Дніпро сьогодні не тільки програв, а ще й безвольний; Ворскла теж слабенька). Тому бажаю росту. Металіст - нормально; цей склад провів класне тренування з підвищеною відповідальністю. Підтримали тонус. Буде над чим працювати.
Ответить
0
0
Galician_fan (Lviv)
Харків\'яни, до зустрічі в Суперкубку;)
Ответить
0
0
rut98 (Kharkov)
Львовянам поздравления! Карпаты очень прилично смотрелись. Видно было и желание и мастерство почти у всех футболистов. У нас же понравились только Бланко - видно что талантливый парень, нужна практика. Аналогично наверное можно сказать про Обрадовича, мало играет. Торрес боль мень. Особенно разочаровывает Шелаев... совсем сдал...ни паса ни скорости ни разрушения атак соперников.
Ответить
0
0
Mikes (Харьков)
kvarcianerri (Луцьк) 26.10.11 22:04 Лучше дальше! А ещё лучше в финале!
Ответить
0
0
michurin_f (Луганск)
Блин! Так хотел увидеть финал Шахтёр - Металлист! :) Не срослось. Ну чтож, меняю приоритеты. :) Теперь хочу финал Шахтёр - Карпаты. :)
Ответить
0
0
Korwin (Харьков)
wokirbir332 (Дзержинск) 26.10.11 22:13 вы и четвертыми не будете.
Ответить
0
0
Korwin (Харьков)
wokirbir332 (Дзержинск) 26.10.11 22:13 вы и четвертыми не будете.
Ответить
0
0
АдВокад (Харьков)
Карпаты с победой! Но не расслабляться....ато смотрю тут некоторые уже, если Шахта не попадёт, бело-зелёных в ЛЕ приняли......а Арс,МД. Карпатам ещё работать и работать!
Ответить
0
0
ugvp (Харьков)
Этому составу(Металл) нехватило сыгранности. Валяев должен был быть мотором команды, а стал могильщиком. Бордиян свое отыграл. Карпатам удачи в кубке. Болельщики понравились.
Ответить
0
0
Харьковчанин (Первая Столица)
wokirbir332 (Дзержинск) 26.10.11 22:13 лол, спасибо за пожелания, ещё недавно говорили, что Харьков недостоин бронзы, типа халиф на час, а теперь говорят, что бронза для МХ - неудача)))
Ответить
0
0
Val (Kharkov)
КЛ с победой! вам и вправду это было нужнее:)) ИМХО для МБМ хорошая пища для размышлений - кто может заменить если (тьфу-тьфу, стучим по дереву) вдруг вылетит кто-то из основы. картина печальная: из тех кто сегодня играл только Саша, Торес и Кристальдо, ну с большой натяжкой Милан и Береза и то от безнадежности. остальных на пенсию или в аренду, и ндо реально думать о молодых УКРАИНСКИХ игроках на подмену
Ответить
0
0
не важно (ул,Клочковская)
кстати а у Сани есть еще порох в пороховницах. молоток
Ответить
0
0
wokirbir332 (Дзержинск)
харьков смешон. сейчас им кубок не нужен, в том году ЛЕ не нужно, а все равно будут 3-ими.
Ответить
0
0
Ява Львів (Львів)
Карпаты никакие, метал-2 ещё хуже. Торрес на себе всю игру тянул. Половине состава за 30, а тут ещё без одного играть. Креатива в игре небыло, Бланко и Ткачев со своими обязанностями не справились. МирныйГерцог (Харьков) 26.10.11 22:00 ================================================== Прикро, але ти правий на 100%. Гра Карпат далека від минулорічної.
Ответить
0
0
Харьковчанин (Первая Столица)
Vladimir_kvg (Kirovograd) 26.10.11 22:00 Ха-ха-ха! Смотри реальней на вещи сам! У нас в команде идёт полноценная работа, шаг за шагом улучшаем игру, никаких громких заявлений не делали: чемпионаты и евротрофеи выиграть не обещали, а пообещать побороться за серебро (т.н. \"зону ЛЧ\")... где тут выпендрёж? Уже 2 очка разницы было разок до 2го места по итогам чемпа, неужели это столь ощутимая разница, которую при планомерной работе нельзя нивелировать?
Ответить
0
0
не важно (ул,Клочковская)
Львов принимайте мои поздравления.
Ответить
0
0
Боб (Харьков)
спасибо за еще один трофей, Металлист! Браво! лучше бы на Мальме дубль выставили ((
Ответить
0
0
Ява Львів (Львів)
Карпаты никакие, метал-2 ещё хуже. Торрес на себе всю игру тянул. Половине состава за 30, а тут ещё без одного играть. Креатива в игре небыло, Бланко и Ткачев со своими обязанностями не справились. МирныйГерцог (Харьков) 26.10.11 22:00 ================================================== Прикро, але ти правий на 100%. Гра Карпат далека від минулорічної.
Ответить
0
0
zep (ЦЕНТР МИРА)
блин такой праздник и ни одного днепровского поста ;)
Ответить
0
0
Korwin (Харьков)
Поздравляю Карпаты с заслуженной победой! Отдельное спасибо Мирону Богдановичу! За слитый кубок! Ну и мои поздравления Шахтеру! Кубок выиграл ШАХТЕР!!!
Ответить
0
0
zep (ЦЕНТР МИРА)
блин такой праздник и ни одного дозоровского поста ;)
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
А взагалі логічно поступив МХ. Так само зробила Ворскла, яка два роки поспіль в 1/8 0-3 діставала. І резерв перевірили, і основа відпочила (на відміну від конкурентів у ЧУ), і непотрібних матчів у майбутньому позбулися. Залишається подякувати Маркевичу \"за доброту душевну\" і хоч криво, хоч горбато, але користатися цим подарунком в Кубку. Головне на ШД не напоротися в наступному етапі :) У Металісту - успіхів у чемпі і ЛЄ. Було б дуууже цікаво, якби він зміг обіграти ДК вдома...
Ответить
0
0
kvarcianerri (Луцьк)
Rozario Agro (Харьков) 26.10.2011 22:02 Днепр не вылетел из Кубка - его оттуда пинками выпихала \"Волынь\"!
Ответить
0
0
valera_vvv (Харьков-Киев)
С таким бы желанием и в чемпе!!! Всё по делу, но немного жаль! Нет ещё у Металла равноценного второго состава... Карпатам - успеха в кубке!!!!
Ответить
0
0
Обценьки з Ti (Балаклава)
Карпаты молодцы! Но тренера зимой нужно искать.
Ответить
0
0
Західний вітер (Львів)
А коли жереб
Ответить
0
0
qw1qw2 (Харьков)
А мне Металлист напомнил своей сегодняшней игрой Металлист трёхлетней давности. Прямо таки икнулось! ))
Ответить
0
0
solt (Харьков)
Обидно,досадно но ладно...Карпаты с заслуженной победой!Маркевич дома будет выписывать пенсионные удостоверения.Некоторым уже пора задуматься о переходе в Гелиос.Да и Бланко туда же на стажировку.
Ответить
0
0
kvarcianerri (Луцьк)
1/4 финала \"Волынь\"-\"Карпаты\" или дальше?
Ответить
0
0
Noodsen (Donetsk)
молодцы
Ответить
0
0
Rozario Agro (Харьков)
Ребята посмотрите что происходит.Карпатам дают зеленый свет и далее вылетивший из кубка ДД.По ходу только Шахта может вам дать бой.Но я рад за карпаты.
Ответить
0
0
Mozart19 (Україна)
Металл уже задолбал в КАЖДОМ матче удаление зарабатывать!
Ответить
0
0
Vladimir_kvg (Kirovograd)
А Металл со слётом из обсалютно ненужного нам турнира. Криштиану Роналдо (Kharkov) 26.10.11 21:54 А вам вообще по ходу никакие турниры не нужны: кубок не нужен, Лига Европы - не нужна, вы уже там наигрались, выиграли и то и другое 10 раз, только Лигу чемпионов подавай... Один раз Шахту вздрючили за последних 10 лет, то теперь несетесь так, что у Барселоны амбиции меньше. Ребята будьте спокойнее и реально смотрите на вещи. Вы пока кроме бронзы ничего не выигрывали. Вот выиграете хотя бы кубок или чемпионство, тогда и выпендривайтесь.
Ответить
0
0
МирныйГерцог (Харьков)
Карпаты никакие, метал-2 ещё хуже. Торрес на себе всю игру тянул. Половине состава за 30, а тут ещё без одного играть. Креатива в игре небыло, Бланко и Ткачев со своими обязанностями не справились.
Ответить
0
0
БезумныйОтФутбола (Харьков)
Львів\'ян з абсолютно заслуженою перемогою. Ви її дійсно заслужили. Буду за вас щиро вболівати, щоб не натрпали на кротів з їх циганом та вийшли до фіналу да здобули для міста Лева еврокубки. Харків\'янам широ дякую за гру. Зі всього складу найбільш наближеним до основи я побачив Себу, найменш Бордіяна.
Ответить
0
0
Xyntallar (Одесса)
ну ничего неожиданного
Ответить
0
0
НЕРАВНОДУШНЫЙ К ФУТБОЛУ (Ковшаровка)
В очередной раз слили кубок. Наиграли второй состав. Бланко понравился, Торрес и Березовчук. Бордияну отдельное спасибо от болельщиков Карпат за гол. Ну вообщем, не сильно растроился. Карпаты с победой!
Ответить
0
0
Nick_Sparrow (Харьков)
Карпатам удачи в этом Кубке! Возвращайтесь в верх таблицы ЧУ, а то нам там скучно с Динамо и Шахтером!
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Mozart19 (Україна) 26.10.2011 21:55 ---------- Та грають іноді. І як у суперника 10 лишається, то вже не відпускають :) Тільки судді так лояльно судять дуже рідко...
Ответить
0
0
darmoid (Drogobych)
Маркевич здав гру Карпатам, виставивши 2 склад, а ті ледь шансом скористались! Кубок тепер для Карпат єдиний шанс попасти в ЛЄ.
Ответить
0
0
disem (Харьков)
И еще... если комбо из беспроигрышных игр должно было закончится, пусть это произойдет в кубке.
Ответить
0
0
semaoleg (Станіславів)
Так і думав. Нах металу той кубок,ліга перед носом замаячила!-)
Ответить
0
0
Ява Львів (Львів)
Вітаю Карпати з перемогою! Бажаю МЕТАЛІСТУ порвати Лігу Європи, і виграти ЧУ!!!
Ответить
0
0
фикса (Львов)
спасибо харьковчане за поздравления:-)))
Ответить
0
0
Chelovek (Харьков)
Mozart19 (Україна) найдено...
Ответить
0
0
Alex_son (Александрия- Киев)
Учитывая положение карпат в турнирке то кубок действенный путь к евро кубкам. А Маркевич умный дядько.. Зачем Харькову кубок если можно взять чемпионство. Успехов обмен командам
Ответить
0
0
dredast (Львов)
Вітаю Карпати з перемогою,Металу бажаю стати чемпіоном,УРААААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Mozart19 (Україна)
Ребус: Металлист воскресний и Металлист в среду - найди 10 отличий!
Ответить
0
0
GRUSASH (Львів)
УРААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!! КАРПАТЫ-КАРПАТЫ!!!!!!!!!!!!
Ответить
0
0
Корд (Харьков)
Равная игра. Карпаты победили благодаря фарту и лояльному судейству. Желаю встретиться в следующем матче с МД и выгрести по полной.
Ответить
0
0
Mozart19 (Україна)
Карпаты, а чего вы так в чемпионате не играете? ;-)
Ответить
0
0
disem (Харьков)
Жаль конечно что великолепная девятка и вратарь не смогли добыть победы, но все-же игру было интересно смотреть. Избавились от лишней нагрузки, и ладно. Львов, поздравляю! Порвите там всех!
Ответить
0
0
Криштиану Роналдо (Kharkov)
Карпаты с проходом. А Металл со слётом из обсалютно ненужного нам турнира.
Ответить
0
0
nick (Харьков)
Поздравляю Карпаты. Заслуженная победа. Бордияну и Валяеву пора на пенсию
Ответить
0
0
Chelovek (Харьков)
ацтой слабо запасники играют
Ответить
0
0
Mikes (Харьков)
КУБОК КАРПАТАМ!!!
Ответить
0
0
Nick_Sparrow (Харьков)
Поздравляю Карпаты! Вам победа была нужнее.
Ответить
0
0
Харьковчанин (Первая Столица)
Поздравляю Карпаты с победой! Желаю вам дойти до финала и там встретиться с Волынью! P.S. Ждём в гости 17 марта ;)
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус