Премьер-лига
Премьер-лига

Премьер-лига - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

"Карпати" - "Нафтовик-Укрнафта" 1:1. Майже поразка


Статистика, огляд, післяматчеві коментарі

"Карпати" - "Нафтовик-Укрнафта" 1:1. Майже поразка


Львів. Стадіон "Україна"
9 700 глядачів
(згідно інформації ПФЛ)

Головний арбітр: Деревінський, Київ
Асистенти: Шкільний, Вишгород; Кубяк, Київска обл.

Карпати 1:1 Нафтовик-Укрнафта
Батіста 61   Олійник 76
Мартищук, Федорів, Іщенко, Лащенков (Лапко 46), Пшеничних, Ґодвін, Худоб'як, Кобін, Женюх (Ткачук 77), Батіста, Ковєль (Фещук 80)   Мельничук, Птачик, Сердюк, Зайчук, Харченко, Куценко, Пісний (Птачик 85), Олійник (Шарпар 90), Котенко, Єсип, Гігіадзе (Шептицький 64)
Попередження: Лащенков 44, Іщенко 90   Попередження: Єсип 44, Птачик 85
Вилучення: Лапко 75    

До гри у Львові дебютант вищої ліги не набрав жодного очка і не забив жодного голу. У матчі проти «Карпат» охтирцям вдалося зробити і одне і друге. Переломним у грі став момент, коли ветеран «Карпат» Микола Лапко рятуючи ситуацію зупинив прохід Шептицького у кількох метрах від штрафного. За це він отримав червону картку, а «Карпат» гол у власні ворота зі штрафного.

Після цього гра кардинально змінилася. «Нафтовик» відчув запах чогось іншого, аніж поразка і почав давити на ворота Мартищука. Відразу після голу, у львівські ворота залетів іще один м’яч, але суддя його не зарахував, показавши Шептицькому на руку. За 15 хвилин, що залишалося зіграти «Карпати» не знайшли в собі сил забити переможного м’яча.

Початок гри не передбачав такої кінцівки. Охтирці грали дуже обережно і коли перед ними були суперника не мудрували і вибивали м’яча в аут. Карпатівці багато атакували. Вже на другій хвилині Батіста вдерся до штрафного «Нафтовика», де впав у боротьбі з суперником. Суддя епізод проігнорував. Атаки господарів продовжувалися – гол був лише питанням часу. У середині тайму Федорів спробував навісити, але м’яч метрів з 35-и описав дугу і опустився за комірець Мельничуку, який, як і всі інші гравці та уболівальники не очікували такого повороту подій. Однак, м’яч поцілував штангу і опинився в руках воротаря.

У першому таймі «Карпатам» так і не вдалося забити, натомість вони могли пропустити на початку другого. Олійник відірвався від захисників і вийшов сам-на-сам з Мартищуком. Молодий воротар, який «нарубав дров» у грі проти «Динамо» виконав фантастичний сейв, нальоту упіймавши м’яча. Відразу спрацювало старе футбольне правило – Батіста поштовхався з двома захисниками і закотив м’яча у ворота. Так бразилець відкрив рахунок, але Ковєль міг це зробити хвилиною раніше. Володіючи м’ячем він, замість того аби пробити по воротах, почав обігрувати Мельничука і нагоду було втрачено.

Тим часом Валерій Городов, якого на днях призначили головним тренером «Нафтовика» зробив заміну – замість Гігіадзе вийшов Шептицький, якому і судилося стати співавтором вилучення Лапка. Олійник пробив класно – м’яч облетів стінку і влучив точно в «дев’ятку». Те, що відбувалося на полі після цього грою (з боку «Карпат») назвати важко. Незрозумілі передачі, бездумні удари… Зважаючи на невдалий старт команди в чемпіонаті, усі чекали перемоги над «Нафтовиком». Тож нічия сприймалася, як поразка. Давно вже такого не було у Львові, щоб після фінального свистка судді, трибуни осуджували гру «Карпат» власним свистом, у кілька разів гучнішим.

Валерій Городов, головний тренер «Нафтовика»:

- Я гордий за свою команду. Ми показали характер. Ми дуже добре вивчили можливості «Карпат», зробили висновки з їхніх попередніх матчів. У першому таймі ми трохи боялися суперника, але в останні 25 хвилин, не ображаючи львів’ян, на полі була одна команда. Треба було дотиснути і вирвати перемогу.

Олександр Іщенко, головний тренер «Карпат»:

- Зараз важко щось аналізувати. Ні результат, ні гра не влаштовує вболівальників, за це хочу вибачитися перед ними. Я не бачив такого ще після матчу проти «Кривбасу» у минулому чемпіонаті («Карпати» програли на виїзді 3:0 – Авт.). Сьогодні на полі не було команди. Кожен грав сам за себе. Що творилося в останні 20 хвилин… Передача в центр захисту, Шептицький, як зірка світового футболу рветься вперед, а наші захисники наздоганяють його на милицях. Мабуть, Іщенко ще не відновився від травми. У нас дефіцит центральних захисників. Лащенков у перерві попросив заміну – надірвав зв’язки. На жаль, сьогодні грали 11 футболістів на чолі з головним тренером, які забули, що грати має команда.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
andres (Odessa)
ПАВЕЛ КИРИЛЬЧИК УЕХАЛ В "КАРПАТЫ" (28 августа 2007 / 00:21) Число белорусских легионеров в львовских «Карпатах» может увеличиться. Вчера на переговоры во Львов прибыл Павел Кирильчик из одесского «Черноморца», имеющий опыт выступлений как в линии обороны, так и в полузащите. В составе «моряков» потенциальный новичок львовской команды дебютировал в весенней части сезона-2005/06, став по его итогам обладателем бронзовой медали. До этого в украинском периоде Кирильчика был криворожский «Кривбасс», где он провел два года. Если альянс Павла Кирильчика и «Карпат» состоится, 26-летний футболист станет четвертым по счету представителем Белоруссии в львовском клубе после Алексея Сучкова, Леонида Ковеля и Александра Юревича
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 117
andres (Odessa)
ПАВЕЛ КИРИЛЬЧИК УЕХАЛ В "КАРПАТЫ" (28 августа 2007 / 00:21) Число белорусских легионеров в львовских «Карпатах» может увеличиться. Вчера на переговоры во Львов прибыл Павел Кирильчик из одесского «Черноморца», имеющий опыт выступлений как в линии обороны, так и в полузащите. В составе «моряков» потенциальный новичок львовской команды дебютировал в весенней части сезона-2005/06, став по его итогам обладателем бронзовой медали. До этого в украинском периоде Кирильчика был криворожский «Кривбасс», где он провел два года. Если альянс Павла Кирильчика и «Карпат» состоится, 26-летний футболист станет четвертым по счету представителем Белоруссии в львовском клубе после Алексея Сучкова, Леонида Ковеля и Александра Юревича
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
andres (Odessa) 28.08.07 14:37 а хто то такий???
Ответить
0
0
andres (Odessa)
Левчики, ну шо там Кирильчик пришелся ко двору вашему или ниче не слышно?
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
Мені це сподобалось: " Вчера Ищенко действительно сделал попытку уйти в отставку". Дячук-Ставицький у відповідь: "А-А-А-А.... Не втечеш!!!". Хоча мені дивно читати Ставицього типу був дефіцит футболістів. В мене виникає питання, хто примушував Карпати прощатися з Тлумаком, Распоповим. Чому не приходять нові сильні виконавці в команду? Я так розумію, що заміну Іщенкові не шукають не тому що не треба його у "відпустку" відправляти, а тому що нема на сьогодні нормальної кандидатури в замін.
Ответить
0
0
maxxes (Свердловск (Луганск))
Заря дома отвесит вязанку сюрпризов Карпатам. Зуб даю! (любой, на выбор :))
Ответить
0
0
FootballFan (Киев)
Заря - домашняя команда, и в Луганске в этом сезоне все особо не наиграли. Закарпатье всегда с Карпатами с повышеной отдачей играет. Здаеццо все же Ищенко покинет должность.
Ответить
0
0
KonsL (Киев)
Дячук-Ставицкий уговорил Ищенко остаться в "Карпатах" Вчера наставник львовян написал заявление об уходе. "Да, это соответствует действительности, - сказал "Спорт-Экспресс в Украине" спортивный директор клуба Юрий Дячук-Ставицкий. - Вчера Ищенко действительно сделал попытку уйти в отставку, но после разговора со мной принял решение продолжить работу". "Я сказал ему, что нечего останавливаться на полпути. Тем более, когда при его участии львовяне попали в непростую ситуацию". По словам вице-президента клуба Александра Ефремова сами футболит были против отставки Ищенко, попросившие оставить его в коллективе. "К матчу с "Зарей" команду готовит Ищенко. Насколько я знаю, преемника нынешнему наставнику сегодня никто не ищет. Словом, паники никакой нет. Кто-то просто сгущает краски", - заявил Ефремов. Низкое место в турнирной таблице руководители "Карпат" списывают на объективные проблемы. Прежде всего, речь идет о кадровых трудностях. "Порой мы не могли задействовать по 5-6 ведущих исполнителей, - рассуждает Дячук-Ставицкий. - Согласитесь сложно давать хороший результат, не имея стабильно в составе ведущих игроков". По сведениям football.ua, Ищенко получил кредит доверия на два матча против "Зари" и "Закарпатья". В случае неудачи, придется прощаться... http://glavred.info/archive/2007/08/28/110347-5.ht... -------------------------------------------------- Ишо немного, ишо чуть-чуть...
Ответить
0
0
Любитель футболу (Львів)
На мою думку, будь який новий тренер покращить гру Карпат і можливо результати. Так діється в усьому футбольному світі - приходить новий тренер і всі гравці зриваються зі своїх пригрітих місць, щоб довести новому тренеру, що це не через нього такі погані результати, або якщо він сидів на лаві - що він незаслужено там сидів. Фішка в тому, що згодом все знову стає на свої місця, тому не дивно, що майже у всіх клубах відбувається регулярна зміна тренерів. Винятки - справді талановиті тренери.
Ответить
0
0
Любитель футболу (Львів)
голами у свої ворота у виконанні суперників.... 3) Постійне розповіді про подвиги гравців Карпат у розважальних закладах - ну хіба не можна напередодні гри збирати команду на базі і не відпускати їх нікуди у місто, а готувати до матчу, - своє вони надолужать в інші дні, це їм ніхто не зможе заборонити, та і не треба. Здається саме так і робить Динамо - дивіться на приклад Алієва чи інших їх молодих дарувань. 4) Як не крути, але без підсилення, зараз в Карпат не назбираєш нормальних гравців навіть на основний склад, ну хіба що на тактику 8-0-2.... А треба ще як мінімум з десяток запасних... Щодо відбування номеру, то в ППД є одна основна мета - добре себе відпіарити, доказом чого є те, що постійно виникають скандали в українському футболі з участю Карпат і самого ППД... Карпати є лише інструментомв руках ППД, щоб постійно бути навиду... усі заперечення стосовно боротьби ППД за справедливість у нашому футболі я відмету одним простим прикладом - невже усі вже забули про куплені матчі за участю Карпат??? Тому панове, не розчаровуйте себе так у наступні рази грою чи результатом Карпат - поки ППД не змінить свого ставлення до команди, бути вам у ролі вболівальників Сан-Маріно - тішити себе надією і чекати на бодай гол увиконанні своїх улюбленців, не плекати ілюзій стосовно гри і результатів, адже як казав тренер Сан Маріно, він настроює своїх гравців якомога менше пропустити голів у першому таймі, по цьому і міряється чи виконала команда тренерські настанови на матч(в середньому як він казав вони пропускають 1 гол в першому таймі, 2 - це вже погано, а 0 - це вдала гра), а цілий матч навіть до уваги не береться - і так зрозуміло чим все закінчиться.... але це тому, що там грають любителі, які справді не можуть повноцінно відбігати всі 90 хвилин, чи присвятити більше свого часу тренуванням... Шкода, але все йде до того, що ми можемо стати вболівальниками такої команди, імя якій Карпати Львів. Щоб цього не сталось, вболівальники і тільки вони мають показати ППД,
Ответить
0
0
Любитель футболу (Львів)
Віддані вболівальники - це звичайно добре, але недостатньо для таких команд як Карпати. Вболівальники повинні займати активну позицію щодо того, що відбувається з командою, а не пасивно спостерігати, як команда котиться до рівня першої чи другої ліги... Вівцекрики - це просто вкотре розчаровані люди, які проте не можуть змиритись з наявною ситуацією, що є позитивним моментом. А розчаровані вони тому, що їх сподівання не відповідають реальній сумній дійсності: Карпати не декларували цього сезону ніяких цілей, що означає, що вони просто відбуватимуть номер(пізніше поясню в чому суть цього номеру...) цього сезону, проте це не всі зауважили, натомість у свідомість багатьох закарбувались ейфорія після вдалих виступів у кубку України, особливо після матчу з Шахтарем, обіцянки ППД про пятирічку, в ході якої Карпати будуть все вище і вище, і врешті-решт гратимуть у Лізі Чемпіонів(ну хоча б у кваліфікації:-)), але це частково були всього лиш понти ППД. Щодо самої команди, її гри, якщо це так можна назвати те що ми бачимо, то думаю це просто сумарний результат таких складових як 1) відсутність мотивації у гравців, винуваті тут звичайно ППД(зарплата у Карпатах не витримує конкуренції з іншими клубами, тому до нас ніхто не рветься, радше навпаки) і тренер чи психолог, якщо він звичайно є у Карпат 2) недолугий тренувальний процес+тренер... Ну хіба можна після монотонного відробляння ударів по воротам з різної дистанції, в різних ситуаціях, що можна довести ледь не до рефлексу, смішити чужих і розчаровувати своїх глядачів раз за разом... Висновок - немає такого на їх тренуванні або замало і тільки для окремих гравців... далі та сама ніяка гра на другому поверсі у виконанні гравців Карпат - ну хіба не можна це відтренувати на тренуваннях, якщо високих гравців у нас вистачає?? Я не кажу про те, щоб забивати голи головою, але просто винести мяч зі своєї штрафної куди подалі таланту має вистачати навіть у нашої молоді, а не забивати собі ж голи чи захоплюватись голами у свої ворот
Ответить
0
0
Любитель футболу (Львів)
тест
Ответить
0
0
sjGray (Тернопіль)
нда.... галіма зараз ситуація в Карпатах!!!! Бажаю цьому клубі вибратись з того болота в якому вони зараз... і показувати в подальшому чудову гру....
Ответить
0
0
anyuta (Львов)
доречі, Карпати молодці, спочатку продають хороших футболістів, я маю на увазі Баранців, а тепер ридають, що їм їх невистачає. так їм і треба
Ответить
0
0
anyuta (Львов)
доречі, Карпати молодці, спочатку продають хороших футболістів, я маю на увазі Баранців, а тепер ридають, що їм їх невистачає. так їм і треба
Ответить
0
0
Саша Ужгород (Ужгород)
мдаааааааааа......гірше може бути?
Ответить
0
0
chempionsliga (Drogobych)
Привет всем Я вот заметил крутой сайт www.chempionat.at.ua здесь чемпионат Украины но вон- лайн. Рекомендую всем!!!
Ответить
0
0
зелёный змей (Львов)
Ось наприклад Беременная Анна Курникова с Энрике Иглесиасом не теряют время даром на его вилле в Испании (фото) http://www.newsland.ru/News/Detail/id/82988/
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
А мені чомусь здається, що в Луганську Карпати переможуть!!!
Ответить
0
0
FootballFan (Киев)
sandro (Kyiv) 27.08.07 17:51 ну в первую лигу врядли но за почетные 12-14 места видно собрался бороцца
Ответить
0
0
sandro (Kyiv)
мабуть Львів хоче в першу лігу!
Ответить
0
0
el torro (Lviv)
arkanoid (Львів) 27.08.07 15:59 І я так пропоную. Від сьогодні про Карпати ні слова! Краще про погоду, пиво, дівок, життя, роботу, Ліверпуль, відпочинок, одруження, розведення, музику, Шацкіх, Лігу чемпіонів, машини, Польщу, Абрамовіча, ментів, рибалку, Єгипет, Брандау і ще багато багато багато інших цікавих речей, а ніж про Карпати! Я точно ЗА!
Ответить
0
0
el torro (Lviv)
karpaty (Львів) 27.08.07 14:38 Вот і я говорю: зібратись, півас випить, про дівок поговорить.))))))
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
el torro (Lviv) 27.08.07 14:15 Юрчишина не впустили на стадіон? Не чув. МОже його сек"юріті не знають. Там же ж студенти стоять. Не думаю, що була спеціальна команда Димінського не впускати такого-то на стадіон. Коротше збираємось наступного тижня на супер-футбол Зоря-Карпати.
Ответить
0
0
el torro (Lviv)
karpaty (Львів) 27.08.07 13:44 Ти чув, що його на цей матч ск"юріті Карпат не пустили. Та ще й після проблем з операціями ... Я б сам Дима послав туди, з відки не повертаються. А по тренеру ... Дим тренера, який захоче сам управляти командою, не візьме. А піде якись "піднощик снарядів" для Почесного. І поміняємо ми шило на мило. Факт залишається фактом. Наступного року знову 1-ша ліга.... Дим розпинається, що то він спеціально вивів команду туди, в протест подвійним стандартам в Українському футболі..... Купа молодих і супермегаперспективних футболістів..... Народна команда..... Матчі року з Луцьком та Оболоню..... Біло-зелена революція, в протест того, що міська рада не дає Карпатам добре грати... Ну, як завше.... Я вже по трохи починаю привикати.... Тільки от питання, а чи можна хоть раз подумати головою а не п"ятою точкою? Чи можна, за ради клубу (який він так безмежно "любить") і за ради нас, вболівальників (яких віт безмежно "поважає"), переступити через свої амбіції, гонор і сказати: "Та, я помилився! У мене не має стільки знань, щоб управляти цим клубом! Я не в стані цього зробити! Тепер я запрошу справжніх профі, які будуть досконало знати, чим вони займатимуться, а я буду просто з боку!" Чогось Абрамовіч, з Рінатом, Коломойським, Берлусконі до цього дійшли? А тут, як горох об стіну.
Ответить
0
0
yog (Харьков)
Нафтовик с першою нічіею. Це теж початок.
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
el torro (Lviv) 27.08.07 13:25 про дівок.... шкода що ще не придумали такого явища як спортивний стрип-бар. :))) В поперденьому пості - опечатка. Нового головного тренера знайти не так вже і легко. Димінський бідака зараз думу напевно тяжку гадає, кого б то притягнути в Карпати. Чесно я б Юрчишина запросив. Мені за його тренерства гра Карпат найбільше подобалась. Правда нестабільна гра була....
Ответить
0
0
el torro (Lviv)
karpaty (Львів) 27.08.07 13:13 То що гри не буде в Луганську - це факт. Але з чого ти взяв, що буде тяжко? Та всунуть нам 3 штуки, і по справі. Просто, легко і невимушено. І ніхто мучатися не буде. Я вже не переживаю. Точно, вже гірше не буде. А так, зустрітись, пивко разом розпити, про дівок погомоніти.
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
el torro (Lviv) 27.08.07 09:56 крик душі.... :))) Я просльозився.... В заключення можу підвести риску: в чергову "відпустку" може піти Іщенко. Але судячи з відсутністю реакції на останній матч на офсайті клубу, Іщенко ще один матч як мінімум буде нас мордувати. Наступний матч в Луганську, де думаю буде нам тяжко. А потім здається має бути двотижнева перерва, через гру збірної. В цей період підозрюю в клубі відбудеться зміна тренера. Або ж в Луганську Карпати видадуть якусь феєричну гру і Іщенко себе реабілітує. Нового і саме головен кваліфікованого тренера знайти насправді не так важко. Димінський може сам себе звільнити, тобто продати Футбольний Клуб. Реалії ринкової економіки. Побажаннями йому відпочити НА ЙУХ справі не зарадить.
Ответить
0
0
kobi (Львів)
http://euro-2012.if.ua/?show-detail-euro-2012-news...
Ответить
0
0
ZpSport (ZP)
Полная турнирная таблица высшей лиги чемпионата Украины по футболу: http://sport.zp.ua/football/ukraine/standings/full...
Ответить
0
0
panch (Kyiv)
Баранці з центральних хавів є. За ФК Львів грають. І не гірше за Женюка і.п. Бачив їх у грі з Оболонню. Тіко ніхто в КЛ і не чухається з цьоого приводу. А ці гравці колись вихованці карпатівської школи. Їх до ФКЛ продали нещодавно тіко.
Ответить
0
0
romm (Кривой Рог)
Когда же уже повыздыхают ваши дыминские и иже с ними? Загубили еще недавно приличную команду...
Ответить
0
0
el torro (Lviv)
Ну вот і приїхали .... Говорили - балакали, сіли та й заплакали. Керівники грёбані! Докерувались до ручки!.... І ось пройшло 7 турів. До чого докерувались? 1 перемога, 2 дві нічиї, 5 поразок, 5 очок, 14 місце. І як Вам? Як на мене - без варіантів 1- ша ліга. То тільки за цифрами. А тепер копнем глибше. На сьогодні - 2 реальних нападаючих (один з яких піжон, якого тре відправити до мене на село бульбу копати, а другий, в силу своїх фізичних даних сам не може грати), 1,5 реальних захисника (0,5 - бо другий старий і його не випускає тренер, 1 - не подумайте, що "капітан"), 0,75 реального центрального півзахисника (0,5 - наш побратим з Нігерії, який в останні матчі починає вимахуватись, помилятись в захисті і повний 0 в нападі; 0,25 - всі решта, хто пробує бігати в центрі), 4 реальні крайні півзахисники (без варіантів - не погані), 0,25 - головного тренера (ну, все ж таки, комусь треба на прес-конфереції приходити), - 10 - управління клубом на чолі з Почесним (крім слів на "Х", "Б", "Д", "С" і "П" більше епітетів до їх роботи я знайти не можу). І все. Ні, я не претендую на істину в останній істанції, але ... Ні, в даній ситуації, футболісти не винні. Вони за копійки, без медичної страхівки ще виходять на поле і пробують бігати, з ризиком зломатись. Вони не винні, що в них немає вміння Дзамбротти, бачення поля Зідана, і пластичності та реакції Буффона. Винні наші є.б.у.ч.і. (вибачаюсь Адмін) управлінці. Я розумію, що потрібно якось заробляти капусту. Але коли заробляння бабулоса стає вище ідеї, на якій він заробляється .... То ж народ перестане ходити на стадіон і тоді що? І на кінець: ДИМІНСЬКИЙ, ДЕДИШИН, ЄФРЕМОВ, ІЩЕНКО Прийміть від моєї скромної особи, щире, від душі, з глибини серця посилання НА ЙХУ. І БІЛЬШЕ З ВІТАМ НЕ ВЕРТАТИСЬ.
Ответить
0
0
zulu (Днепропетровск)
Нафтовик с первым очком!
Ответить
0
0
andres (Odessa)
Жаль что нефтяники заработали первый пункт в игре с левчиками...
Ответить
0
0
Tenax_ (Южная Пальмира)
Карпаты интересная самобытная команда )) жаль желаю удачи
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Славутич F.C.K.L. (Ів.- Франківськ) 26.08.07 18:23 Завжди вболівав, вболіваю і БУДУ вболівати за РІДНІ "Карпати" !!! При будь-якому результаті і на якому місці вони б не знаходились !!! Герб на тіло наколювати собі не буду, бо він знаходиться в мене в серці !!! Відносно того, щоб навчити футболістів грати за Герб клубу, то це в першу чергу робота тренера, президента і в деякій мірі фанів. Але якщо в твому розумінні наука для наших гравців полягає в тому, щоб їх ображати і погрожувати, то я зовсім не згідний з тобою. "Ми фанати, ви г..мно" - такими словами їх треба виховувати ??? Сумніваюсь ...
Ответить
0
0
arkanoid (Львів)
Хто знає, яка ціль ФК "Карпати" на даний сезон? Подавали заявку на Інтертото? :-) KuZyA (Lviv) таке враження, що єдиною ціллю для керівництва Карпат є побільше бабельця намулити... стосовно гри особливих цілей не промальовується. а заявку не подадуть, бо такими грошима ризикувати не в стилі тих хто при рулі... Фанат (Львів) 100% згоден з твоїми висловлюваннями стосовно президента. ситуація як в риби, і всі знають звідки вона починає гнити. Іщенко-тренер – „нє пєсня”, то ясно. А який тренер, що себе поважає в то болото полізе??? Поки маємо такого президента, відповідні і тренери будуть. Цікаво, що то за вболівальники, що на футболістів поза стадіоном наїжджають... як на мене як мінімум неполюдськи. є президент, який купує гравців, є тренер, який пропонує президентові купити необхідних гравців, він ж і керує їхніми діями на тренуваннях і на полі. здається, що футболісти як мінімум треті в черзі на претензії... За наявної ситуації в клубі і довкола нього маю такий прогноз: 6000 на наступному домашньому матчі і перша ліга на наступний чемпіонат. :)
Ответить
0
0
Нащадок Святослав (Київ)
Добре, підказую загалові якого тренера Карпатам потрібно! Барабани, труби, шампанське! На арені... Петро... Кушлик!!! Потрібен креатів? Не біда! На арені... Адріян Пуканич!!!!
Ответить
0
0
Yevgen (Одесса обл.)
Поздравляю Нафтовик! Жаль Карпаты
Ответить
0
0
Славутич F.C.K.L. (Ів.- Франківськ)
RV (Львів) ------------ Я теж був свідком чогось подібного :(
Ответить
0
0
Славутич F.C.K.L. (Ів.- Франківськ)
А в наших фанів є баннер "Завжди вірні" ... Ну-ну, "дуже вірні" - Цей банер зараз висить в мене на стіні, і він актуальний завжди, в усі часи!!! Бо фани свому клубу не зрадять ніколи! і ігри здавати не будуть, і тренера зливати... а футбальорів - треба вчити! Бо вони грають не за метадон, не за ФКХарків, і тим більше не за ілічьовєц... В них на футболках ГЕРБ КАРПАТ! Втягуєш різницю... в більшості клубів - емблема (інколи навіть товарний знак) - а в нас - ГЕРБ! Фани цей герб наколюють на тілі не все життя, і ці хлопці не дозволять ганьбити честь їхнього Клубу контрактникам!
Ответить
0
0
RV (Львів)
Дим - ганьба для нашої команди. Гравці отримуюють просто сміщні зарплати. Чого від них можна вимагати, якщо лідери команди "шикують" в 40-градусну спеку в переповнених маршрутках. Маю на увазі улюбленця львівян Ігорка Худобяка. Декілька разів оглядався, довго не міг повіритивласним очам. О так от. Сумно, соромно, але факт.
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
FootballFan (Киев) 26.08.07 14:45 При живому пРезиденті Маркевича у Львові не буде. На мою думку - це з області "фантастики" !!! Навіщо йому тренер ??? Він сам керує командою, сам привозить собі футболістів, виставляє склад на гру ... Думка наставника команди його не цікавить !
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Хм (Хм) 26.08.07 12:22 Дякую за відеоролик. Бачив на власні очі. А в наших фанів є баннер "Завжди вірні" ... Ну-ну, "дуже вірні" ...
Ответить
0
0
FootballFan (Киев)
Фанат (Львів) 26.08.07 14:32 С финансами по-моему там договорились,он уже даже приступил к работе, провел одну трешу, но потом свалил, там что то другое, что там произошло на самом деле клуб молчит. Возможно Кварцяный помог бы Нефти подолать кризис, и покинуть зону вылета, и то не факт, а вот для амбиций Карпат этот тренер, считаю, не самый лучший вариант. Идеально было бы - возврат Маркевича, но в ближайщее время это врядли, в Харькове его, как видно, все устраивает и он всем доволен.
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Lourens (Львів) 26.08.07 11:09 Відносно Женюха, станом на вчорашній день, я для себе зрозумів одне: якщо порівнювати його попередні матчі, то на полі я його взагалі не бачив, а вчора мені здалось, що він набрався трошки впевності в своїх силах та інколи брав ініціативу на себе. Проте це не означає, що йому слід довіряти місце у стартовому складі. Крім передач назад у його виконанні та кількох спроб вдарити по воротам більше нічим він не виділявся ... Дядя Вова (Харьков) 26.08.07 12:15 Спасибі за співчуття ! Відносно Кварцяного, то на мою думку при Димінському його тут не буде. Кварцу не підійшли фінансові умови в Охтирці, а знайчи скупість Дима, то вони навіть в фінансовому плані не знайдуть спільну мову.
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Lourens (Львів) 26.08.07 11:09 Відносно Женюха, станом на вчорашній день, я для себе зрозумів одне: якщо порівнювати його попередні матчі, то на полі я його взагалі не бачив, а вчора мені здалось, що він набрався трошки впевності в своїх силах та інколи брав ініціативу на себе. Проте це не означає, що йому слід довіряти місце у стартовому складі. Крім передач назад у його виконанні та кількох спроб вдарити по воротам більше нічим він не виділявся ... Дядя Вова (Харьков) 26.08.07 12:15 Спасибі за співчуття ! Відносно Кварцяного, то на мою думку при Димінському його тут не буде. Кварцу не підійшли фінансові умови в Охтирці, а знайчи скупість Дима, то вони навіть в фінансовому плані не знайдуть спільну мову.
Ответить
0
0
Нащадок Святослав (Київ)
FootballFan (Киев) Кварца не чіпай! Як би на його місце поставити тренерів Динамо, хоч кого небудь, вони осоромляться досхочу! Щоб судити про Кварца треба знати ситуацію у Волині! Віталій Володимирович це душа сучасної Волині, і не треба далі бути голослівним, а треба просто подивитись яку молодь він пестить! Там дуже цікаві футболісти, фани Волині підтвердять... Одним словом мені до вподоби заклик "ДІТИ КВАРЦА ВПЕРЕД!". "Дим" не має права зваблювати ТАКОГО тренера з Луцька! Вибачте, але це кажу я - фан Карпат!
Ответить
0
0
Нащадок Святослав (Київ)
FootballFan (Киев) Кварца не чіпай! Як би на його місце поставити тренерів Динамо, хоч кого небудь, вони осоромляться досхочу! Щоб судити про Кварца треба знати ситуацію у Волині! Віталій Володимирович це душа сучасної Волині, і не треба далі бути голослівним, а треба просто подивитись яку молодь він пестить! Там дуже цікаві футболісти, фани Волині підтвердять... Одним словом мені до вподоби заклик "ДІТИ КВАРЦА ВПЕРЕД!". "Дим" не має права зваблювати ТАКОГО тренера з Луцька! Вибачте, але це кажу я - фан Карпат!
Ответить
0
0
maxx (dnepropetrovsk)
Alligator (Ахтырка) 25.08.07 21:12 Все будет нормально! Это я тебе говорю как знающий про команду все! В субботу следующую буду в Ахтырке на стадионе!
Ответить
0
0
FootballFan (Киев)
Не пойму, шо так все уверены , что Кварцяный - панацея? Не думаю, что он может что то кардинально изменить в Карпатах, даже если Дыминский предоставит ему абсолютную свободу. Он - харизматичный человек, но как тренер вполне посредственный. Почему ж он Волынь уже сколько не может вернуть в вышку? Мало того она даже за верхушку не борется, хотя перед каждым чемпом первой диги ее записывают в потенциальные фавориты.
Ответить
0
0
Хм (Хм)
http://ifolder.ru/3110906 - оч-чень интересное провожание фанами Карпат автобуса с командой
Ответить
0
0
Дядя Вова (Харьков)
Мда, жалко Львов, один из самых футбольных (если не самый) городов Украины. Действительно, так разбрасываться игроками, которые становятся потом лидерами своих новых команд и так разбрасываться тренерами… И что же теперь делать? И кто сможет заменить обречённого Ищенко? Кварцяный? (Сколько тут ставить смайликов? Представляю заголовки газет: «Кварцяный и Дыминский снова подрались, оба опять в реанимации»). Кого-нибудь из бездельников «штаба ДК» - Лужного, Буряка, Михайличенко… или Демьяненко? Им бы это помогло, а то сразу за сборную все хватаются… но поможет ли это «Карпатам»? А может как раз что-нибудь свеженькое, неожиданное, низкобюджетное? Я в растерянности.
Ответить
0
0
clear (haifa)
To marianf1 Uzhe byli v pervoi-i chto pomoglo?
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
Фанат (Львів) В центрі поля в нас є (за словами Димінського) - новий Матузалем - СуперЖенюх. Вчора його паси назад були просто надзвичайні. Треба когось іншого ставити. Ткачука пробувати. Я б попробував Сучкова в центрі, а Кобіна і Худіка по флангах. Хоча не знаю що з цього вийде :)
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Lourens (Львів) 26.08.07 10:39 Можу на сто відсотків запевнити, що ніхто Іщенка не "плавить". Згідний, з тобою, що в грі "Карпат" чогось бракує. На мою думку "Карпатам" потрібний креативний гравець в центрі поля, бо до рейдів по флангах Кобіна, Сучкова та СуперХудіка вже всі команди "вишки" звикли.
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
Фанат (Львів) Добре що я не пішов до автобусу після матчу, бо напевно б не витримав того всього... Худобяк вчора дуже старався, так що на образи він не заслуговував. Вчора вроді і старались, і тиснули але чогось бракувало, чого не знаю. Знати має тренер, а якщо не знає - то треба звільняти місце для іншого тренера. Дивно що Іщенко не подав у відставку. Можливо і справді гравці його плавлять, хоча не думаю. А якщо то дійсно так, то з Луганська очок вони не привезуть... Батісту не ставити на наступний матч в основу - вчора він провів надзвичайно гівняний матч.
Ответить
0
0
marianf1 (montreal)
Карпатам для профилактики нужно вылетить в первую лигу... Возможно наконец тогда к руководству клуба что либо дойдет...
Ответить
0
0
anchishkyn (Dnepropetrovsk)
Нащадок Святослав (Київ) Да не юродствую я ,а акцентирую внимание на возможные причины.
Ответить
0
0
Нащадок Святослав (Київ)
anchishkyn (Dnepropetrovsk) Не юродствуй хохлятино, бо на твій клюб гнів божий впаде...
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Нащадок Святослав (Київ) 26.08.07 02:57 Сподіваюсь, що все в нас буде добре !!! Бувай здоровий !
Ответить
0
0
anchishkyn (Dnepropetrovsk)
Вывод- эксперименты Дыминского "всплывают", "Карпаты" сейчас в попе.Я имею в виду "отпуск" тренера в прошлом сезоне :по-сути опустил его перед игроками, да и Ищенко хорош, что позволил с собой так обращаться.
Ответить
0
0
Нащадок Святослав (Київ)
Фанат (Львів) Так друже, будемо вірити! Київ творив МАЙДАН, то невже не створить ЄВРО? Тож дійсно, думаю киянам пора пробуджуватись. Так, тут в мене ще є підозра що Григір підійме бучу... Добре, йду до сну... :) Слава героям!
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Нащадок Святослав (Київ) 26.08.07 02:37 Я ніколи не був прихильником Суркіса Г.М., але вважаю, що він зробив для країни більше ніж інші наші політики за всі роки незалежності. Тому маю велику надію, що він просто так не віддасть Євро !!! Якщо ж ні, то не бачити нам ніякого економічного прориву, відремонтованих доріг, охайних будинків і нових стадіонів ... Сподіваюсь, що здоровий глузд переможе !!!
Ответить
0
0
Нащадок Святослав (Київ)
Фанат (Львів) Дуже стидаюсь визнавати, але в Євро мені вже не віриться, бо тут в столиці йде ВБИВСТВО мрії, а ще з міста зробили СУЦІЛЬНЕ звалище, це жах якійсь! Повірте, у Київа взагалі немає шансів на євросвято! Єдина перспектива - євроганьба! Вибачте будь ласка за мій спіч відчаю, можливо я панікер, але сумно коли улюблена команда тоне...
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Нащадок Святослав (Київ) 26.08.07 02:10 Солідарний з тобою щодо постаті п. Грисьо !!! Заздрю білою заздрістю любителям футболу в Харкові: Стороженко вдало лобіює інтереси свого регіону і команди. Не здивуюсь, якщо дякуючи нашому голові ФФ Львівської обл. і деяким місцевим чиновникам ми успішно помахаємо білою хустинкою у слід Євро і будемо з захопленням спостерігати матчі європейських збірних в 2012р. по телевізору ...
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
DEPOLLI (Франкфурт) 26.08.07 01:52 Дякую за розуміння !!! В одній з пісень Скрябіна є такі слова: "мене нервують люди, які думають мало ..." Я не прихильником творчості даного виконавця, але його вислів спадає мені на думку, коли читаю коментарі деяких відвідувачів ... Але як каже наша "Конституція": кожен має право на висловлення своєї думки.
Ответить
0
0
Нащадок Святослав (Київ)
Фанат (Львів) А ще Ковалець навчається в Мирона Богдановича - буде в Андрійка конкурент... :) Але, думаю, ми з тобою спільні в світлих мріях про нового власника... Хоч буде важкувато людей заохотити, коли всіляки злодійськи ляхи-Грисі у футболі при владі, й кнопкодави саботажники в міськраді ..
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Нащадок Святослав (Київ) 26.08.07 01:49 До речі, на оглядинах в "Карпатах" перебував Олефір ( виступав за "Ворсклу" та "Ілічівець" ), але його вже відправили додому. Така сама участь спіткала якогось македонця. Проте з командою тренується єгиптянин. Відносно тренера: зараз Гусін навчається футбольних секретів у Гаджиєва в "Сатурні". Може пройде час, буде в нас новий власник команди і Андрійко Гусін реалізує свій потенціал тренера у Львові. В моїх словах більше жартів, тому не суди мене строго :)
Ответить
0
0
DEPOLLI (Франкфурт)
Fanat(lviv) Super, Ja Vrazhenyj. Ty Spravzhnij Fanat!! Tak Trymaty! a Take Galime Padlo Jak Muh, Haj Zatkne Kacapsku Rotyaku, Bo Ne Mae Vin Prava Tak Vyskazuvatys Pro Lviv! Same Taki Danecki Pacany I Ne Dajut Nam Normalno Vvijty Do Evropy!
Ответить
0
0
Нащадок Святослав (Київ)
Фанат (Львів) А я мріяв про Лужного... Але він й подавно не піде! За Кварца сумно зітхну й промовчу...
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Нащадок Святослав (Київ) 26.08.07 01:26 Тренер з власною думкою та амбіціями не піде працювати "під каблук" ло "Дима" ... У свій час я мріяв про Яковенка га чолі "Карпат", але швидко зняв рожеві окуляри.
Ответить
0
0
Нащадок Святослав (Київ)
Фанат (Львів) Браво хлопче! Цей "Дим" мало хто бачить, а крайніми роблять гравців! А "Дим" невідомо чому ще й ображається! Придивимось панове: скільки людей, навіть не футболістів, ображені цим горе-президентом! Свого часу Мирон Богданович мав гідність не піти на поводу до цього хама, а що отримав? Прокльони та образи на свою голову! Чому я не хочу бачити на чолі свого улюленого клюбу Іщенка? Багато хто знає, що я його кличу "совковим тренером". Але зараз річ не в тім! Бо, на мою думку, ТАКИЙ тренер цілком влаштовує "Дима", що в свою чергу, зайвий раз доводить про відсутність у нього справжньої чоловічої гідності! Не треба було повертатись туди де тебе образили НА ВСЮ КРАЇНУ! А він таки повернувся й не подавився! Я особисто тоді був у шоці! Як кажуть: "Хлопа під зад, а він й рад"
Ответить
0
0
Фанат (Львів)
Мабуть саме цікаве, що стосується даного матчу відбулось після того, як гравці прямували до автобусу. Хотів би відмітити два моменти: перший, коли Фещук кулаками спробував відповісти на нецензурні висловлювання в свій адрес одному з наших фанів, аж поки їх обох не розборонив Ломая, Коля Іщенко та хтось з ультрас ... Другий момент, стосується того, як автобус "Карпат" з гравцями нашого клубу не міг покинути межі стадіону: група з 50 чол. під образливе скандування в бік команди перекрили дорогу. Втручання міліції і через 15хв. гравці виїхали ... Так от, саме цікаве для мене полягає в наступному: як можна настільки образливо висловлюватись про Худоб*яка та погрожувати йому !? Ще вчора всі молились на нього, а сьогодні готові розтерзати його !!! Те саме стосується Кобіна, а про Самсона я краще помовчу ... Щодо гри, то згідний, що її, як такої, сьогодні не було. Але перш ніж вішати всіх собак на Іщенка, то хочу звернути увагу на роль "Нашого Президента" у житті команди: - до того часу, як він не навчиться поважати своїх гравців і платити їм зарплату на рівні вищої ліги, вони в нього грати не будуть (приклад Даниловського, якого на зборах в Туреччині вигнали з команди і він за свої кошти повертався до Львова; приклад Тлумака, в якого закінчувався контракт і який просив адекватні умови по зарплаті, щоб залишитись у рідному місці; а ще був Распопов (аналогічна ситуація з Тлумаком) та інші. ) - поки він не перстане вмішуватись в роботу тренера ( формувати склад на гру, купляти гравців, які потрібні йому, а не Іщенку) доти порядку не буде. А нового власника "Карпат" я на даний момент не бачу ... Тому запасаємось терпінням, ховаємо наші амбіції і чекаемо на кращі часи. А вони точно прийдуть !!! P.S. Ганьба тим "болільникам", які кричать славнозвісне "вівці" і ображають рідних футболістів ... І п ісля цього ми претендуємо називати себе найкращими вболівальниками в Україні ??? Ще прийде час !!!!!
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
KuZyA (Lviv) 25.08.07 22:38 не реагуй на цього пернатого. У співвідношенні один до ста десь такі і у Львові зустрічаються.
Ответить
0
0
karpaty (Львів)
lemberg (Lviv) 25.08.07 21:23 без фанатизму... Тренера нового звичайно потрібно, але не дай Бог сюда Кварцяного. Тут потрібно дійсно Степана Бандеру. :) особисто я б Юрчишина або Броварського б повернув.
Ответить
0
0
Книголюб (Харьков)
Ахтырка молодцы! Так держать, пора вылазить из ямы, освобождать место Карпатам и МЗ.
Ответить
0
0
stiv (Goloskovuchi)
На футбол ідуть вболівати. Фле чого туди іти, якщо Карпати ледве ноги волочать? А де перемоги? ДЕ! Від Нафтовика важко виграти, а що буде з іншими командами?
Ответить
0
0
Bog_Dan (Poltava)
нефтянник с первым очком и первым забитым голом. желаю не быть мальчиками для битья а наьбираться опыта и грызть землю во благо уровня украинского футбола
Ответить
0
0
KuZyA (Lviv)
То мух (Львів) Чесно кажучи, я не запеклий фан, але прочитавши твій "базар", відчутно, що ти не туди попав і насіння соняшника можеш полузати вдома... По суті: на футбол йдуть вболівати!
Ответить
0
0
KuZyA (Lviv)
А й сравді, пригадуєте, коли Іщенка звільнили, а після того він прийшов, команда гірше почала грати. Навіть в минулому чемпіонаті одні поразки та нічиї... Але все це спростовувалось ніби ціль команди вже виконана (збереження в вишці). Тут щось не те... Хто знає, яка ціль ФК "Карпати" на даний сезон? Подавали заявку на Інтертото? :-)
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
я, своїм дилетантським поглядом, завжди думав, що в команду купують гравців, які сильніші від наявних. хтось може пояснити, для чого купувати Кіровскі, Кополовця,Ломая, якщо їх не випускають на поле?що дають ці придбання? вони віртуально посилили команду?чи для того, щоб не було порожнього місця у заявочному листі?ну я розумію Дніпро: купили Воробея, хлопець заграв, посилив гру. а тут - новий принцип комплектування команди, або СВОЇХ! заявляють, або молодих. результат - на лице. піаритися - не мішки носити.
Ответить
0
0
Фанат Дніпра (Дніпропетровськ)
Вітаю Нафтовик з першим набраним очком і першим забитим голом у чемпіонаті. Рано чи пізно це повинно було статись. І це співпало з приходом нового головного тренера Валерія Городова. Дебют вийшов вдалим. Що стосується Карпат, то команда явно дегродує нажаль. В тому чемпіонаті Карпати певний період були на 3 місці і здавалось, що можуть навіть за єврокубки поборотись. Але нестабільна гра ще тоді не залишала спокій вболівальників і керівництво клубу. Цей чемпіонат Карпати розпочали відверто ганебно і в цьому перш за все лежить провина на головному тренері. Не знаю, що сталось, але за результат повинен відповідати перш за все Олександр Іщенко. Погоджуюсь з багатьма, що скоріш за все Іщенку треба знову піти у відпустку, але на цей раз у довгострокову!!!
Ответить
0
0
rrostik (Львів)
На післяматчевій прес-конференції наставник «Карпат» Олександр Іщенко вибачився перед вболівальниками за невдалу гру своєї команди та нічийний результат зазначивши, що у причинах не надто змістовної гри розбиратимуться найближчим часом. Іщенка - нах з команди! Знову зробить когось з гравців крайнім, а на себе провину не візьме
Ответить
0
0
kirillan2007 (Запорожье)
Так карпатам и надо
Ответить
0
0
Конфуцій (Львів)
в цьому колгоспі терміново необхідно щось змінювати. чи тренерів, чи гравців, чи стиль поведінки, на полі і за його межами. інакше скоро доведеться змінювати вищу лігу на першу. це вже давно не смішно. Пане Димінський, відраховуючи з команди Шмакова (чи не єдине розумне Ваше рішення), Ви, в підтвердження власної правоти, заявляли, що оцінку його гри дали глядачі.свистом на адресу Євгена. Сьогодні свистіли цілій команді, і цілком заслужено. Чи не пора серйозно переглянути перспективи Карпат: з таким тренером і подбором гравців. Причому,всі вони тут з Вашої волі!!! повна ганьба, ніякої гри, Охтирка катала Карпати на їх полі, тримаючи м"яч, як Барса!!!
Ответить
0
0
chuba (Запорожье)
Радий за Нафтовик, це перше очко та першия мяч команди. У той же час прикро за Карпати. Команда заслуговує на більше ніж 5 очок та 14 місце. Гадаю з Іщенком треба щось вже вирішувати!
Ответить
0
0
alexandr.TS (simfer)
посмотрим в следующем туре - это нефть потихоньку очухалась или карпаты дохлые...
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
Lourens (Львів) 25.08.07 21:20 ЮДС, як я вище відзначив, також несе реальну відповідальність, оскільки є "вповноваженим" представником ППД в тренерському штабі КЛ. І тапочки йому також... Кварцяного до Львова, за любі гроші!!!
Ответить
0
0
FootballFan (Киев)
Нефть малацы!
Ответить
0
0
Lourens (Львів)
Іщенко після цього матчу мусить іти у відставку. Дячука-Ставицького нам! Матч коментувати не буду... Батіста зіграв жахливо, і навіть той гол по моєму не він забив а гравець Нафтовика сам собі.... В наступному матчі Хочу Кіровскі в основі, а батіста хай почне з лавочки. Принаймні думаю гірше не буде і македонець покаже за що його підписали.
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
Веля (Днепр) 25.08.07 21:14 :-)))))) Але направду, то не жарт, так воно й було
Ответить
0
0
zzx (Lutsk)
Карпати вилітають у першу лігу.....однозначно!!!
Ответить
0
0
Веля (Днепр)
шютка, конечно. :) когда-то это должно было случиться. Помнится мне в прошлом сезоне сталь драли все, кому не лень. А вот с Днепром 3:1 ...
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
мух (Львів) 25.08.07 21:11 99% А про 1 % - так це ж сектор фанат-клубу, так там ведеться (чи не ведеться ?) культурно-просвітницька робота з фанами. Загалом, фашизація молоді - це загальна негативна тенденція недорозвинутих суспільств, і жодне з великих міст України цього не оминуло, а шкода... Щодо Бандери - то напевно тобі як львівянину відомо, що між ним і фашистами велика прірва... ;-)
Ответить
0
0
Веля (Днепр)
Придумал хорошее название ветки: Нефтянник в упорной борьбе вырвал очко у Карпат
Ответить
0
0
Alligator (Ахтырка)
Это только начала, следующий КРИВБАС.
Ответить
0
0
TerAn (Сумы)
Наконец-то это случилось. Рано Нефтяник списывали.
Ответить
0
0
мух (Львів)
Только что с футбола…. Что сказать ОТСТОЙ!!!!!!! Причём во всём. Команда полный НОЛЬ, игры нет. Тренера гнать давно пора, не тем он занимается, а команда, х/з чё ей не хватает, ну бегают, бьют по мячу, вроде и играть желание есть, а результата НЕтУ!!!! Короче стыдоба, лучшее на что может иметь шансы команда , так это борьба за выживание…. А отморозки под табло , это вообще позор города… Выломанные стульчики, батька Бандера…. Эти вопили про «масколей на ножы» , мля вы же в Европу собрались????? Откуда эта нездоровая агрессия??? Откуда эта одноклеточность???? Фашисты .....
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
Матч чечті = Матч чеcті
Ответить
0
0
chuba (Запорожье)
Вітаю Нафтовиків з першим очком та першим голом. співчуття лвівянам, ваша команда заслуговує на більше, а ніж 5 очок та 14 місце на сьогодні. Думаю з Іщенком треба щось вирішувати..
Ответить
0
0
lemberg (Lviv)
Cвіжі враження від гри. Якщо коротко - то повна Ду.па. "Нафтовик" здобув перше очко і забив перший гол. Команда тактично грамотно відіграла і в другому таймі навіть виглядала на полі тактично грамотнішою від КЛ. Останні заслужено отримали обструкцію від глядачів, навіть на відміну від традиційного "вівці" нове прізвисько "олені" (завдяки обмовці диктора, який так виговорив імя гравця КЛ Олега). НО навіть міг отримати перемогу, але рефері не зарахував мяч, нібито перед ударом він був підіграний рукою нападника НО. Цілком слушне видалення Лапка за фол останньої надії (як же так, з таким досвідом...), після якого з штрафного в девятку воріт КЛ влетів той самий перший мяч-неберучка від НО. А Мартищук (набирає досвіду, не знітився після ДК) дещо раніше в тому ж другому таймі врятував ворота від ще одного голу. При тому, що територію КЛ тримали під контролем, в першому таймі були лічені напівмоменти біля воріт НО, а гол забитий у ворота НО можна віднести до категорії тих, що заштовхали. Відсутні дальні удари, що роблять карпатівці на тренуваннях? Гнітюче враження від гри, "Матч чечті" обернувся фактично в сором для команди, а для тандема тренерів Іщенка і ЮДСтавицького - дзвінком до збирання валіз. Респект Охтирці, навіть в кінці гри виникла думка, що якби Нафтовик забив КЛ переможний гол, то оргвисновки були б вже завтра. Гадаю, що після Харкова на грі із Закарпаттям у Львові буде мінімальна к-сть глядачів. :-(
Ответить
0
0
ROM 2006 (Львів)
Слів нема, одні емоції, обідно до глибини душі, стидно хлопці просто стидно.........
Ответить
0
0
voxa56 (lugansk)
и после этого Ищенко,должен уйти,нигде он не может сделать команду,а развалить карпаты ему удалось
Ответить
0
0
Одесский_Дон (Одесса)
Нафтовик молодчаги первое очко набрали красавци=)))давайте просыпайтесь=)
Ответить
0
0
Михайло (Львів)
Як добре, що я не пішов на стадіон і не бачив того паскудства. Дублери грали вчора краще, виграли. Щось в команді з психологією не все в порядку. Міняти тренера. Одуматися Димінському. На другий рік: львівське дербі - ФК Львів : Карпати. В першій лізі. А потім ФК Львів перейде у вищу лігу. Трохи сарказму, а що робити?
Ответить
0
0
Mirakl (Харьков)
Ого!
Ответить
0
0
Mirakl (Харьков)
Ого!
Ответить
0
0
Восход (Луганск)
мда
Ответить
0
0
Nitti (Днепропетровск)
Что с Карпатами творится...
Ответить
0
0
Dneprfan (Dnipropetrovsk)
Не ожидал
Ответить
0
0
valeriy (Каховка)
Нафтовик с первым очком и с первым голом. Карпаты - ???
Ответить
0
0
brovarsky (New York)
Ishenko - y vidstavky! I niyakix vakacij!
Ответить
0
0
Oleg t (Днепропетровск)
Прихід нового главного тренера Городова викликав емоційний підйом? Чекаємо підйом з приходом нового тренера в Карпати:)
Ответить
0
0
Капа (Львів)
А чи не відпустити пана Іщенка в відпустку... Де ж би бідний Нафтовик заробив перше очко, як не з Карпатами...
Ответить
0
0
Вербичи (Москва)
Похоже Карпатам надо было уже вчера менять Ищенко
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус