Национальная сборная Украины
Национальная сборная Украины

Национальная сборная Украины - результаты и расписание матчей, турнирная таблица, новости.

Украина - Польша. Предматчевая пресс-конференция Алексея Михайличенко


Кернозенко и Несмачный не сыграют из-за травм

Украина - Польша. Предматчевая пресс-конференция Алексея Михайличенко


В понедельник состоялась пресс-конференция главного тренера сборной Украины Алексея Михайличенко, посвященная предстоящему товарищескому поединку со сборной Польши.

- Недавно я уже встречался со многими из вас, мы обсуждали круг проблем и задач, которые существуют, поэтому сосредоточусь непосредственно на данной игре, - обратился к журналистам Алексей Александрович. – Вы наверняка знаете, что это заключительный сбор национальной команды перед стартом отборочного цикла к чемпионату мира 2010 года. Конечно же, его нужно провести как можно собраннее, увереннее, плодотворнее, чтобы у нас не получилось осечек, сродни голландской. В том матче мы оказались неготовыми ни психологически, ни физически. Получилось так, что та игра прошла для нас даром. Слава богу, матч со сборной Швеции позволил нам реабилитироваться. Я имею ввиду не итоговый счет, а содержание и понимание игры.

Как вы знаете, в сборную было вызвано 23 человека, но, к сожалению, без изменений не обошлось. Несмачный и Кернозенко получили повреждения и к игре с поляками готовиться не будут. Все остальные здоровы, прибыли вовремя и с огромным желанием. Куда труднее оценить физическое состояние ребят, особенно это касается наших «иностранцев» (Воронин, Шевченко, Левченко, - прим.авт.), которые были лишены игровой практики.

Вы сами знаете, в каком насыщенном графике проходят поединки отечественной Премьер-лиги, поэтому в контрольном матче с командой Польши мы постараемся использовать максимальное количество замен – шесть. Все 21 человек попадут в заявку, а выбирать мы будем уже по ходу. Ситуации бывают разные. Ряд футболистов не будет участвовать в игре, но все равно мы пригласили их, ведь они составляют «костяк» нынешней сборной. Нам необходимо побыть вместе, поговорить, посмотреть друг другу в глаза и еще раз напомнить о тех задачах, которые нам предстоит решать в ближайшее время. До старта официальной части осталось мало времени.

- Вы уже определились с тем, кто будет капитаном в поединке с Польшей?

- Я еще не определился с составом, а вы говорите о капитане! (улыбается) Думаю, в этот раз мы не станем проводить специального собрания. У нас нет времени на эти «комсомольские дела», ведь нам и без этого есть о чем поговорить. Это и прошедшие матчи, и кое-какие наметки на будущее. Если вы нам доверяете, то мы как-то сами определимся с капитаном. Считаю, что в сборной есть много достойных людей, заслуживающих на капитанскую повязку, мы выберем достойнейшего.

Капитан, как и лидер - определяется самой игрой, а не повязкой на руке. Хотелось бы, чтобы таких капитанов у нас было как можно больше, а лейтенантов и сержантов - поменьше (улыбается).

- На ваш взгляд, Алиев еще не достоин играть в национальной сборной?

- На мой взгляд - нет. Я уже отвечал на этот вопрос, повторюсь. Если бы он был готов, я бы его вызвал. Алиев выглядит неплохо, но если принять во внимание тот объем работы, который выполняет Саша, концепцию игры, которую он придерживается, то на данный момент он меня не устраивает.

- Вы располагаете достаточной информацией о сборной Польши?

- Конечно же, мы просмотрели поединки поляков на недавнем чемпионате Европы. Однако несложно предположить, что тренер гостей будет варьировать состав. В лагере польской сборной появилось много новых игроков. Наверное, поляки тоже рассматривают эту игру, как контрольную и постараются проверить новых исполнителей. Поэтому не стоит заострять внимание на ком-то персонально. Командные же принципы игры поляков мы подсмотрели и поделимся информацией с ребятами. Во вторник у нас будет немного времени, вот и поговорим об этом.

- В эти дни проводит сбор и "молодежка". Вы планируете посещать поединки с ее участием?

- Хотелось бы, но, боюсь, это невозможно. Не хочется распыляться. Будем смотреть игру подопечных Яковенко в записи.

Оцените этот материал:
Комментарии
Войдите, чтобы оставлять комментарии. Войти
AntinBandera (Leopolis)
Олексин (Новочорна) 20.08.08 12:55 Про язика завязало - я вже писав... Нікому не хочеться, щоб у відповідь на бажання зробити щось корисне, його тикали обличчям у болото... А це був би найреальніший варіант відповіді на пропозицію димінського. Щодо корків і мажорів - з того, що помітив за останній рік - дороги звільняли і справді лише для президента, премєра і спікера, а також керівників інших держав. Як воно і має бути за законом... Врешті-решті ідеться не про те. Йдеться про те, що організовуючи якусь акцію у Львові - впливаєш на того, хто може лише запропонувати без жодного впливу на остаточне рішення. Тому якщо хочеш тиску - тисни на ФФУ, яка приймає рішення БЕЗПОСЕРЕДНЬО...
Ответить
0
0
Вернуться к новостям
Комментарии 66
AntinBandera (Leopolis)
Олексин (Новочорна) 20.08.08 12:55 Про язика завязало - я вже писав... Нікому не хочеться, щоб у відповідь на бажання зробити щось корисне, його тикали обличчям у болото... А це був би найреальніший варіант відповіді на пропозицію димінського. Щодо корків і мажорів - з того, що помітив за останній рік - дороги звільняли і справді лише для президента, премєра і спікера, а також керівників інших держав. Як воно і має бути за законом... Врешті-решті ідеться не про те. Йдеться про те, що організовуючи якусь акцію у Львові - впливаєш на того, хто може лише запропонувати без жодного впливу на остаточне рішення. Тому якщо хочеш тиску - тисни на ФФУ, яка приймає рішення БЕЗПОСЕРЕДНЬО...
Ответить
0
0
AntinBandera (Leopolis)
Dimonych (-) 20.08.08 13:16 Гм... Людина, яка так часто пише, що її думка субєктивна і пофіг бджоли, могла б замість "явно ошибаешься" написати й "ИМХО ошибаешься". А якщо вже пишеш так категорично - наводь аргументи. Моя особиста думка - Гусєв кращий за Срну. Пояснюю чому. Так, Срна - дуже потужний гравець. Як на мене, зараз найкращий в Шахтарі, скільки б не розхвалювали Фернандіньйо. І він, і Гусєв - трудяги, які ніколи не волинять. Обидвоє мають найкращу швидекість в своїх командах. Обидвоє можуть обіграти суперника один в один. Але. По-перше, Срна - одноногий. Неодноразово бачив, як Срна оббігав кількох суперників, а біля штрафної гальмував атаку, тому що правою подати чи вдарити не було можливості, а лівою він може дати хіба короткий пас, то ж і змушений був чекати на підкріплення. Натомість Гусєв і подавав, і забивав з обох ніг. По-друге, Гусєв ніколи не падає, якщо бачить, що може пройти далі, тоді як Срна деколи замість того валяється і чекає на штрафний. По-третє, гра головою. Єдине питання - яким Гусєв буде після травми. Килиниченко не гріший за Модріча ВЖЕ. Чим? Тим, що не шкодує мяча і не надто захоплюється індивідуальними діями, хоч техніка в нього не гірша, пас і удар теж. Алієв якраз зараз дуже схожий на Модріча - й ударом, і фізичними даними і рівнем самолюбства. Це, до речі, й відповідь тим, хто питає, чому Калина, а не Алієв. Та тому, що Макс - давно сформований гравець, якому не треба самореалізовуватися на шкоду командній грі. А ще я дуже сподіваюся на Льопу в перспективі Євро-2012. Якщо не здується і не зловить зірочку - на той час мав би бути лідером збірної.
Ответить
0
0
usup (Донецк)
Блин, когда же Чечера уже будут вызывать в сборную?
Ответить
0
0
Бандерас (Львов)
Воронин и Шевченко рвутся в бой,ессно...До чего же довела их "заграница"..;-) :-/ А сегодня посмотрим,насколько их желание совпадёт с их возможностями или ..самоотдачей... Ну вот как-то не воспринимается по-сурьёзному наша сборная под руководством Михайличенко.Готов тыщу раз ошибиться.Удачи нашим ребятам сегодня.Победа нужна...
Ответить
0
0
Dimonych (-)
AntinBandera (Leopolis) 20.08.08 01:04 Тимощук лучше Вукоевича, это да. Но про Модрича и Срна ты явно ошибаешься.
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
То AntinBandera (Leopolis) 20.08.08 00:57 Забув додати ще одну фразу. Стосовно знаменитих львівських корків... Певен, що, коли до Львова приїздять начальство або мажори (а до останніх можна зарахувати хлопів нашої збірної; особливо - коли вони зберуться в одному автобусі...), то корків на їх шляху - не буває апріорі...
Ответить
0
0
Ираклий (Київ)
І що то за пресконференція -де не говорить як він збирається підсилювати та омолоджувати збірну І тренувальних матчів немає - є робота Робота на результат А говорити ми будем ми хочем Треба - наше завдання прогризти вікно у світ 10... Незважаючи ні нащо. А радше то і не починати
Ответить
0
0
MAUZER (Бровари)
Валера (Rivne-Net) Та він завжди був нормальний і робить він проавильно але результату на жаль немає!
Ответить
0
0
_yax_ (Львів)
Україна вперед!!!!
Ответить
0
0
Ираклий (Київ)
Якщо по чесному пклавши руку на серце -то тренер в ньому вже вмер... А яка канцепция ?? Де вона ним провозглашалась- і коли. Що він змінив у роботі . Це просто понти для приїзжих Я поважаю його заслуги як футболіста А тренер - це талант І жаль що не знайшли когось на країну... А зі збірною буде те що з Динамо вони робили по черзі Він,Сабо, Буряк. Жаль футболістів і часу -його ВЖЕ немає А взагалі жаль українських болільників які аж ніяк не впливають на ситуацію зі збірною
Ответить
0
0
dreamskiy (Симферополь)
!Vladyslav (Ужгород): http://www.intv-inter.net/ru/tv/channels/?action=o...
Ответить
0
0
Бакстер (Киев)
!Vladyslav (Ужгород) 20.08.08 11:03 спроси сначала здесь http://www.google.com
Ответить
0
0
o_chub (Львів)
Мені ось що цікаво - хто встановлює вартість квитків на даний матч?
Ответить
0
0
!Vladyslav (Ужгород)
Народ, будь ласка, дайте хто-небудь посилання на ТРК УКРАЇНА в Інеті.
Ответить
0
0
leandr (київ)
МАГ (Дн-вск) 20.08.08 09:31 ------ + сидить тут на сайті і патякання весь час підтримує про цього перця!!!
Ответить
0
0
МАГ (Дн-вск)
Опять про Алиева... Во звезда, блин. Гоша-манагер на каждой конференции или в статье просит "своего журналиста", чтоб обязательно хоть что-нибудь про Алиева прозвучало...
Ответить
0
0
AntinBandera (Leopolis)
Ми ж не про ДК говоримо, а про збірну? До чого це?
Ответить
0
0
prom (Черкассы)
"Гусєв, як на мене, кращий за Срну" AntinBandera (Leopolis) 20.08.08 01:04 В збріній України- так!!! А в ДК ні!!! :)))
Ответить
0
0
AntinBandera (Leopolis)
ати місцевих футболістів і персонал бази? По Алієву - на його місці в збірній зможуть зіграти і Калиниченко, і Назаренко. Обидвоє почали грати дуже мобільно, встигають повертатися в захист і відпрацьовувати у відборі. Помітно, що Сьомін переконав у потребі такої гри й Алієва, але в нього наразі це тільки починає виходити. Хоча принаймні взяти на збір - міг би. Все-таки Алієв - перспектива, хай би відчув атмосферу і трохи зігравався з іншими... Думаю, якщо він не зупиниться, буде таки в збірній. А з відновленням Гусєва ми зможемо на рівних сперечатися в центрі принаймні з хорватами. Все-таки й Алієв, і Калиниченко потенційно не гірші за Модріча, Гусєв, як на мене, кращий за Срну, а Тимощук - однозначно кращий і за Ковача, і за Вукоєвіча...
Ответить
0
0
AntinBandera (Leopolis)
Олексин (Новочорна) 19.08.08 20:34 Нехай вони, ФФУшники про таке відкрито заявлять та обгрунтують (а журналісти - донесуть нам їх думку). Тоді, у випадку чого, не дай Боже - знатимемо, кому висувати претензії... Як на мене, якщо б ти не зациклювався (я давно вже читаю твої пости і ставлюся з великою повагою за оригінальність мислення і прямоту в межах правил, і власне єдина проблема - деколи на одній думці може зациклити) то сам оформив би логічний ланцюжок: рішення щодо місця дислокації ухвалює ФФУ, вона жодного разу не висловлювала побажання розмістити збірну на базі "Карпат", отже, до чого тут Димінський? У мене, як львівського вболівальника, до нього купа претензій, але ж не можна звинувачувати його в тому, за що він не відповідає! Якщо хочеш організовувати якусь акцію - логічніше це робити у Києві під Будинком футболу... Тепер скажу як журналіст: знаючи, як працює піар-служба в Карпатах, впевнений - якби була щонайменша можливість розмістити збірну на базі Карпат - весь персонал клубу переконував би в цьому Димінського, тільки для того, щоб можна було б на тому попіаритися... Та й сам Димінський, коли йдеться про піар - не промах... Далі - база в Карпат - мяко кажучи, не фонтан. Я, звичайно, не був у Конча-Заспі, але судячи з описів, це не те що небо і земля, а небо і нижні рівні підземки. Тренажери за десять днів туди можна привезти, а от траву на грунтових полях тренувальних наростити... Щодо готелів - з ними насправді є проблеми, не треба плутати львівську брехливу владу з усіма львівянами... Нема в нас жодного 5-зіркового готелю... От тільки до чого вони в цьому контексті? Ми про базу говорили, чи не так? А база - вона за містом... Від неї ще доїхати треба... При теперішніх львівських корках - довше, ніж летіти... Плюс ще один момент - персонал не обслуговує збірну, персонал обслуговує базу. Поміж матчами збірної ще є тренування і збори Динамо, тож ніхто їх не повезе до Львова... Так само й у Львові - тренування Карпат... Куди ти пропонуєш вигн
Ответить
0
0
slavakaramelov (tiraspol)
я взагалі не рахую це ч.м.о. за тренера, по перше він боїться якщо не поставить супер дармоїдів шевченка та вороніна, то получе по пиці, як це так треба дати зіграти в нашим зіркам хоча б три матчі в році, бо клубам вони не потрібні, а ще мені здається якщо в англії легіонер має більше енної кількості процентів матчів за збірну то отримує ще кучу бабла, то хоча б за цього їх треба ставити. а ще він труситься коли дає настанови гравцям, мій дід був має відношення до динамо і розказував мені якби таким трусливим голосом віддавали накази на ВВВ то булоб ж...о..па, мехаличенко не тренер, ГЕТЬ.
Ответить
0
0
Володя Deutsch (Чернигов)
"Алиев выглядит неплохо, но если принять во внимание тот объем работы, который выполняет Саша, концепцию игры, которую он придерживается, то на данный момент он меня не устраивает." ----- Это слова главного тренера сборной? К чему эта хитрость?! Только тот, кто не видит футбола в исполнении Саши, или тот, кто лукавит, может говорить подобное. Понятно, что эти слова дошли и до Алиева. Ясно, что это всё "процесс воспитания" игрока. Но есть уверенность, что матчи без сегодняшнего Алиева в полузащите нашей сборной - это потеря. Именно игрока такого плана нам и не достаёт. Михайличенко может "проиграть" на воспитании. Мог бы и по-другому поступить, чтобы успеть ввести Сашу в сборную. Вывести, в случае негативного результата, всегда можно успеть. А вот вовремя наиграть человека - намного труднее. Моё мнение.
Ответить
0
0
AntinBandera (Leopolis)
Не треба зациклюватися на одному моменті. Це по-перше. По-друге, не має Димінський пропонувати щось ФФУ. Ну уявіть собі - чоловік навіть не уявляє, які плани в Михайличенка, Суркіса і т. д. Але бац - пропонує базу. А йому - шо ти в нашу вивірену систему підготовки лізеш брудними руками? От і виставився дурнем. Він, звичайно, це і сам вміє робити, але навіщо зайвий раз підставлятися? Наскільки я розумію, такою є політика ФФУ і тренерів збірної - готуватися в Конча-Заспі, і без варіантів. Крім того, якщо говорити про зайвий час, уяви собі іншу ситуацію. Є база, яку прекрасно знають тренери, майже всі гравці (крім нединамівських новачків) і весь обслуговуючий персонал. Скільки часу піде на те, щоб уся ця команда розібралася - яке тут поле, де тут тренажерний зал, а де їдальня, де тут баняки, які потрібні мені (кухареві), щоб зготувати все за прописаною дієтою, і взагалі як звідси до Львова доїхати? Треба дивитися на ситуацію з різних сторін, думаю, вони не просто так обирають варіант прельотів із Києва, щось собі прораховують...
Ответить
0
0
Ковыль (Хомутовская степь)
Рано Алиеву еще за сборную играть.
Ответить
0
0
Лис (Львів)
Олексин (Новочорна) Наскільки я знаю матч організовує ФФУ, всі питання туди а не до Карпат, а база в Брюховичах нашій збірній ніколи не підходила, це вже 4-й матч у Львові і жодного разу не тренувались на львівській базі, і це ще ніколи не заваджало нашим виграти...
Ответить
0
0
Дід Пантелій (Великі Степенці)
Joyce (Donetsk) 19.08.08 12:44 Привіт! Так поки що Міху особливо нема в чому докоряти. Але як спроможність Палича покаже груповий турнір ЛЧ, так і спроможність Міхи покаже відбір до ЧС-2010. Поки хай шукають склади команд і гру. Хотілося б, щоб в обох все вийшло, як найкраще.
Ответить
0
0
Лис (Львів)
Олексин (Новочорна) А звідки новина що Карпати в особі ППд нехочуть надавати власну базу? Факти в студію будь-ласка!
Ответить
0
0
ШагающийЭкскаватор (Киев)
http://show.oboz.ua/news/2649.aspx Как белый медведь чуть не съел Ющенка
Ответить
0
0
alexzzz (Киев)
Алиева можно бы и вызвать в зборную,в последнее время у него идет игра,-это придало б ему уверенности.
Ответить
0
0
Валера (Rivne-Net)
Міха нормальний. Говорить по-дєлу і лапши не вішає. Може й тренер непоганий буде.
Ответить
0
0
Joyce (Donetsk)
Бакстер (Киев) А Суркис сам однажды сказал, что одним из главных условий согласия Михайличенко на должность гл. тренера было невмешательство в его дела.
Ответить
0
0
Joyce (Donetsk)
Дід Пантелій (Великі Степенці) Привет! В принципе, Миха прав, т.к. слишком мало времени прошло с момента прекрасной метаморфозы, которая произошла с Алиевым. Саша, конечно, заиграл очень хорошо, но насколько его хватит, Миха не знает. Поэтому я на его месте поступил бы также. Если Алиев будет продолжать в том же духе, никуда от сборной он не денется:)
Ответить
0
0
Бакстер (Киев)
Кстати, не приглашением Алиева, Михайличенко показал, что отнюдь не Суркис проталкивает динамовцев в сборную. А тут частенько кричат, что Миха подстилка....
Ответить
0
0
Бакстер (Киев)
По Алиеву все правильно. Такого борзого паренька еще поискать надо.
Ответить
0
0
kotyara (Одесса)
Ню-ню... "Концепция"... Дай то Бог нашему теляти... Что-то я не заметил пока "концепции". Может плохо смотрел? А Алиева зря не взял. Очень он мне последнее время нравится. И в первую очередь - желанием играть. Это, как там, у классиков тренерского жанра - у него "глаза горят".
Ответить
0
0
evraz (Черновцы)
Зря Михаличен. не взял Алиева он с Милей последнее время показывают нормальный футбол в отличие от Шевы который не понятно в какой форме. Алиев с Милей в ДК играют в мелкий пас и у них это получалось в отличии от тупых навесов на Шеву в борьбу (бей-беги)как последнее время в зборной, посмотрим что покажет СУ.
Ответить
0
0
dreamskiy (Симферополь)
СашаХМ (KM): Вот это я и хотел услышать:) Вы правильно сказали, в сборную должны попадать игроки которые показывают минимум стабильность, максимум постоянно нарастающий прогресс! и при этом не в течении месяца, а минимум пол года игрок должен играть стабильно, а то и больше. Зачем брать игрока который может отыграть 1-2 матча отлично, а третий самый важный провалить? Пусть Алиев набирается мастерства и стабильности и думаю что не за горами его выход за сборную:) Так что думаю что Миха делает все правильно
Ответить
0
0
СашаХМ (KM)
Ниче, правильно Миха сказал, так же он говорил про Краву, и только когда тот более мение стабильно заиграл в днепре взял его к себе, не стоит по 2-3 играм уже в СБУ тянуть игрока!
Ответить
0
0
Fatcat (Донецк)
Мне кажется многие люди зря и необоснованно гонят на Миху. ИМХО Украина с ним пройдет отбор на 2010. Да ДК с ним неплохо играло. Получше чем сейчас. А по алиеву он по моему правильно сказал. За что его брать в сборную? За штрафные удары? Так калиниченко это делает как минимум не хуже, а еще и поточнее. То же и с Девичем на данный момент. Вопрос конечно есть по нашей \"звеpдной парочке\" - Шева - Ворона, но посмотрим на матч с поляками. Кароче - верим в команду!!
Ответить
0
0
Ol-g (Одесса)
Просто Алиев, если что, может Миху послать. Какое к Михе уважение у игроков? Миха это знает и не берёт его.
Ответить
0
0
Лис (Львів)
Олексин (Новочорна) погоджуюсь, що краще б базувались там де гратимуть, але маємо те що маємо... А для гравців - ну не таки вже вони фіфи щоб не пережити аж 3 години в дорозі... Їм я думаю не звикати тим більше що вони професіонали (мають такими бути:), а відмазки вразі ганебної гри на переліт неприймаються!!! Всі завтра на стадіо!!!
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
То BigGar (Луганск) 18.08.08 23:16 "...спочатку збудуйте базу для збірної.. до чого галас?" Для підготовки збірної мають використовуватись бази клубів в тих містах, де гратиме збірна - ІМНО. ------------------- То Сергей Сытник 18.08.08 23:29 "...Але у Львові є інше, а саме - неймовірна підтримка уболівальників. Погодьтесь, що це не менш важливий козир у протистоянні з непоступливими суперниками." Погоджуюсь. Те ж саме - для Kroogluy (Львів) 19.08.08 09:23 Але, якщо наша федерація, наша збірна, та ми всі, вболівальники - розраховуємо на якійсь спортивні досягнення у цьому відбірному циклі - мусимо визнати очевидний, давно доведений факт: дрібниць у спорті не буває. Якщо в збірної не буде належної організації її підготовки до матчів - то навіть шалена підтримка уболівальників Львова чи Дніпропетровська не здатна буде забезпечити позитивний результат. В своєму попередньому пості я наводив приклад з Одесою (Україна-Литва). Мушу визнати, тоді одесити влаштували кращу ауру для збірної, ніж зажравшися кияни. (А на одеситів я гнав, та гнатиму доти, - нехай подекуди несправедливо - допоки не забуду отой їх злив ЧО двобою в КУЄФА ізраїльтянам). Але результат, та перш за все гра того дня нашої збірної - не вразила. Якраз через отой зайвий переліт... ------ То Лис (Львів) 19.08.08 09:35 "...45 хв що на маршутці з околиці в центр..." 45 хвилин - я так розумію - чистий польотний час від Києва до Львова. Але це, згідно статистики, десь щонайменше 30% всього часу, необхідного на передислокацію... Фактично на цей переліт потрібно буде витратити щонайменще ТРИ! години! Та ще й три - назад... І це - без усяких там форс-мажорів (погода, начальство, мажори, тощо)... І виходить: пів-дня збірна має втрачати - коту під хвіст. Повторюю ше раз: дрібниць у спорті - не буває...
Ответить
0
0
dreamskiy (Симферополь)
Защитники Алиева и хаятели нашего тренера, аргументируйте плиз внятно и подробно за что вызывать Алиева, тоесть за какие его заслуги и качества? только не надо говорить что его надо вызывать только потому что он хорошо бьет штрафные или потому что он в динамо играет с Милевским и ради Милевского его надо вызывать. Тоесть хотелось бы конструктива с вашей стороны. а не просто пустые наезды на тренера.
Ответить
0
0
met (Харьков)
Ну и интервью... Как говорят в американских фильмах: бла, бла, бла и всё такое...
Ответить
0
0
GooooL (Киев)
Я хоть и болельщик Динамо, но на Алиева особо не рассчитывал бы и в клубе. Обязанности своего амплуа он выполняет весьма средне. Когда защитники далеко, то все хорошо. Но такое пространство, какое получил Алиев, когда он забил гол Металлургу (шикарный кстати удар) - это нонсенс. В Европе такого не будет.
Ответить
0
0
Лис (Львів)
Олексин (Новочорна) Ой насмішив, до Львову шо з Сибіру летіти? 45 хв що на маршутці з околиці в центр... А на рахунок підготовки глянь як не ЄВРО грають в різних містах але ж базу не змінюють так що за очки помовч, тим більше товариська гра
Ответить
0
0
Alex33 (Kiev)
поставить Алиева - значит образовать связку на поле Милевский - Алиев, а как же тогда наши мегазвезды, что им без мяча бегать, на подтанцовке - нехорошо)))
Ответить
0
0
Kroogluy (Львів)
Олексин (Новочорна) наскільки я пам"ятаю зб.України у Львові не втратила жодного очка (небуду нічого говорити про Дніпропетровськ, бо не пам"ятаю).... +до то всього неймовірна підтримка фанатів навіть на товариській грі
Ответить
0
0
Дід Пантелій (Великі Степенці)
Хохол за Иорданом (Хайфа) 19.08.08 05:02 Не впевнений, але здається Міха і Алієв погризлись. Так що поки не вирішиться їх конфлікт у Міхі він грати не буде. А в цілому Міха доволі непоганий тренер і як на мене він після Лобановського і з Динамо добре працював, але не дали здійснити задумане. Це ІМХО.
Ответить
0
0
Gucul (Windy city)
А мені здається шо Міха все правильно робить не визиваючи Алієва в збірну, це - все профілактика зірковоі хвороби до якої цей футболіст схильний. Тим більше сам Алієв ше може і повинен додати, і якраз цього Михайличенко й чекає.
Ответить
0
0
Хохол за Иорданом (Хайфа)
ИМХО, напрасно так с Алиевым. Может Миха и впрямь знает, как нужно "работпть" с ним, чтоб он заиграл в "его" СбУ... Чтож посмотрим. Только бы легко ранимый динамовец правильно понял, чего же от него хочет Михайличенко, а то... Не да Бог!!!
Ответить
0
0
Shadow (Киев)
Я уверен на 99%, что Михайличенко пробудет этот отборочный цикл, не попадёт в финальную часть и уйдёт. Может хоть тогда нормального тренера поставят? Игроки ж нормальные вроде есть...
Ответить
0
0
Сергей Сытник
2 Олексин (Новочорна) Дійсно, у Львові немає належних умов для проведення повноцінних зборів і тренувань національної команди. Олексій Михайличенко нещодавно говорив про це. Але у Львові є інше, а саме - неймовірна підтримка уболівальників. Погодьтесь, що це не менш важливий козир у протистоянні з непоступливими суперниками.
Ответить
0
0
vikniksor (Симферополь)
Очень много слов... А суть то одна: Во Львове, на матче, будут болельщики.
Ответить
0
0
BigGar (Луганск)
Олексин (Новочорна) 18.08.08 22:39 "І нафіга тоді Львову матчі збірної, якшо він (Львів, тай Дніпропетровськ) не можуть забезпечити належну підготовку національної команди в своєму місті??????????" спочатку збудуйте базу для збірної.. до чого галас?
Ответить
0
0
Олексин (Новочорна)
То Сергей Сытник, UA-Футбол 18.08.2008 21:29 закінч. -------- Давно! давно вже журналістам, які справді переживають за справи збірної - потрібно перед керіництвом збірної та ФФУ поставити питання руба: А ЧОМУ ЦЕ НАША ЗБІРНА НЕ ГОТУЄТЬСЯ (ВІД А ДО Я) В ТОМУ МІСТІ, ДЕ МАЄ ПРОХОДИТИ ЇЇ НАСТУПНИЙ ДОМАШНІЙ МАТЧ? І нафіга тоді Львову матчі збірної, якшо він (Львів, тай Дніпропетровськ) не можуть забезпечити належну підготовку національної команди в своєму місті?????????? ІМХО: тоді вже краще всі матчі збірної проводити на Динамо ім. ВВЛ (якщо на НСК - неможливо)... Краще вийде в кінцевому підсумку... В плані - очечок... Чи, можливо, ФФУ вирішило, що лцей відбірний цикл для нас - тренерувальний??? Тоді нехай і Суркіс, і Михайличенко про це чесно заявлять....
Ответить
0
0
Foot&ball (Николаев)
Master_x (Днепропетровск) Ты был бы прав,если бы он не вызвал Шевченко)) Михайличенко:"Алиев выглядит неплохо, но он может затмить нашего Андрея, который совсем недавно перенес подобную психологическую травму в Челси. Вы не поверите - сколько там звезд!"" ))
Ответить
0
0
Master_x (Днепропетровск)
По Алиеву: ну, что тут такого страшного сказал Михалыч? Правильно так и надо говорить - игрок ... в данное время меня не устраивает, а то вечно наши тренеры, чтобы не "травмировать" игрока начинают придумывать отмазки - типа получил микро травму, устал и тд.
Ответить
0
0
jay (Munich)
Метеор (Днепропетровск) 18.08.08 22:16 Скорее всего он потому и не приехал, чтобы успеть восстановиться...
Ответить
0
0
Foot&ball (Николаев)
Михайличенко:"Алиев выглядит неплохо, но мы играем в бей-беги, поэтому,он меня не устраивает." )))
Ответить
0
0
Master_x (Днепропетровск)
Тю Кернозенко не будет, теперь 100% Сашо выйдет :(((
Ответить
0
0
Метеор (Днепропетровск)
Кернозенко получил повреждение.Это получается, что если Кернозенко не успеет поправиться ,Днепр останется без вратарей.
Ответить
0
0
siren (Мариуполь)
Ты же ч(м)удак, его в молодежке наигрывал, как ты можешь так об игроке говорить!!?? 2 Gene (Донецк) 18.08.08 21:46 Вот именно поэтому он и говорит так. Слишком хорошо его знает. У них "особистi стосунки" ещё с тех времён молодёжки. ИМХО, Алиеву будет очень трудно завоевать место в СбУ при царьстве Михайличенко.
Ответить
0
0
Patso (Київ)
двозначний якийсь Михайличенко, це зівсно моє субєктивне бачення, але за потенціалом - виконавці половини команди не вартують Алієва, на даний момент,це єдиний футболіст у збірній з Мілевським мабуть, який грає (старається !!!) імпровізовано, а головне результативно, тому....дивно дуже то все Невже Михайличенко продовжує ВІЧНУ тактику збірної - бий-біжи
Ответить
0
0
Gene (Донецк)
целое интервью - полная туфта: начиная от "осечки со сб.Голландии" (!!!!!!!!!), заканчивая "мяслями о сб.Польши" Я не болельщик ДК, Алиева в частности, но так нельзя говорить об игроке ТРЕНЕРУ СБОРНОЙ! Ты же ч(м)удак, его в иолодежке наигрывал, как ты можешь так об игроке говорить!!??
Ответить
0
0
Mishanja (Николаев)
надеюсь состояние Шевы позволит ему сидеть на скамейке
Ответить
0
0

Новости Футбола

Лучшие букмекеры

Букмекер
Бонус