Национальная сборная Украины
Национальная сборная Украины

Национальная сборная Украины - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Руслан Ротань: "Надо бы играть во Львове все три матча группового турнира Евро"

 Руслан Ротань: "Надо бы играть во Львове все три матча группового турнира Евро"


Полузащитник «Днепра» Руслан Ротань был единственным, кто обстоятельно пообщался с журналистами после победы сборной Украины над сборной Австрии на «Арене Львов» (2:1).

— Как вы оцените свою игру?

— Мою игру не мне оценивать. Это скорее вопрос к тренерам и журналистам. А что касается команды, то в первом тайме мы удачно оборонялись, использовали одну контратаку, во второй судья не поставил чистый пенальти. Игра уже тогда могла бы быть сделана. А так пришлось немножко понервничать.

— Львовский газон вам понравился?

— Хорошее поле. При такой погоде оно прекрасно выдержало. И конечно нужно сказать о болельщиках, которые просто сумасшедше нас поддерживали. В общем, и Львов, и стадион — все очень хорошо.

— Как вы считаете, что позволило украинцам «додавить» соперника?

— Прежде всего, за счет командного духа. Несмотря на то, что остались в меньшинстве и было очень тяжело, мы все-таки хотели победить. Хотели все вместе. Вот за счет этого и победили.

— В конце игры был немного «пожар» в обороне?

— Да, было немного, но повторюсь, за счет командного духа удалось отстоять победу.

— Как оценишь судейство?

— Честно говоря, не хотелось бы затрагивать эту тему, но хотелось бы, чтобы дома нас лучше судили. И пенальти на Милевском был, я не знаю, как такие можно не давать. И во втором тайме мне со стороны особенно было видно...

— Не хотелось бы лично вам все последующие матчи играть во Львове, учитывая статистику?

— Мы сегодня говорили об этом. Во Львове нужно проводить три матча группового турнира Евро. Потому что с такой поддержкой не выигрывать невозможно.

— Вы слышали, как на последних минутах стадион пел Гимн Украины?

— Да, конечно. Просто мурашки по коже. Сумасшедшая поддержка! Сразу после этого мы и забили. Однозначно, в победе во многом заслуга болельщиков.

Оцените этот материал:
Источник:
dynamo.kiev.ua
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
_Андрюха_ (Івано-Франківськ)
і ще хтось розказує що нічого страшного що МИ ГІМН не співаєм . і цілий матч гонимо команду вперед ))))))))))) як на пасовиську? ))) ЗАХІД найкращий...
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 113
_Андрюха_ (Івано-Франківськ)
і ще хтось розказує що нічого страшного що МИ ГІМН не співаєм . і цілий матч гонимо команду вперед ))))))))))) як на пасовиську? ))) ЗАХІД найкращий...
Ответить
0
0
_Андрюха_ (Івано-Франківськ)
http://www.youtube.com/watch?v=xx0Ru_1zPVk&feature...
Ответить
0
0
MasteFF (Lviv)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 12:01 А на самом деле болеют ни лучше чем в других городах. В Харькове хоть гимн и не поют,но зато вперёд гонят всю игру та чого вас всіх так заклинило то? :))) тут справа навіть не в тому що стадіон сам заспівав гімн, а в тому, що коли команда пропустила гол/ коли у команди невиходить нічого на полі/ коли падае сніг і дуже зимно/ коли команда вже втомилась, а саме головне коли команда залишилась в меншості стадіон зробив все що міг щоб підтримати команду, стадіон заспівав гімн щоб розбудити цю футбольну злість в гравцях і бажання до перемоги. не сам факт гімну головний, а головне коли він був заспіваний! просто "ми" (вболівальники) завжди співали гімн як щось, що є традиційною частиною початку зустрічі збірної, а в даній ситуації гімн вийшов як дуже сильний мотиватор. Хоча думаю що всі розуміють що це лише "бажане за дійсне", але погодьтесь що вийшло дуже гарно і влучно :))) це моя особиста думка, можливо я помиляюсь .....
Ответить
0
0
LeaNDr (київ)
Суркису нужно подумать об этом. МАГ (Дн-вск) 16.11.2011 10:04 --- я думаю це питання не до сурка а до ахмета з його мля, амбіціями...
Ответить
0
0
Lelik-DNEPR (Днепропетровск)
Львоване, БРАВО!
Ответить
0
0
nikolaj0108 (запорожье)
посмотрите видио http://youtu.be/8tyGQYRBThA
Ответить
0
0
dima24 (VInnytsya-Sumy)
смешно читать о том, что Харькову нечему учится у Львова...)))) посмотрите на результаты сборной в Харькове и на результаты сборной во Львове... в конце концов, на высказывания самих футболистов - тех людей, для которых делается поддержка...
Ответить
0
0
Arce (Львів)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 17:53 Розділ футбольний, а аргументи в тебе надалі з розділу фантастики. Навіщо мені тебе провокувати, якщо ти сам пишеш дурниці, які ніхто крім тебе не може збагнути і не поділяє твоєї "оригінальної" думки?
Ответить
0
0
Металист-Днепр 0-6 (Днепропетровск)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 17:54 Понял, пошел к доХтору...))
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Металист-Днепр 0-6 (Днепропетровск) 16.11.2011 17:43 Та хоть микроскоп,но надо было глаза открывать.
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Arce (Львів) 16.11.2011 17:49 Тут футбольный раздел,провокатор.
Ответить
0
0
Arce (Львів)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 17:17 Приїдь хоч на один матч до Львова, а потім будеш писати про побитих ветеранів 9 травня, яких ніхто не бачив і про інші плоди своєї хворобливої фантазії...
Ответить
0
0
Металист-Днепр 0-6 (Днепропетровск)
basque (Донецк (Восточная Ук) 16.11.2011 17:40 Я что при Блохине,что Маркевиче не видел игры........,если у тебя есть очки розовые,дай мне,чтоб я тоже порадовался.....((
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 17:39, было б у кого, а то доцент профессору свои услуги предлагает :)
Ответить
0
0
Металист-Днепр 0-6 (Днепропетровск)
Алиев: «Так, как болеют во Львове, не болеют нигде» Поддержка была великолепной! Во Львове всегда приятно играть. Я здесь уже второй раз (в первый мы играли с Румынией) и могу сказать, что так, как здесь, не болеют ни в одном городе Украины. Поэтому во Львов всегда приятно приезжать. Хочу поблагодарить болельщиков за их поддержку. Правда, на "Олимпийском" также атмосфера была замечательная. Во "Львове" новый стадион, поэтому и Олег Владимирович, и все ребята хотели после такой игры, как с Германией, обязательно победить австрийцев. Слава Богу, что все получилось так хорошо. - Нашей сборной хорошо удается открывать стадионы? - Дай Бог, чтобы мы и дальше продолжали так играть и побеждать. - Как оцените игру соперника? - Нам противостояла хорошая команда. Вы видели, что нам было тяжело, ведь накануне провели нелегкую игру с немцами. Австрийцы нас "накрывали", не давали контролировать мяч. Но у нас на первом месте стоит результат. Сегодня мы его добились, и это самое главное. - Последние минуты получились нервными? - Конечно. Думаю, весь матч был нервным. При счете 1:0 в нашу пользу мы создавали моменты и у чужих ворот, и у своих также. К счастью, соперник не смог забить, а мы, в свою очередь, их "дожали" и вырвали победу.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 17:34, учитывая что кроме динамовских тренеров сборную никто больше не тренировал, то ты прав, Блохин № 1, и трудовая у него пообъёмистей чем у Маркевича, спору нет, сдаюсь.
Ответить
0
0
Металист-Днепр 0-6 (Днепропетровск)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 17:01 А профффесор скільки букв ф........ я сегодні скільки випив, що зможу даже молдавській мові розмоляти.......,мабуть не потрібно...........(( Пророссійську краще мене не питай.........в мене перша жінка була россіянка.......тому и дві букви СС..((
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
Arce (Львів) 16.11.2011 17:15 ))))) Нам учиться? Ты ничего не путаешь? Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011--------------------вчитись нікому незавадить і ніколи непізно-------і як заповідав великий вождь-------
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
хлопці-----ще один раз для вас-------подивіться на рекорд----ну може в трудову книжку----я незнаю куди б ще вам подивитись щоб ви зрозуміли що Блохін є тренер номер один---це якщо обєктивно подивитись-----а якщо субєктивно то у нас дуже багато хороших тренерів так само як і хороших гравців------а в реальності ми бачили дві останні гри в яких Блохін доказав що він найкращий тренер для цієї збірної і для тих гравців котрі є у нього в розпорядженні-------чи є кращі тренери в Україні-----звичайно що є-----але Блохін номер один------невірите----то подивіться на тренерське крісло збірної-----хто там перший з права---правильно--Блохін----наглий--з матюками----нервовий----весь у емоціях------якраз це що нам треба за пів-року для цієї збірної і тих гравців і для нас---Питання----нєту---дискусія прєкращається------
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Arce (Львів) 16.11.2011 17:15 ))))) Нам учиться? Ты ничего не путаешь?
Ответить
0
0
Arce (Львів)
Инсульт привет (Харьков) Я не розумію вболівання за збірну з розами клубних команд. Вчора на матчі збірної таких було небагато , можливо 6-8%, але ніхто й не подумав кричати "Карпати, Карпати"... Вболівайте далі, вчіться і колись про вас таке скажуть.
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
basque (Донецк (Восточная Ук) 16.11.2011 17:05 Тогда перефразирую. Блохин у нас назначен(надеюсь временно) первым среди равных.У нас все №1.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 17:01, нуда, там выстроилась длинная очередь в лице Михи, Буряка, Калитвинцева, Сабо, где-то среди этой звёздной тренерской плеяды вырисовывается и постать Олега Владимировича!
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Тепер буду писати на россійській . Металист-Днепр 0-6 (Днепропетровск) 16.11.2011 16:51 россійській - російській )) ..... BILL132 (Chicago) 16.11.2011 16:55 Билл,Блохин точно не тренер №1в Украине.
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
Хлопці---не сотрясайтє воздух---і нерозхитуйте павутину-----Блохін є тренер номер один в Україні---------у нас тут кажуть---подивись на його рекорд або його статистику-----все решта бджоли у вулику які негудуть-----
Ответить
0
0
Металист-Днепр 0-6 (Днепропетровск)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 16:46 А я думав,що троллі на українській мові нічого не розуміють. Тепер буду писати на россійській .
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
Металист-Днепр 0-6 (Днепропетровск) 16.11.2011 16:=====================ну якщо він троль----то зате авторитетний троль-------а я авторитетів поважаю---------
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 16:48 Ну так и я о том же,что лицензия ни о чём не говорит,а ты Блохін Блохін.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 16:24, а что из себя представляет Блохин как тренер? Попал на ЧМ опередив турок и греков. Из группы с Саудовской Аравией вышел пройдя в 1/8 швейцарцев по пенальти? Залетев с итальянцам и испанцам со счётом 0:4? А после провалив с той же Грецией отборочный турнир к ЧЕ. За его подвиги в ФК Москва и Черноморец я лучше промолчу. Тренер одного уровня с Лужным.
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 16:35 И у Стеценко есть лицензия и что,он тоже тренер? Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 16:37-------------звичайно -----якщо є ліцензія --значить тренер-----друге питання--який з нього тренер-----це вже друге питання------невже такі прості істини неясні--------чи ти приколюєшся---чи що з тобою Інсульт Привіт------
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Металист-Днепр 0-6 (Днепропетровск) 16.11.2011 16:42 Ай-я-яй,Ротаня обидели.Вот нелюди. )) зы и как-то слабо у тебя с украинским.))
Ответить
0
0
Металист-Днепр 0-6 (Днепропетровск)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 16:23 Не чіпай Харківських тролів,якщо це сказав Девіч,тоді не було питань,або Кучер,або Ракіцький,або Рибка.......))
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 16:35 И у Стеценко есть лицензия и что,он тоже тренер?
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 16:24 Тогда иБаль,и Калитвинцев,и Лужный,и Лёсик тоже тренера. А про Блохина тебе лучше его достижения в ФК Москва и Черноморец расскажут. Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 16:27--------------------а що у них вже ліцензії відібрали------а про Блохіна мені все розказав Чемпіонат Світу і вчорашня гра розказала-----а взагалі----підняли тут трошки гілочку і будемо закруглятися-----Слава Україні і усім Героям у цій Україні слава і негероям також слава----бо ж усі живемо на білому світі-----
Ответить
0
0
FM (Киеф)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 12:01 А на самом деле болеют ни лучше чем в других городах. В Харькове хоть гимн и не поют,но зато вперёд гонят всю игру -------------------------------------------------------------------- Зарялами: "Металлист, Металлист"? Хоть бы уже не позорился в этой ветке отписываться.
Ответить
0
0
FM (Киеф)
Ой боже ж мой ) Жители разнервничались. В любой новости про СБУ, они рассказывают, что им та сборная нахрен не нужна, потом успешно доказывают то посещаемостью Франции. А теперь видите ли им саппорт во Львове не понравился и вообще сборная должна играть для всех болельщиков. Должна, безусловно. Только болельщиков то у вас нет.
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 16:24 Тогда иБаль,и Калитвинцев,и Лужный,и Лёсик тоже тренера. А про Блохина тебе лучше его достижения в ФК Москва и Черноморец расскажут.
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 16:20------------а по мнє тренер---------і хто з нас правий------
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 16:18-----------отже впертий ---ну як ------говорю тобі в третій раз------прочитай ще раз що говорив Ротань----це ось тут піднімись трошки вище---а ти вже до Дюсельдорфу погнав------
Ответить
0
0
Металист-Днепр 0-6 (Днепропетровск)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 16:18 Він на стадіон в Полтаві не ходе ,а ти питаеш,про Львів ,не чіпай знатних тролів...))
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 16:16 Ну Блохин не тренер,как по мне.
Ответить
0
0
Металист-Днепр 0-6 (Днепропетровск)
Ingvar (Lviv) 16.11.2011 14:49 Ты не прав они российский гимн хорошо знают,нам в группу попадет сборная России........))Они будут хорошо гимн петь.......жителям России подпевать...
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 16:16----------звичайно що самому смішно------так ось і розкажи тут про свої ощущєнія як ти сидів на стаді у Львові-----а не свої анікдоти------
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Вратарь сборной Австрии Роберт Альмер, который в матче против украинцев дебютировал за национальную команду своей страны, заявил, что не испытывал никакого давления со стороны трибун львовского стадиона По его словам, в поддержке болельщиков на Арене Львов нет ничего особенного. "В Дюссельдорфе мы всегда играем при аудитории 30-40 тысяч, поэтому для меня на Арене Львов не было ничего экстраординарного", – сказал голкипер дюссельдорфской Фортуны после поединка, который его команда проиграла сборной Олега Блохина. Он также прокомментировал свои перспективы в сборной Австрии. "Сказать, что я теперь номер один в национальной команде, было бы дерзко. Посмотрим, что будет в будущем. Сегодня моя задача - больше играть в клубе", – подчеркнул Роберт Альмер. источник: Информационный центр Украина-2012
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
Та упаси Господь Федецкого в сборной на Евро видеть.Он только игроков ломать способен." смішно звучить - Федецький найсильніший з номінальних правих захисників з укр. паспортом." - это кто так решил? .... Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 16:02-----------та Блохін рішив----а кому ще рішати-------
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 16:11 Ну да,сижу я на стаде и завидую тебе,что ощущения от увиденного у тебя в разы больше.Самому тебе не смешно?
Ответить
0
0
moderator
SIRy (Lвів) 16.11.2011 14:06 Заблокирован
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 15:30 А ты то как сравниваешь поддержку из-за океана глядя? По вьюхам.Так и про поддержку в Харькове полно вью. .....---------------------ну ти просто нариваєшся на комплімент------втому то і справа що живемо у іншому світі-----і бачимо все у прямому режимі ---деколи у системі 3ді-----із-за океану зараз можна бачити більше ніж ти з Харкова--шановний Інсульт Привіт-----і не гони тут хвилю---якщо вона негониться-----
Ответить
0
0
SIRy (Lвів)
Ingvar (Lviv) 16.11.2011 15:04 Все добре, Ігорче! Не чіпаймо тотих проблем політичних. На завидки нашим друзям, ми не просто колядуємо, а теж вміємо "...спят курганы тёмные ..." до сьогодні мені ніхто не пояснив: а пуркуа-па, чого ж вони темні? Інша проблема, що сучасний лев так обожнює каріочі, аж мікрофони ламаються. Леву по левськи. Не пройде 2 дні, я буду годен співати "... вышел в степь донецкую ...". Питання інше - чому до степу, мо' тому і виганяють кучерів, а ми глотки рвемо - Україно - впред! Без бою не здамося! Друзі! Загальне вражіння позитив. Мінус, як завше - інфраструктура. Всі, хто поважає Україну, робіть щось. Крім санвузлів+ тільки хаос+міліція з народом. І що би нам не казали кучер'яві Садовий+Лубківський=зеро!!!
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 15:30 А ты то как сравниваешь поддержку из-за океана глядя? По вьюхам.Так и про поддержку в Харькове полно вью. ..... SIRy (Lвів) 16.11.2011 15:32 Ниочём. ..... Ingvar (Lviv) 16.11.2011 15:33 Та упаси Господь Федецкого в сборной на Евро видеть.Он только игроков ломать способен." смішно звучить - Федецький найсильніший з номінальних правих захисників з укр. паспортом." - это кто так решил? ....
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
а взагалі ---про що мова-----7 з 7-------хто в церкву синагогу або мечеть неходить---то хоть с казіно підіть------всетаки 7 з 7----
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
basque (Донецк (Восточная Ук) 16.11.2011 15:32--------------Ротань сказав те що він сказав----те що він бачив і те що він пережив і про те що вони говорили в роздівалці------що Ротань мав ще сказати і про що промовчати щоб ти був у повному комфорті------
Ответить
0
0
hec (Луганск)
Странно, что на матчи Евро-12 СбУ в Донецке билетов нет. Наверное это львовские болельщики их выкупили, ведь донецким дела нет до сборной. Лучше Дом-2 посмотреть...
Ответить
0
0
Д123 (Снежное)
Мне кажется приметы как и суеверия - удел слабых. Тут главное психология и ответственность - если ты профессиональный игрок тебе пофиг какой это стадион - выходи и отрабатывай деньги - как например австрийцы или немцы играли.
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
basque (Донецк (Восточная Ук) 16.11.2011 15:24-----------------ну да -----басні ще мені тут розкажи------звичайно що для болєльщіков всєй страни на ДА-----------І з Греками для болєльщіков всєй страни було--------------але я з тобою згідний----що ЄВРО ---це перш за все свято-----але ж як свято без перемоги--------буде трошки підпорчене----
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 15:11 ------- відкрию для тебе ще страшнішу таємницю: Федецький планувався до гри у Львові ЦІЛИЙ матч - він і Бутко традиційно грають по черзі: хто ліпше себе покаже. І його замінили типа "бо не справлявся". Що таке "не справлявся" продемонстрував Бутко в другому таймі. І наразі - смішно звучить - Федецький найсильніший з номінальних правих захисників з укр. паспортом. І те, що він "дерево" - то проблема ДЮСШ, яка його готувала, а не львівського стадіону.
Ответить
0
0
SIRy (Lвів)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 14:17 Навіть не думайте, би ми Вас оцінювали, порівнювали тощо. Я просто інколи дивлюся добкінсько-кернесівське телебачення, а там свого часу йшлося про так би мовити символ клюбу ФК МХ. До питання. Першого зуба мені вибили у деревне Масква, коли Металіст Харків Кубок Союзу брав! От і є питання: хто, на якому стадіоні, яким був рахунок ... А то все тріщете, а наче сороки ...
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
И кстати, я ничего не подразумевал негативного в адрес болельщиков Львов-Арены, а сказал, что Ротань позволил себе лишнее ненароком принизив значимость остальных украинских болельщиков, типа неполноценных. Даже если он и прав говорить вслух права не имел!
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 15:21------------та ні -------ще раз перечитай статтю----ми сьогодні про це говорили-----всі говорили-----всі -------і ми тут говорили------і я тобі скажу----що такої підтримки збірна немає ні в одному місті -----і це зовсім непогано-------ось тільки це тобі чомусь неподобається-----але це таке-------але мурашки по тілу всеодно--------
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
дубль у Уругвая играл ^^ Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 14:49 --------- Муслера, Касерес, Кавани, ГОНСАЛЕС (ЭРНАНДЕС 79), Перейра, Перес (РАМИРЕС 63), Суарес, ЭГУРЕН, РОДРИГЕС (Гаргано 63), Годин, ЛУГАНО (КОАТЕС 73) --- Муслера, Годин, Викторино, А.Перейра (Абреу), Касерес, Гаргано, М.Перейра, Перес, Риос, Кавани, Форлан (С.Фернандес) --------- Порівняння складів у матчі проти наших і в останньому ВАЖЛИВОМУ матчі на ЧС-2010 - півфіналі проти планокурів. Коли уругвайці добивали наших, а полі було лише 6 гравців, які були в основі на ЧС. Не дубль? Напівдубль це точно. Тим більше без Форлана...
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 15:15, это сборная Украины, а не сборная Львовской области и играть они должны для болельщиков всей страны, а не только там где им якобы будет легче победить. И вообще, цель проведения Евро в Украине - это популяризация футбола, а не результат любой ценой. Для меня например результат вообще вторичен, главное это праздник футбола, который пройдёт в Украине!
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
BILL132 (Chicago) 16.11.2011 15:15 Билл,давай воздержимся от оценок адекватности один-одного,ок? А Ротаня я вчера на поле и не видел,т.ч. что ему ещё остаётся кроме как хвалебные вьюхи раздавать?
Ответить
0
0
SIRy (Lвів)
basque (Донецк (Восточная Ук) 16.11.2011 14:15 Абсолютно не впевнений кого лева чи крота. Наразі маємо кротячого лева. Ззовні лев, а утікає у кротячу щілину (підручник зоології - кроти на 95% сліпі, така їх природнича фізіологія). Вибач щиро, Друже, то не я, так усталено наукою.
Ответить
0
0
BILL132 (Chicago)
Инсульт привет (Харьков)---------Да-------точно попахіваєт нєадеквантізмом------та ти читай про що говорить Ротань-----ти що взагалі непонятливий---- Мы сегодня говорили об этом. Во Львове нужно проводить три матча группового турнира Евро. Потому что с такой поддержкой не выигрывать невозможно.--------що тобі ще незрозуміло-------Мурашкі по кожє ідуть---а ти зі своїми арєнами тут щось хочеш балаганити------та грали на арєнах і кургани співали на арєнах----------
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Ingvar (Lviv) 16.11.2011 15:04 Открою тебе тайну.В Харькове основной контингент болел - это студенты.И на сборную и из Полтавы,Сум и др. городов приезжают. А самая страшная тайна,так это то,что вчера буратину Федецкого только из-за того что во Львове игра на поле и держали.
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 14:49 --------- Угу. Тільки подай детальний список, хто шлак, а хто серйозний. А то обіграєм когось ненароком, а ти скажеш, шо то був шлак :) --------- basque (Донецк (Восточная Ук) 16.11.2011 14:48 Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 14:50 --------- Ви, шановні, неспроможні відрізнити клуб від збірної. І в цьому ваша проблема і проблема вболівальників у ваших містах. В Донецьку на збірну збереться півстадіону, якшо в складі буде хоча б 5 [дірявих] донецьких захисників. В Харкові обовязково мусить грати хтось з МХ, бо інакше "нецікаво". І на матчі збірної у вас ходить/не ходить той самий контингент, що і на клуби. У Львові інша ситуація. Значна частина вболівальників живе в області і не має змоги регулярно їздити на матчі клубу. Контингент на матчах Карпат - це студенти і місцева "кузьма". Натомість збірна грає раз в рік - гріх не приїхати. Тому й повний стадіон.
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
basque (Донецк (Восточная Ук) 16.11.2011 14:48 А там они не при чём,там Пётр Петрович как ни крути виновен. ))
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Ingvar (Lviv) 16.11.2011 14:43 Вообщем давай решим так.Как только хоть одну серьёзную команду обыграете,а не всякий шлак,тогда и поговорим. зы дубль у Уругвая играл ^^ ззы хорватам мы должны были пролететь в Харькове,тупо отскочили.
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Д123 (Снежное) 16.11.2011 14:28 ------- буду радий помилитися, але як в Донецьку вболівають за збірну навіть в офіц. матчах - всі вже бачили... не впевнений, що там назбирається стільки знавців гімну України :)
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Ingvar (Lviv) 16.11.2011 14:43, блин, если вы так участвуете в успехах команды, что ж Карпаты в аутсайдерах идут?!
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 14:17 ----------- Хм, дубль Швеції, мабуть, був набагато сильніший за австріяків... Так само як і дубль Франції. Або дубль Уругваю. Чи, може, у Донецьку матч з румунами 0-2 - це набагато крутіше за 3-2 у Львові? Чи ти ставиш львів"янам у провину те, що до Львова весь час спихають матчі збірних, на які у Києві, Харкові чи Донецьку заледве півстадіону назбирається??? Але ж то факт! І при всій "непрестижності" тих збірних львів"яни постійно заповнюють стадіон і вболівають до кінця... І гімн тут ні при чому - ця фішка недавно з"явилася. Тут бульше справа в енергетиці, чи що... Он згадай, як наша мегазбірна грала з Ісландією, Вірменією, Вельсом, Білоруссю, Норвегією у Києві або з Пн.Ірландією у Донецьку. Збірні не супер, а ми жодного з цих матчів виграти не змогли... Не пам"ятаю, чи ще якісь офіційні матчі були в Харкові - крім хорватів. Того матчу не мав можливості побачити, тому не беруся судити, як наші там грали і чи рахунок по грі. Але ще раз про ситуацію у Львові: тут ми поки що ЗАВЖДИ грали з напівшлаком, ЗАВЖДИ дуже хріново і по грі суперник як мінімум заслуговував нічию, як не перемогу, ОДНАК ми тут ЗАВЖДИ вигравали всупереч всьому. І я з нетерпінням чекаю, коли сюди нарешті привезуть когось серйозного (бо поки шо Суркіс і братія на сильних збірних пробував косити бабло в Києві). Але наразі у Львові 7-0-0. Далі Дніпропертовськ, де 2-1-0 (по-моєму; причому нічия з албанцями). А далі інші. П.С. У німців є фартовий стадіон у Дортмунді. Нагадати, хто там грав в листопаді 2001 і чим то для них закінчилося?
Ответить
0
0
Д123 (Снежное)
В принципе согласен с Ахметовым, что матчи сборной в группе необходимо проводить в Донецке - представляете как вся ДА затянет "Ще не вмерла Ураина" - это вам не каких-то 30 тыс.
Ответить
0
0
SIRy (Lвів)
горный клан (Киев) 16.11.2011 13:06 Та що Ти переживаєш. Поїдемо, навчимо, тре то і заспіваємо. Тільки позабирай-те бо, Ренату Ахметовичу ментів довкола стадіо, які вчора стояли доокіль Лвів-арени. Чи полковник міліці не має що робити у 22,00??? (Не про сім'ю йдеться!). Учора я їх, бідних лиш вісім нарахував ...
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Ingvar (Lviv) 16.11.2011 13:51 Не. Вот когда обыграют во Львове уже выше мною перечисленные команды,тогда и поговорим.А додушить команду ещё слабее нашей - это не достижение коим стоит гордиться. ............. SIRy (Lвів) 16.11.2011 14:06 Не стоит меня со зверем ассоциировать.Ок? И о каких друзях после такого обращения может идти речь? ............. горный клан (Киев) 16.11.2011 14:07 Даже половина ДА это как во Львове.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
SIRy (Lвів) 16.11.2011 14:06, а ты так уверен, что в Харькове г. Львов ассоциируется с зверем - львом? Найдётся и для вас незанятый мелкий грызун.
Ответить
0
0
SIRy (Lвів)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 12:0 Зі старту, Друже Тхіре! Проблема із харьком елементарна (телевізор казав, що він бігає у допкінському зоопарку)! Ото у нас, на Львівщині, і є харьок=тхір. Ззовні дуже красиве звірятко, але коли його береш за хвоста, викидує стільки неприємних ексрементів, що починаєш думати, чи варто (до речі, кусюче звірря!) з ним проводити виховні години. М'як - і третина комірця для дружини, Пі.Сі. Приїзджайте, Друзі! Телео нуль. Треба було тут бути, відчути, через горло рвати - вперед Україно - ми з Тобою!
Ответить
0
0
Ingvar (Lviv)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 12:01 --------- Факти такі, що у Львові збірна ЖОДНОГО разу не показувала гри, яка вартувала ТАКОЇ підтримки. У Львові збірна постійно грає або після "виснажливих матчів з фаворитами", або "експериментальним складом". Як наслідок, постійні муки то з вірменами, то з грузинами, то з білорусами. При цьому тіж греки в Донецьку чи шведи в Харкові грали гірше австріяк у Львові, але перемогли. А тут результати весь час позитивні, причому в трьох матчах наші на останніх хвилинах не пропускали, а ЗАБИВАЛИ переможні м"ячі. Мабуть, в цьому і заслуга вболівальників, нє?
Ответить
0
0
KossaK-DK (Київ)
Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 13:39 Надейтесь, что 1/4 у вас играть будет)
Ответить
0
0
KossaK-DK (Київ)
Да, во Львове сборную поддерживают лучше, чем где бы то ни было. Остальным городам только учиться.
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
горный клан (Киев) 16.11.2011 13:06 А это уже политика в футбольном разделе. Т.е. меня за меньшее банили. Обсуждай футбол и всё. .... FC Vorskla fan (Poltava region) 16.11.2011 12:46 Ну так и Харьков лишили тоже.Может каждую игру СбУ на каждом стаде тогда?
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
горный клан (Киев)16.11.2011 13:06, каждому своё.
Ответить
0
0
FC Vorskla fan (Poltava region)
Непогана вьюха Ротаня...Львівяни просто респект, так заспівати гімн - фантастика. Вітаю Вас з гарним футбольним стадіоном, виглядить він сироватим звичайно, але впенений весною буде як з іголочки. І в мене виникає питання по якому праву це місто і таких вболівальників залишили без можливості побачити вживу гру своєї національної команди на євро? а деяким, не будем показувати пальцем, які більше чим в пять тисяч рил на ігри збірної не ходять, аж цілих 2 матча?
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
За боление за сборную Украины, то Львов вне конкуренции.
Ответить
0
0
[SP] (kiev)
не важно (ул,Клочковская) 16.11.2011 11:59 да, так показалось! ---- Инсульт привет (Харьков) 16.11.2011 12:02 львовские и харьковские матчи смотрел по телеку, имхо, львов круче. ну это субъективно, более сплоченный стадион, в эдином порыве так сказать
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
во львове самый искренний саппорт, люди получают удовольствие от футбола, от боления. остальные города, не в обиду, отдыхают со своими массовками [SP] (kiev) 16.11.2011 11:38 )))) нам,харьковчанам,только это не рассказывай.
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Статистика тобі знайома ? 7 матчів - 7 перемог!!! rom (Lwiw) 16.11.2011 10:17 А с кем из топ сборных во Львове играли то? С Францией,Германией,Уругваем,с кем? Правильно,ни с кем. Поэтому во Львов всякий непотриб и напрвляют играть с нами,а у вас зато самооценка как болельщиков зашкаливает,якобы всё благодаря вам. А на самом деле болеют ни лучше чем в других городах. В Харькове хоть гимн и не поют,но зато вперёд гонят всю игру,а не первые и последние 20 мин.
Ответить
0
0
не важно (ул,Клочковская)
[SP] (kiev) 16.11.2011 11:38 это ты вывод сделал глядя матчи по ящику?
Ответить
0
0
Инсульт привет (Харьков)
Статистика тобі знайома ? 7 матчів - 7 перемог!!!
Ответить
0
0
Вор (Киев)
100%! Львовяне респект!
Ответить
0
0
[SP] (kiev)
во львове самый искренний саппорт, люди получают удовольствие от футбола, от боления. остальные города, не в обиду, отдыхают со своими массовками
Ответить
0
0
Roma Trombonist (Göttingen)
L\'viv!Respekt! Spravzhni ukrayinci i patrioty
Ответить
0
0
Kamik (Нововолинськ)
Вспоминается матч Италии, не помню с кем играли, когда весь стадио пел гимн, а так же финал ЛЧ когда в перерыве, кажется, фаны пели гимн Ливерпуля, который после перерыва сделал невероятный камбек. Вот теперь услышал это и у нас, львовяне просто молодцы, вот где по настоящему поддерживают сборную, лучше города для сборной и не придумаешь, не в обиду остальным конечно.
Ответить
0
0
MalishOK (Запорожье)
реально поддержака вообще просто супер!Особенно как пели гимн в начале!!!!У меня аж пятки замурашели(хотелось встать и самому спеть)РЕально вы лучшие!!!МОлодцы!
Ответить
0
0
Lion Killer (Львів)
basque (Донецк (Восточная Ук) 16.11.2011 10:49 О, та я тільки за, руками і ногами. Якщо Шахта вийде в євровесну, постараюся приїхати до Вас вгості.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Lion Killer (Львів)16.11.2011 10:48, там ответное приглашение ;)
Ответить
0
0
Lion Killer (Львів)
basque (Донецк (Восточная Ук) 16.11.2011 10:25 Не можу, на жаль, на роботі відео переглядати) сподіваюся, там щось хороше)
Ответить
0
0
Denzel Washington (Shepetivka)
а я чудово пам\'ятаю емоції футболістів стосовно \"вболівальників\" після матчу Україна-Греція у Донецьку
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
C высказыванием Руслана согласен. Но с такой игрой которую показывает Ротань в сборной, то в основе сборной делать нечего.
Ответить
0
0
aldr66 (Кременчуг)
— Вы слышали, как на последних минутах стадион пел Гимн Украины? — Да, конечно. Просто мурашки по коже. Сумасшедшая поддержка! Сразу после этого мы и забили. Однозначно, в победе во многом заслуга болельщиков. ----------------------- Львовяне!Это было здорово,браво!
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
Lion Killer (Львів) 16.11.2011 10:20, https://www.youtube.com/watch?v=nSFbuwUlxEs&featur...
Ответить
0
0
Lion Killer (Львів)
МАГ (Дн-вск) 16.11.2011 10:22 Та нехай собі піниться і біситься. Людина не з тої ноги день почала.
Ответить
0
0
Валера (Rivne-Net)
FaN_DynamO (КиїВ) 16.11.2011 10:16 = Вся Україна розуміє а ти нє?
Ответить
0
0
МАГ (Дн-вск)
basque (Донецк (Восточная Ук) он никого не унижает.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
rom (Lwiw) 16.11.2011 10:17, я рад за Львов.
Ответить
0
0
Lion Killer (Львів)
basque (Донецк (Восточная Ук) 16.11.2011 10:09 Приїжджай до Львова на наступний матч збірної. От після того і поговоримо про емоції..)
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
МАГ (Дн-вск)16.11.2011 10:11, это не даёт ему право унижать болельщиков всей Украины!
Ответить
0
0
rom (Lwiw)
basque (Донецк (Восточная Ук) 16.11.2011 10:09 Які емоції???? Статистика тобі знайома ? 7 матчів - 7 перемог!!! Три з них на останніх секундах! Молодца Руслан - все по ділу сказав! До того ж це думка всієї команди: Мы сегодня говорили об этом. Во Львове нужно проводить три матча группового турнира Евро. "
Ответить
0
0
FaN_DynamO (КиїВ)
Да, до сих пор не могу понять - почему решили играть два матча в донецке...
Ответить
0
0
kind (Сумы-Киев)
Руслан Ротань: Надо бы играть во Львове все три матча группового турнира Евро Ключевое слово - играть!, а не мучатся на поле, содрагаясь в конвульсиях и агониях, мечтая о халяве...
Ответить
0
0
МАГ (Дн-вск)
basque (Донецк (Восточная Ук) 16.11.2011 10:09 Похоже, тебе не понять, что такое поддержка. А игрокам она нужна сильнее, чем болельщику.
Ответить
0
0
basque (Донецк (Восточная Ук)
спишем это на эмоции...
Ответить
0
0
МАГ (Дн-вск)
_...Во Львове нужно проводить три матча группового турнира Евро. Потому что с такой поддержкой не выигрывать невозможно. — Вы слышали, как на последних минутах стадион пел Гимн Украины? — Да, конечно. Просто мурашки по коже. Сумасшедшая поддержка! Сразу после этого мы и забили. Однозначно, в победе во многом заслуга болельщиков. ************ Лучше и не скажешь, добавить нечего. Суркису нужно подумать об этом.
Ответить
0
0
vovik_lviv (Львів)
Футбол просто супер....голова болить блін...будун...
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус